Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל העונים, הכיוון הכללי ברור.

אף אחד לא מחפש לעשות פה מיליונים או לעשוק אלמנות. בסה"כ היה קצת בעייתי להבין כמה כדאי לבקש.

 

על הדרך, בינתיים למדנו גם שיעור בגאוגרפיה, וגילינו שהקיבוץ שלנו אכן נמצא במישור החוף הדרומי. :-)

whatever - בשבילי ראשל"צ זה עדיין שפלה, חדרה זה עדיין צפון, ואפ'חד לא ישכנע אותי אחרת.

 

בנימה אופטימית זו, הנה תמונה מהמרפסת של הבית המדובר. אמנם לא מהחדר ההוא, אבל בכ"ז.

 

 

dsc00017ty.jpg

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1750-2200 לא מעבר לזה.

אם תרצה לקבל יותר מושג שלח גם תמונות של היחידה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

20 מטר זה מאוד מאוד קטן.

 

רק בשביל קצת פרופורציות (ואני מניח שמדובר על מושב או קיבוץ ליד ראשון) אז עד לפני חודשיים שכרתי יחידת דיור בשיכון המזרח בראשון. יחידה מאוד ישנה (כששכרתי הייתי רווק וזה שהארונות מטבח עתיקים, שחלק מריצוף עקום וכו' לא שינו לי כל כך.) את היחידה שכרתי ב 2200 ש"ח לחודש. 37 מטר, כולל מזגן, חשמל, מים וארנונה. הייתי צריך להוסיף רק בשביל כבלים ואינטרנט.

 

לפני חודשיים עברנו אני ואישתי ליחידה החדשה. הסיבה למעבר היתה "הרעה בתנאים" ביחידה הקודמת (בעל הבית שם השתגע, בנה והוסיף עוד 5 יחידות בתקופה שגרתי שם) וגם בגלל דרישה להעלאת שכר הדירה בעוד 300-400 שקל לחודש. אז התיעצות זריזה עם האישה והוחלט לחפש מקום חדש.

 

יש היצע די גדול של יחידות באזור. מצאנו יחידה של 74 מטר (מרתף חדש לגמרי עם חלונות מואר ומאוורר) בשכונת וילות חדשה ליד הרכבת בראשון ב 2900 ש"ח (כולל יס + אינטרנט + ריהוט (מקרר, כיריים, תנור) +מים + ארנונה).

 

אז בשביל 20 מטר אפשר לבקש אולי 1500 ש"ח וגם אז הייתי מודאג מסוג האנשים שיענו למודעה.

 

עוד אופציה, לבדוק אם אפשר להציע את החדר בתור "צימר".

 

אסף

פורסם
אף אחד לא מחפש לעשות פה מיליונים או לעשוק אלמנות.

 

 

הרבה יותר מעניין לעשוק מיליונים ולעשות אלמנות...:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא תמיד משכירים שטח. במקרים רבים אנשים משלמים תוספת על נוף.

 

דירת 4-5 חדרים בבניין חדש עולה בערך 1.2-1.6 מליון ש"ח.

באותה עיר, מרחק 100 מ', בנין חדש קו ראשון לים, עם נוף לים, דירה דומה תעלה מעל 2.3 מליון שקל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...