Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב עבודה.


d00G
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני צריך ייעוץ בריכשת רכב עבודה עד 20 אלף ש"ח.

אינני צריך יותר מידי מקום ברכב, הרכב משמש להעמסה של ציוד, אבל לא צריך להיות רכב גדול - רכב כמו סיטרואן ברלינגו או משהו בסיגנון יכול להתאים. העיניין הוא שהרכב צריך להיות כל היום בין 12-14 שעות על הכביש ולכן אני לא רוצה רכב שישפוך מנוע אחרי חודש חודשיים. כמובן שהוא יעבור טיפולים והכל בזמן.

 

אשמח אם אקבל המלצה על רכב מתאים.

 

תודה יוסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב20 אתה תוכל לרכוש מסחרית עם ק"מ מתקדם יחסית,קח בחשבון ביקורים מידי פעם במוסך.

לי אישית הייתה פיאט דובלו טורבו דיזל,מבחינת מנוע סוס עבודה,מאוד חזק,בשילוב גיר ידני מתקבל רכב מאוד חזק.

יש לו נפח טעינה יותר גדול מברלינגו\קנגו,אצלי הוא היה כמעט שנה,והתקלות שהיו לי הם:

חיישן קראנק=1K,חיישן גדישה=600+-,סלילי חימום=400 ומשהו,תרמוסטט=700.

כול המחירים כולל עבודה+מע"מ וכמובן חלקים מקורים של פיאט.

אישית מאוד אהבתי את הרכב,בכביש ההרי הוא היה עושה 1-16.5,בכביש ישר אפשר היה להגיע גם ל1-18,מאוד חסכוני ויחד עם זאת חזק.הוא גם היה נוח בגרסה הוא היה אצלי,מיקום ידית הילוכים מעולה. קניתי אות עם 296K ומכרתי עם 306K.

 

לכן קח בחשבון שאולי בגלל שאלו רכבי עבודה הבעלים הקודם הזניחו כמה דברים,ואולי בהתחלה יהיו לך כמה הפתעות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...