Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם לא מקרה אישי שקרה לי, ואני לא מאחל לאף אחד שיקרה - אבל בואו נתחיל מההתחלה.

כבר זמן מה שאני קורא את הטור השבועי של חיים קליר בYNET, הוא כותב שם על מקרים מעולם הביטוח.

לרוב זה מתחיל בתיאור מקרה שקרה, אחר כך מסביר שהבן אדם שילם את כל הפרמיות הנדרשות לחברת הביטוח התורנית (זה נבלה וזה טרפה) ואז מגיע העוקץ שבו חברת הביטוח מסרבת לשלם לבן אדם וזה מתגלגל לבית המשפט.

לצערי כמעט ברוב המקרים האטימות של השופט התורן גורמת לפסיקה לטובה חברת הביטוח.

 

ואז אני קורא את הדבר הבא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4093575,00.html

 

מי אמר שיש לנו מדינה מצויינת ?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

מבחינתי, לאפשר להם מדינה VIP, רק שיעברו גם לשפוט שם.

 

הרמה הבזיה אליה ירדה מערכת משפט, כבר לא מצדיקה את הקיום שלה.

אין הרתעה, אין מניעה, אין כלום.

תמיד מזדהים עם הפושע ומקלים עליו.

ממה הם מפחדים, שיקפצו עליהם להודות להם על עונשי הבדיחה שניתנו ועל אישור עסקת טיעון נוספת?

×
×
  • תוכן חדש...