Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי מאזדה 5 וכשאני נוסע לירושלים, משער הגיא עד שורש, המחוג של החום מטפס מלפני האמצע ועד האדום. הלכתי למוסך בפעם הראשונה והם אמרו שצריך להחליף/לשפץ את הרדיאטור. הרדיאטור שופץ והתקלה לא נפתרה. הלכתי למוסך בפעם השניה והם בדקו את הרכב כולל בדיקה בסל"ד גבוה ואמרו שאין תקלה ברכב וההתנהגות שאני מתאר היא התנהגות טבעית. אני נוסע מגדרה עד חדרה בכל מזג אויר וגם בפקקים והמחוג נמצא, תמיד, קצת לפני האמצע אולם ברגע שאני מגיע לשער הגיא המחוג מתחיל לטפס. ככל שמזג האויר נהיה חם יותר הבעיה יותר חמורה. חבר הציע לי לנסות להפעיל חימום כשמתחילות העליות ואם החום לא יעלה זה אומר שזה טרמוסטט. ניסיתי את זה ובאמת החום לא עלה העניין הוא שהחבר אומר שאם זה היה טרמוסטט זה היה מתחמם גם בפקקים. הזמנתי תור למוסך של דלק מוטורס ליום רביעי הקרוב אולם אשמח לדעת, לפני, בפני מה אני עומד.

 

תודה,

אמציה

פורסם

?מה השנתון של הרכב



 

?תיאוריה: אתה מתאר תופעה של התחממות רכב כאשר הרכב מטפס לירושלים אבל לא כאשר הוא נוסע במישור

 

?האם ראית את התופעה גם שעלית במקומות אחרים למשל הר מירון, מצפה רמון, רמת הגולן

 

יכול להיות שיש דליפה של נוזל רדיאטור בצינורות שמובילים את הנוזל לחלק האחורי של הרכב

 

מעניים מה היה גובה הנוזל ברדיאטור אחרי העליה

 

משה

פורסם

בעיה מוכרת - החלפת טרמוסטט

 

הסיבה שהאוטו לא מתחמם בפקקים היא שהמנוע לא "מתאמץ" כמו בעלייה

 

~150 ש"ח + עלות עבודה

 

The-dude

פורסם

?מה השנתון של הרכב

 

 

?תיאוריה: אתה מתאר תופעה של התחממות רכב כאשר הרכב מטפס לירושלים אבל לא כאשר הוא נוסע במישור

 

?האם ראית את התופעה גם שעלית במקומות אחרים למשל הר מירון, מצפה רמון, רמת הגולן

 

יכול להיות שיש דליפה של נוזל רדיאטור בצינורות שמובילים את הנוזל לחלק האחורי של הרכב

 

מעניים מה היה גובה הנוזל ברדיאטור אחרי העליה

 

 

משה

 

הרכב שנת 2007. לא הזדמנתי לעליות אחרות אולם אני מניח שלא יהיה הבדל. אין איבוד של נוזל רדיאטור.

פורסם

אם אפשר לפסול נזילה מהראדייטור כמקור לבעיה, אזי השלב הבא הוא תרמוסטט



 

מזדה 5 הוא רכב אמין אבל צריך להחליף 4 צמיגים כל ~40,000 ק"מ ודיסקיות בלימה בתדירות גבוהה (מאז שלא משתמשים באסבסט )

 

 

×
×
  • תוכן חדש...