Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום.

המחשב עושה לי רעש של טורבו דיזל. הרעש מגיע מהמאורר של הכרטיס מסך. כשאני עוצר אותו עם היד הרעש מפסיק (נו ברור).

השאלה שלי היא, אם יש דרך שבה אפשר לשלוט על מהירות המאוורר, כי אני לא מצליח להרדם עם הרעש הזה.

יש לציין שזה לא המאוורר המקורי של הכרטיס, החלפתי אותו לפני חצי שנה כי המקורי מת, והמחשב היה נכבה במשחקים כבדים.

הרעשים האלה התחילו בשבוע האחרון. אם זה משנה, הכרטיס הוא ATI radeon HD 4750.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה הדבר הראשון שעשיתי.

לא עוזר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמה חוטים יש למאוורר? אם יש לו 2 או 3 אתה צריל לשלוט במתח שעובר אילו פיזית ולהחליש אותו עם פוטנציומטר כזה

http://www.dealextreme.com/p/pc-cpu-cooling-fan-speed-controller-front-bay-mount-5986

 

אם יש למאוורר 4 חוטים אז אפשר לשלוט בו דרך תוכנה

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

במקום להתעסק עם מהירות המאוורר ולגרום לכרטיס נזק עתידי פוטנציאלי הנובע מקירור לקוי, מומלץ להחליף את המאוורר.

על הדרך פרק את גוף הקירור וחדש משחה טרמית למעבד הגרפי/זכרונות (תלוי בסוג הכרטיס וגוף הקירור).

אל תשכח שהקיץ רק התחיל ומכאן נעשה רק חם יותר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בעיקרון בתוכנה CCC של ATI אפשר לשחק עם המהירות של המאוורר בקטגוריה של הoverdrive.

אבל עדיף להחליף אותו כדי למנוע נזק עתידי עקב חוסר קירור.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכם על העצות.

ניסיתי בCCC לשנות את המהירות (זה נותן לי מ56 עד 100 לבחור) והרעש לא משתנה.

ד"א, הטמפרטורה של הכרטיס מגיעה ל45 מעלות שהוא נח, ו56 מעלות שהוא מתאמץ.

ניסיתי להשתמש גם בתוכנת ATItool ולא עזר כ"כ.

למאורר יש 2 חוטים, ואני לא רוצה להתעסק איתו יותר מדי שלא יהרס הכרטיס. זה אחלה כרטיס מסך, כבר 5 שנים כמעט ועדיין מריץ משחקים חדשים בצורה חלקה.

אני חושב שהפיתרון היחיד הוא להחליף את המאורר כמו שאמרתם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני שאתה מחליף,כיצד ניקית את המאוורר? שימנת את הציר שלו?

אם לא אז פרק אותו,בצד האחורי ישנה מדבקה שמכסה את הציר,תוריד אותה חלקית ושמן את הציר עם WD40...

Renault Clio TCe 120 EDC

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נאמר כבר שתוכנה לא תעזור, כי למאוורר 2 חוטים ולא 4.

בכל אופן, הרעש הפסיק אתמול מעצמו :-D

אם הוא יחזור אני ישמן את המאוורר.

אם לא יעזור - יוחלף.

תודה לכם על העזרה!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...