Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש ברשותי מגבר 2 ערוצים חזק של 150 RMS לערוץ ב4 אוהם אני מחפש לשדך לו קומפוננט חזק יותר דגש על עוצמה..זה לא אומר שיהיה גרוע באיכות..חשבתי על הרץ היי אנרגי..רציתי לדעת מה נחשב מחיר טוב לסט כזה בחנות אם אני קונה שלא יצחקו עלי במחיר..ואם למישהו יש ביקורת על הסט אשמח לשמוע..ולמי שיש הצעות מעניינות אחרות אשמח לשמוע ..תודה מראש..:)

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש היי אנרג'י XL שהוא חזק מאוד. גם נציל וגם בעל יכולת ספיגה טובה.

 

סט כזה צריך לעלות בסביבות ה 2000 פחות או יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הצעה מפתה אבל הבעיה הסט הזה חורג מהתקציב..עכשיו אני בדילמה..אם שווה להוסיף עוד 600 שקל פלוס מינוס בישביל הXL במקום הי אנרגי הרגיל..ומי שיודע מה נחשב מחיר טוב מאוד לסט היי אנרגי בחנות חדש? אין למישהו ביקורת על הסט הנ''ל?

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

אני חושב שהם עולים בסביבות ה-1400-1600 היום בחנויות.

 

סט מעולה באמת אין מילים, שמעתי אותו בהתקנה טובה ונכונה פשוט חוויה.

פורסם

אני גם שמעתי והוא באמת סט שווה, הבעיה שהבחור מכוון יותר בדגש של עוצמה ולדעתי שם הוא נופל.

אל תשכח יוני שאתה לא מגביר יותר מידי.

(התגובה ממוקדת לסט ההי אנרג׳י בלבד, לא שמעתי את הxl)

פורסם

לגבי הגברה הסט יוגבר על ידי מגבר מפלצתי של דאימונד אודיו זה D5-600.2 איכותי וחזק..אז הסט יקבל הגברה בריאה. אני יותר שומע מוזיקה אלקטרונית ומוזיקה שחורה..נראה לי אני סגור על ההרץ היי אנרגי ולא הXL לא נראה לי שווה ההבדל במחירים בינהם

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

בחירה טוב ונכונה.

 

מור, אין לי צורך להגביר יותר מידי כי הסאונד אצלי מאוזן מאוד והאלמנטים בפאזה נכונה אחת אם השני, לכן אין לי צורך לשמוע חזק כי גם בחצי ווליום אני שומע את כל התדרים בצורה מושלמת.

 

יש כאלה שמגבירים חזק כי אצלם בווליום חלש לו שומעים הרבה תדרים, ורק בווליום גבוה שומעים אותם מתנגנים.

פורסם

טוב שציינתה אתה זה..אין לי ואני רוצה לעשות...חשבתי לקנות מהבחור שמפרסם בפורום מודעות ארט סאונד..כמה יעלה לי חומר איטום טוב כמו דיינמט + עבודה להתקין את זה ? מחיר שיהיה סביר ביותר? יש למישהו מושג? (אני מתכוון לאטום רק את 2 הדלתות הקדמיות בלבד )

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

באזור ה- 1400 (חומר + עבודה).

 

שים לב- לא רצוי לתת לכל אחד לבצע לך את הבידוד ברכב, אני למדתי על בשרי מה קורה כשמישהו "חאפר" מבצע לך את העבודה תמורת מחיר נמוך.

התוצאה היתה נזק לחלק מן המנגנונים ברכב, תשלום כפול על תיקון הנזק ובידוד מחדש.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
טוב שציינתה אתה זה..אין לי ואני רוצה לעשות...חשבתי לקנות מהבחור שמפרסם בפורום מודעות ארט סאונד..כמה יעלה לי חומר איטום טוב כמו דיינמט + עבודה להתקין את זה ? מחיר שיהיה סביר ביותר? יש למישהו מושג? (אני מתכוון לאטום רק את 2 הדלתות הקדמיות בלבד )

 

הבידוד עצמו לא יקר אפשר להביא מאוד מאוד בזול, יש לי חבר שקנה מהיבואן ב-250 ש"ח 5 ירעות גדולות של חברת "קשה" (אותו חרא כמו הדינמאט) וזה הספיק לשני דלתות.

 

הבעיה זה לו הבידוד הבעיה זה להתקין את זה לוקח הרבה שעות עבודה, וההתקנה מאוד יקרה.

 

עם אתה עושה את זה בעצמך שזה ממש לו התקנה קשה רק זה הרבה זמן לעשות בגלל המקומות הלא נגישים, אז יצא לך משהו בסביבות בין 350-600 ש"ח בידוד, תלוי בחומר שאתה קונה.

 

אני קניתי דינמאט אקסטרים לשני הדלתות יצא לי 500 ש"ח.

פורסם

אם אתה מדבר על CACHE, הוא נחות מן הדיינמאט והסקנד סקין. הוא אולי דומה, אך המשקל הסגולי שונה.

חברות יכולות לשחק עם העובי ע"י הקצפה, אך המסה נשארת אותה מסה.

לשתי שכבות בשתי דלתות הייתי ממליץ על יותר מהדור קיט של דיינמאט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני לא יודע אם הוא נחות או לא אבל הוא עושה את העבודה.

 

התקנתי לחבר טוב על מידים של הרץ מילה, ואין טיפת רעש ושומעים מצויין.


×
×
  • תוכן חדש...