Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם לצחוק או לבכות ,אבל לאמריקאים כמו לאמריקאים איש איש וסטייתו...

למה להרוס דבר נדיר מיוחד ויפה כ'כ,פשוט חבל ושורף לי לראות את המטומטם התורן הורס ת'רכב הזה,אני יכול רק להיות אופטימי שאולי אולי הרוכש איכשהו יוכל להשמיש אותה חזרה לכביש ולמצבה המקורי.

 

http://cgi.ebay.com/Subaru-COUPE-1974-SUBARU-SCCA-RACE-CAR-CHEAP-FAST-FUN-1300LBS-110HP-/220805327419?pt=US_Cars_Trucks&hash=item336905ea3b

פורסם
לא יודע אם לצחוק או לבכות ,אבל לאמריקאים כמו לאמריקאים איש איש וסטייתו...

למה להרוס דבר נדיר מיוחד ויפה כ'כ,פשוט חבל ושורף לי לראות את המטומטם התורן הורס ת'רכב הזה,אני יכול רק להיות אופטימי שאולי אולי הרוכש איכשהו יוכל להשמיש אותה חזרה לכביש ולמצבה המקורי.

איפה התמונה או הסרטון?

פורסם

...יצאתי להקיא, ועכשיו חזרתי :-(

התעללות לשמה, גילוי עריות במובן הרע של המילה.

סובארו פשע, זה רכב עם קווים יפים. איך כמעט הצליחו להרוס אותו.

(אגב - אני מקווה שאת הצמיגים הרחבים הבולטים, שמו ככה סתם לתצלום, ולא הרכיבו לרכב. במחשבה שניה אולי כן.).

alfa 156 2.5.

פורסם

אתה בטוח שהקישור שנתת נכון?

 

לפי המוכר מדובר ברכב מרוץ שרשום ב"אגודת רכבי הספורט של אמריקה" (SCCA).

 

ההסבה שלו לרכב מרוץ לא נראית שנעשתה לאחרונה (המוכר מציין שקנה כך את הרכב לפני שנה) וצמיגי הסליקס מושענים על הג'נטים המקוריים כי גם הם למכירה.

 

אני לא רואה כאן הרס של דבר נדיר, להיפך, בתור חובב הדגם, מחמם את הלב לראות אותו קורע את מסלולי המירוצים.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

בנוגע לזהות הקישור-שאלת וענית,הרכב הזה אכן נבנה (לא אצל הבעלים הנוכחי)למטרת מירוצים,פורסם באי ביי בעבר,ונרכש ע'י אותו הבחור הנ'ל,אולם זה עדיין לא פותר את הסוגייה שהרסו אותו על אף נדירותו,ומכאן אלוהים יודע לאן ממשיכות פניו...כנראה לעוד ועוד סטז'רים.

פורסם
שהוא לא יכול לעשות וילי עם כאלה צמיגים. צריך רחב יותר.

 

הנעה קדמית...

הייתה לי GSR , בעלת 94 כ"ס, עם צמיגים 155/80/13 שהייתה מפרפרת בטירוף בכל הילוך. אהבתי את שעון הטורים הבלתי נראה שהיה מותקן בצד שמאל למטה בדשבורד, הוא היה מטפס לכיוון ה-8000 סל"ד לכל תרועות מנוע הבוקסר די בקלילות. הייתי מאוד שמח אם היא הייתה ברשותי כיום.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

לדעתי- אוטו מעניין במחיר זנות (בהנחה שיימכר בסכום שמתקרב לזה- כי עוד לא הגיע לסכום המינימלי למכירה)!:twisted: כמובן שהגלגלים ה"בולטים" סתם הושענו על ה"רגילים" שכרגע מורכבים! לא רואה שום דבר שהרסו, במיוחד שכאשר עשו זאת- סביר להניח שלא היה כזה נדיר! לא הייתי מתנגד לשים עליו יד- כמו שהוא, ללא שינויים!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אתה יכול לשער שעם כל ההתקנים סביב,עשו לו שינויים על ימין ועל שמאל,קדיחות,ריתוכים,חיתוכים,ועוד כהנה וכהנה,בשבילי זה אומר-חבל.

ראובן,למען הדיוק 93 כ'ס,ואכן מיקום שעון הטורים שלה מבטל לעיתים קרובות את הצורך בשדה ראייה קידמי....שלא לדבר על הסאונד שאני המשוחד מכור אליו.

פורסם
לדעתי- אוטו מעניין במחיר זנות (בהנחה שיימכר בסכום שמתקרב לזה- כי עוד לא הגיע לסכום המינימלי למכירה)!:twisted: כמובן שהגלגלים ה"בולטים" סתם הושענו על ה"רגילים" שכרגע מורכבים! לא רואה שום דבר שהרסו, במיוחד שכאשר עשו זאת- סביר להניח שלא היה כזה נדיר! לא הייתי מתנגד לשים עליו יד- כמו שהוא, ללא שינויים!

אין מצב שדבר כזה יעלה על הכביש בארץ! עם כל הצמיגים האלה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לא יודע אם לצחוק או לבכות ,אבל לאמריקאים כמו לאמריקאים איש איש וסטייתו...

למה להרוס דבר נדיר מיוחד ויפה כ'כ,פשוט חבל ושורף לי לראות את המטומטם התורן הורס ת'רכב הזה,אני יכול רק להיות אופטימי שאולי אולי הרוכש איכשהו יוכל להשמיש אותה חזרה לכביש ולמצבה המקורי.

 

http://cgi.ebay.com/Subaru-COUPE-1974-SUBARU-SCCA-RACE-CAR-CHEAP-FAST-FUN-1300LBS-110HP-/220805327419?pt=US_Cars_Trucks&hash=item336905ea3b

 

לא מבין למה נזעקת. מדובר ברכב מרוצים שנהיה כזו עוד בשנת 1974 (לפי התיאור בלינק), והשינויים שהוא עבר לצורך התחרויות לא שונים מכל קמארו או מוסטנג שהתחרו לצידו באליפויות ה-SCCA של אותן שנים. להפך, כל הכבוד למי שהחליט להתחרות אז עם סובארו (זאת לא היתה בחירה פופולרית). אגב, ברור שהצמיגים סתם מושענים על הגלגלים המורכבים על הסובארו ולא מחוברים אליהם.

 

לטעמי, אנחנו הישראלים (בגלל שכאן מעולם לא היו מרוצי מכוניות מסודרים) התרגלנו לחשוב שאם רכב הוא לא מקורי כפי שיצא את המפעל, זו תועבה. אבל מה, באירופה ובארה"ב רכבים כמו הנ"ל, שהיו מכוניות מרוץ כבר מההתחלה, יש להן מקום ואפילו ערך. אני אישית שמח לראות שהסובארו הזה שמר על צורתו המקורית כפי שהתחרו בו אז בשנות השבעים- היום הוא יכול להתחרות כפי שהוא באליפות למכוניות קלאסיות- הרי מכוניות נועדו לנהיגה (אם אפשר אז אפילו נהיגה תחרותית) וזה נפלא בעיני שאפשר להשתמש בהן ליותר מתצוגה ו\או סיבוב בסופ"ש.

פורסם

שאלה לבקיאים בחוקי היבוא. האם לאור חוק הספורט המוטורי ניתן לייבא את הרכב עם רשיון של רכב מרוץ?

פורסם
לא מבין למה נזעקת. מדובר ברכב מרוצים שנהיה כזו עוד בשנת 1974 (לפי התיאור בלינק), והשינויים שהוא עבר לצורך התחרויות לא שונים מכל קמארו או מוסטנג שהתחרו לצידו באליפויות ה-SCCA של אותן שנים. להפך, כל הכבוד למי שהחליט להתחרות אז עם סובארו (זאת לא היתה בחירה פופולרית). אגב, ברור שהצמיגים סתם מושענים על הגלגלים המורכבים על הסובארו ולא מחוברים אליהם.

 

לטעמי, אנחנו הישראלים (בגלל שכאן מעולם לא היו מרוצי מכוניות מסודרים) התרגלנו לחשוב שאם רכב הוא לא מקורי כפי שיצא את המפעל, זו תועבה. אבל מה, באירופה ובארה"ב רכבים כמו הנ"ל, שהיו מכוניות מרוץ כבר מההתחלה, יש להן מקום ואפילו ערך. אני אישית שמח לראות שהסובארו הזה שמר על צורתו המקורית כפי שהתחרו בו אז בשנות השבעים- היום הוא יכול להתחרות כפי שהוא באליפות למכוניות קלאסיות- הרי מכוניות נועדו לנהיגה (אם אפשר אז אפילו נהיגה תחרותית) וזה נפלא בעיני שאפשר להשתמש בהן ליותר מתצוגה ו\או סיבוב בסופ"ש.

 

אני מסכים אתך מליון אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...