Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכן, השפלה זה באמת ראשל"צ - רחובות. גם אשדוד ונס ציונה ועוד כמה, אבל בעיקר ראשל"צ - רחובות.

ראשון לציון זה מישור החוף או "מרכז הארץ". אשדוד זה אשדוד, היא הפכה לאימפריה ולאזור גיאוגרפי משל עצמה :wink: (למרות שטכנית גם היא במישור החוף, יש שירחיבו ויציינו מישור החוף הדרומי).

בשפלה יש את לוד, רמלה, רחובות, קריית מלאכי וכו'.

 

3000 ש"ח בשביל 20 מ"ר?!

 

נראה לי שאתם לא בכיוון.

 

בדיזנגוף פינת ארלוזורוב זה לא עולה ככה.

הלוואי...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני חושב ש-3000 ש"ח זה מוגזם לכזה חדרון. במעט יותר אפשר לשכור דירה שלמה בהרצליה

 

מצד שני - תפרסמו, ואם יהיה מישהו שמוכן לשלם את זה, אדרבה!

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

חדרון בפלמחים תמורת 2000ש"ח?

נפלתם על הראש. דירת שני חדרים נורמלית במרכז הארץ עולה 2500-3000.

אני מתכוון דירה נורמלית. לא יחידה, לא מרטף ולא בטיח.

פורסם
בנתניה יחידת דיור דומה כולל מזגן הוט/יס יהיה בין 1500-2000 תלוי במיקום.

 

כמו שנאמר סביב ה 1500 שח וצפונה מעט..

20 מ״ר זה מעט מאוד ועם תוספת כבלים אפשר לבקש עוד מאייה.

פרט לזה , כל מחיר אחר הוא שערורייתי.

וכמובן עם התניות שאתה בוחר על רעש מחברים , מסיבות , וכו וכו... לרשום הכל ולסגור חוזה.

טווח סופי 1500-1800. שח להערכתי.

פורסם
רוצה לבוא להחליף לי טמפון :twisted::wink:

 

תודה, באמת תודה על המנטל אימג'... עכשיו יש לי עם מה לפתוח את השבוע... תודה.

 

:mm_eek:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

20 מ"ר זה בדיחה.

1500 ש"ח ותגידו תודה.

 

אני משכיר למשפחה אחת בית במושב בצפון הארץ, בגודל של כ-80-90 מ"ר בנוי ב-2000 ש"ח.

 

חשוב גם לדעת למי אתה משכיר, שלא יבוא איזה פרזיט אחד ויעשה בעיות עם התשלומים וייצר לכם חובות.

עדיף לפעמים לרדת קצת במחיר ולקחת מישהו רציני שמשלם בזמן ולא עושה בעיות בדירה.

קשה לדעת את זה מראש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אני עם לירן.

 

דייר חרא יכול ליצור לכם כל כך הרבה חובות ונזקים שאתם לא מאמינים.

שנים אחרי תקבלו מכתבים שאתם חייבים על חובות שהוא עשה.

 

וד"א - זה לא משנה אם תעבירו הכל על השם שלו. כבעלי הנכס החברות השונות (חוץ מחברת החשמל) רואה אתכם כאשמים.

פורסם

אני לא מזכיר את שם הקיבוץ למקרה שאחד השכנים קורא פה, לא למשוך תשומת לב מיותרת.

 

קיבוצים בשפלה על חוף הים יש רק שניים כשאחד מהם יושב על הגבול עם עזה.

 

אם אני מנחש נכו את הקיבוץ אז לדעתי מחירי כמו דירת חדר בראשון צריך להיות הוגן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
קיבוצים בשפלה על חוף הים .

 

 

שוב חזרנו לזה?

 

או שהאזור שטוח ואז הוא מישורי ובגלל שהוא צמוד לחוף אז הוא מישור החוף או שהוא אזור הוא גבעות נמוכות באזור שבו ההרים הגבוהים משתפלים לכיוון החוף ולכן הוא השפלה (כמה אזור ראש העין,רמלה/לוד לדוגמא).

 

מישור החוף נמשך מראש הנקרה ועד רפיח ככה שאין שום קיבוץ/ עיר/ עיירה או קרוואן בארץ ששוכן לחוף ים ונמצא בשפלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, אני יודע טוב מאוד איפה השפלה, איפה מישור החוף ואפילו מכיר את חמשת מצוקי הכורכר. פשוט התאמתי את התשובה לשואל כדי שנדבר באותה השפה (אני בטוח שכשאתה רוצה לקרוא לאחתול אתה עושה פסס פסס ולא קורא לו "היי, ג'ינג'י. בוא הנה" כי זו השפה שהוא מבין).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...