Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

חבר שלי קנה סיאט לאון 2010, הוא רוצה להתקין ברכב שני קומפוננטים וסאב.

הוא נשאר עם המערכת המובנת, יש צורך במנחת.

ניסיתי להסביר לו שאין צורך בקומפוננט מאחורה אך כל ניסיונותי היו לשווא.

הוא רוצה מגבר ארבע ערוצים לשני הקומפוננטים, ומגבר לסאב.

יש לציין כי הוא לוקח בחשבון שצריך עוד כסף להתקנה וחיווט.

אז ככה צריך, שני קומפוננטים, שני מגברים , סאב.

הוא שומע בעיקר רוק.

 

תודה לכולם

דן

פורסם

אז התקציב כולל או לא את ההתקנה? התקנה ברמה יכולה לעלות סכום אשר מגיע ל4 ספרות.

יד 2 בא בחשבון?

איטום הדלתות בא בחשבון?

 

תנסה לדבר איתו ובאמת להסביר שאין לו צורך בחיבור סט קומפוננט אחורי, עדיף להשקיע את הכסף בדברים שיכולים להועיל יותר כמו סט איכותי יותר, מגבר איכותי יותר, סאב איכותי יותר, עוד חומר איטום?

פורסם

התקציב לא כולל התקנה, הוסבר לו שיש צורך בהתקנה מקצועית וחיווט איכותי.

ניסיתי להסביר לו אך הוא נעול על שני זוזות קומפוננטים, הציעו לו קומפוננטים של חברת DD, אני יודע שהם יותר בכיוון סאבים איך הקומפוננטים שלהם?

פורסם

2 זוגות קומפוננט זה מיותר

 

HU- קלריון cz500

קומפוננט הרץ HSK165XL או הייבריד אודיו קלארוס

סאב הרץ או ES300, Ground Zero

מגבר הרץ EP4X

 

וכמובן שמשקיע באיטום בדלתות.

A3

K04 Inside

פורסם

בוריס ניסיתי להסביר לו זאת אך הוא נעול על קמומפוננט בכל דלת, דבר נוסף צייניתי שהוא מעוניין להישאר בנתיים עם הרדיו דיסק המובנה ובגגל זה יש צורך להמלצה על מנחת.

המוצרים שציינת טובים, אך לפי דעתי בתקציב של

6500 אפשר לקנות משהו יותר טוב. לא?

דרך אגב יד שניה לא בא בחשבון

פורסם
התקציב לא כולל התקנה, הוסבר לו שיש צורך בהתקנה מקצועית וחיווט איכותי.

ניסיתי להסביר לו אך הוא נעול על שני זוזות קומפוננטים, הציעו לו קומפוננטים של חברת DD, אני יודע שהם יותר בכיוון סאבים איך הקומפוננטים שלהם?

 

 

DD חברה מעולה אחת הטובות

כן הם עושים סאבים הכי טובים בעולם אבל יש להם כמה סידרות של קומפוננט לפי האתר CS יש וגם DDA שזה קומפטננט מטורף וגם המחיר שלו איזה 5000 שקל

איזה רמקולים היצעו לו?

פורסם

גם את זה כבר אמרתי לו, אני מבין שרכיבים כאלו קונים עם האוזניים.

הוא לא מוכן ליסוע לנתניה בשביל המפגש, הוא מנצרת עלית.

התכוונתי שהוא לא מעוניין ביד שניה בכללי.

פורסם

הצלחתי לשכנע אותו לרדת משתי קומפוננטים, אז הדרישה החדשה היא מגבר ארבעה ערוצים חזק ואיכותי, קומפוננט אכותי, סאב חזק ואיכותי.

התקציב נשאר בעינו

פורסם

שלום לכם ותודה על העצות נישמע שיש פה אנשים שבאמת מבינים לשם שינוי!!!!

אז ככה התקציב שלי עומד על 6500 שקל לא כולל את ההתקנה וחומרי איטום....

אני מעוניין בזוג קידמי קומפוננט סאב ומגבר ורדיו דיסק.... מצטער שאני משגע אותכם אבל אני פשוט מבולבל ומת כבר למערכת שתקרע לשכנינו את האוזניים אם מוזיקת רוק איכותית :)

פורסם

אז ההחנות שהוא היה בא הציעה לו בדיוק מה שהוא רוצה

חזק ואיכותי אז איפה הבעיה

אים הוא לא סומך על החנות שיבחר קופננט רינבואו מורל גם טוב מה שבטוח סאב ומגבר יש רק אוםציה אחת :evil:

שיבקש להשמיע לו הכי טוב

פורסם
שלום לכם ותודה על העצות נישמע שיש פה אנשים שבאמת מבינים לשם שינוי!!!!

אז ככה התקציב שלי עומד על 6500 שקל לא כולל את ההתקנה וחומרי איטום....

אני מעוניין בזוג קידמי קומפוננט סאב ומגבר ורדיו דיסק.... מצטער שאני משגע אותכם אבל אני פשוט מבולבל ומת כבר למערכת שתקרע לשכנינו את האוזניים אם מוזיקת רוק איכותית :)

 

אוקי אז צירפתי חבר חדש לפורם המשובח שלנו!

ברוך הבא שי!

עצה קטנה תקרא טוב טוב את הFAQ בראש פורום האודיו, ורק לאחר מכן תתחיל להגיב.

פורסם

eclipse 5030

מורל הייבריד אוביישן

אודיסון 4.1K-יש שניה-יש בפורום

סאב Focal 27V2

 

יש אולי טיפה חריגה אבל שווה

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

×
×
  • תוכן חדש...