Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף חברת סלולר חדשה מתחילה לפעול.

 

מתוך הכתבה הזו:

"המפעילה הוירטואלית Free, שתחל לפעול תוך מס' שבועות.

...

נהיה הכי הוגנים והכי פשוטים ולא מסובכים. נהיה מאוד תחרותיים וניתן מסלולים פשוטים במחירים נמוכים, לטובת הצרכנים, בלי לסבך תוכניות עם החזרים...

למרות שאנחנו מתארחים על גבי הרשת של פלאפון, בנינו מתגים ומערכות SMS; כמו גם שירותי תוכן, רומינג (נדידה), שירותי דאטה ואינטרנט משלנו."

 

אני מתכוון לנייד אליהם, אם הם יעמדו בהבטחות האלה, ואני מקווה שהרבה אנשים יצטרפו אליהם.

אומרים שחברות הסלולר הותיקות יצאו באותו הזמן במבצעים קוסמים, כדי שאנשים לא יעברו לחברה החדשה, וכך הם יחנקו אותה. אם זה יקרה והחדשה תיפול, ברור שהותיקות יקפיצו מחירים כמו היום. הלואי שהותיקות לא יצליחו לגמור כך את החדשה.

 

אני מצטער שזה נשמע כמו פרסומת, אבל אין לי קשר אליהם, ואני פשוט נגעל מההתנהגות הדורסנית של חברות הסלולר כיום . נראה לי שעוד הרבה משתתפים בפורום חושבים כך.

 

סוף סוף

 

יהודה

1_wa.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו יודע מתי רמי לוי מתכוון להיכנס?

נגמרה לי החבילה באורנג', התחילו לקחת לי 60 ומשהו אגורות לדקה וממש, אבל ממש ממש ממש, לא בא לי לחדש התחייבות עכשיו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שטויות. הם לא בנו כלום.

הם מקבלים הכל כולל הכל מפלאפון. רק המתג הוא "שלהם" לצרכי אבטחת מידע.

 

והם לא יצאו תוך מספר שבועות.

 

אם הכל ילך כמתוכנן, רמי לוי יצא לפיילוט בתחילת ספטמבר ולהשקה רכה בתחילת אוקטובר.

פורסם
שטויות. הם לא בנו כלום.

הם מקבלים הכל כולל הכל מפלאפון. רק המתג הוא "שלהם" לצרכי אבטחת מידע.

 

כבר מלכלך על המתחרים? :wink::lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, הוא חייב כי זה היה בתנאי המכרז. כתוב במפורש בסעיף 3789/א שאתה חייב להשמיץ לפחות פעם בחודש לפחות מתחרה אחד.

 

לגבי המודעה אני לא יודע מאיפה הביאו את זה ששלושת החזירים מייצגים את פלאפון, אוראנג' וסלקום. החזיר הימני בכלל דומה למירס והאמצעי להוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מישהו יודע מתי רמי לוי מתכוון להיכנס?

נגמרה לי החבילה באורנג', התחילו לקחת לי 60 ומשהו אגורות לדקה וממש, אבל ממש ממש ממש, לא בא לי לחדש התחייבות עכשיו.

 

כבר אין דבר כזה "התחייבות" תרגיש חופשי לחדש ולעזוב מתי שבא לך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מעניין מי המטומטם שהגה את הפלאייר הנ"ל.

חזירים זה החיה המרתיעה ביותר יהודים ומוסלמים.

 

חסר גורים חמודים של חיות שהם בחרו דווקא חזירים? :roll:

פורסם

אולי הכוונה הייתה ששלושת חברות הסלולר כיום הם חזירים? :-D

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם
מעניין מי המטומטם שהגה את הפלאייר הנ"ל.

חזירים זה החיה המרתיעה ביותר יהודים ומוסלמים.

 

חסר גורים חמודים של חיות שהם בחרו דווקא חזירים? :roll:

 

אז כנראה הפרסומת הזו פונה רק לציבור הערבי-נוצרי ולרבע מיליון הספק יהודים שחיים בקרבנו.

וגם למספר לא ידוע של אטאיסטים וסתם חובבי חיות למיניהם. אה ולעוד אי אלו אנשים שהבינו את המסר מאחורי הפלאייר.

מדובר על מספרים יפים בכל זאת.

פורסם

אני חוזר ואומר

אני מחזיק היום בקו של 50 אג' לדקה, לא דיברת לא שילמת ובלי דמי מנוי ובלי שטיקים ובלי חרטה (איזי של פלאפון) הבאג היחיד שלא ניתן להוציא את הקו לחול והאי נוחות היחידה (והלא ממש מעיקה עלי) שצריך לדאוג לטעינה מראש.

 

מי שיציע לי מסלול זול יותר אני עובר

בלי תנאים

בלי דמי מנוי

בלי התחיבות

בלי דמי מעבר

בלי פרוטקשן

ובלי איומים

רוצה קו פשוט, דיברת שילמת, תודה שלום.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אני חוזר ואומר

אני מחזיק היום בקו של 50 אג' לדקה, לא דיברת לא שילמת ובלי דמי מנוי ובלי שטיקים ובלי חרטה (איזי של פלאפון) הבאג היחיד שלא ניתן להוציא את הקו לחול והאי נוחות היחידה (והלא ממש מעיקה עלי) שצריך לדאוג לטעינה מראש.

 

מי שיציע לי מסלול זול יותר אני עובר

בלי תנאים

בלי דמי מנוי

בלי התחיבות

בלי דמי מעבר

בלי פרוטקשן

ובלי איומים

רוצה קו פשוט, דיברת שילמת, תודה שלום.

 

http://www.pelephone.co.il/Web/3G/Corporate/Programs/IZIProgram/AboutProgram/.aspx

 

מי שמחפש תעריף הגיוני לתפר שבין כניסת החברות הוירטואליות והמפעילים הנוספים. זו הצעה סבירה.


×
×
  • תוכן חדש...