Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בידוד אקוסטי לא מעלים רעשים לחלוטין בד"כ, אלא מפחית אותם. ככל שהחומר יהיה טוב יותר, כך יהיו פחות רעשים.

אני בספק אם אין רעשים בכלל ברכב של חבר שלך.

וד"א, בידוד אקוסטי לא רק מפחית רעשים, הוא גם יוצר סביבת עבודה טובה יותר לרמקולים.

תשמע אילייט שמבודד עם שכבה אחת של חומר על החלק האחורי של הדלת ואח"כ תשמע עד 2 שכבות או יותר ותראה שהמידבאס ינגן טוב יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה ברור שכמה שיותר יותר טוב, וגם אין שום ספק שזה משפר את הרמקול, רמקול בנוי לעבוד בתיבת עץ ולא בפח הזפת פחות או יותר פותר לנו את הבעיה.

 

לגבי האלייט זה רמקול שמנפח הרבה אויר והוא צריך בידוד מסיבי.

 

אבל לא מדובר פה באלייט זה כולה הרץ היי אנרג'י, הוא לא דוחף כמו האלייט והוא לא צריך יותר משכבה אחת.

פורסם
בחירה טוב ונכונה.

 

מור, אין לי צורך להגביר יותר מידי כי הסאונד אצלי מאוזן מאוד והאלמנטים בפאזה נכונה אחת אם השני, לכן אין לי צורך לשמוע חזק כי גם בחצי ווליום אני שומע את כל התדרים בצורה מושלמת.

 

יש כאלה שמגבירים חזק כי אצלם בווליום חלש לו שומעים הרבה תדרים, ורק בווליום גבוה שומעים אותם מתנגנים.

 

אני יודע והבנתי את זה מלשבת אצלך ברכב כל מפגש אבל...

 

 

שלום לכולם יש ברשותי מגבר 2 ערוצים חזק של 150 RMS לערוץ ב4 אוהם אני מחפש לשדך לו קומפוננט חזק יותר דגש על עוצמה..זה לא אומר שיהיה גרוע באיכות..חשבתי על הרץ היי אנרגי..רציתי לדעת מה נחשב מחיר טוב לסט כזה בחנות אם אני קונה שלא יצחקו עלי במחיר..ואם למישהו יש ביקורת על הסט אשמח לשמוע..ולמי שיש הצעות מעניינות אחרות אשמח לשמוע ..תודה מראש..:)

 

אז אני חושב שלא יספיק לו ההיי אנרג'י, המילה זה כבר עולם אחר.(אבל לא יצא לי לשמוע את הטוויטרים שלהם:wink: )

פורסם

מור אני מאמין שלא שמעת את ההרץ הזה אם מגבר מספיק חזק ובהתקנה טובה.

זה כמו שבאתה למפגש הראשון אם אתה זוכר ואמרתי לך יש לי פוקאל K2P ברכב, ומה אמרת אתה זוכר?:lol:

איכס פוקל אני לא אוהב פוקל אין להם איכות , אין להם באסים טובים הם מאוד צורמים ולא נשמעים טוב, אתה זוכר את זה?:-)

עד שישבתה אצלי ברכב וחשכו עינייך.

וכנ"ל גם החבר שלך המחונה הג'נג'י.:-)

 

זה אותו דבר אם ההרץ קורה כאן, לא שמעת אותם אם הגברה מתאימה.

 

אני יכול להגיד לך שהיה לי את ה-אנרג'י הרגיל לא ה-HI לפני שנתיים הגברתי אותם על מגבר דואל מונו 180 RMS לערוץ וזה היה פשוט מטורף, אתה לא מבין בכלל איזה איכות ועוצמה הרמקול הזה נתן לי ברכב חשבתי אני מת באותו רגע.

פורסם

זה ברור כשמש שמגבר גבוה בעוצמתו מיכולת הספק הרמקול מוציא ושולט עליו בצורה נאותה.

כמו שכושי עם ### גדול עושה שפטים ברקטום של בלונדינית.וזה אדי שלנו בטח אוהב הכי הכי...:lol::twisted:

פורסם

חברה אני כמעט סגור על ההרץ היי אנרגי זה הדבר היחידי שחסר במערכת שעוד לא התקנתי..ברגע שאקנה את הקומפוננט ואתקין אצל ישראל אני מצלם ומעלה תמונות של ההתקנה..יקח קצת זמן עד שיהיה לי חופש מעבודה אבל בעזרת השם הפרויקט יצא לפועל..רק הסבר קטן על מה מדובר..מגברי דאימונד D5 600.2 להרץ שארכוש בקרוב עם מגבר מונו דאימונד שיעבוד על איי די מקס שנמצא בתיבה פורטדת..יהיה מעניין :-) הרדיו דיסק של פיוניר סדרת 7..( לא סובל אלפיין )

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

לי היה את שני הסטים היי אנרגי ואת המילה(MLK( 165

 

ממליץ בלי לחשוב פעמיים על הMKL באיכות ובעוצמה מה גם שהטוויטר של היי אנרגי

 

לא משהו בכלל .. של הMLK עדין ורך יותר לאוזן והמיד בס יותר עמוק וכמובן דופק יותר

 

חזק ( חייב בידוד -אני סבלתי בלי ) תקנה מיד שניה יכנס לך בתקציב ..

 

אגב יושב לך בדיוק 150 RMS לעומת ההיי אנרגי שהם 125RMS

 

בהצלחה ..

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

פורסם
מור אני מאמין שלא שמעת את ההרץ הזה אם מגבר מספיק חזק ובהתקנה טובה.

זה כמו שבאתה למפגש הראשון אם אתה זוכר ואמרתי לך יש לי פוקאל K2P ברכב, ומה אמרת אתה זוכר?:lol:

איכס פוקל אני לא אוהב פוקל אין להם איכות , אין להם באסים טובים הם מאוד צורמים ולא נשמעים טוב, אתה זוכר את זה?:-)

עד שישבתה אצלי ברכב וחשכו עינייך.

וכנ"ל גם החבר שלך המחונה הג'נג'י.:-)

 

זה אותו דבר אם ההרץ קורה כאן, לא שמעת אותם אם הגברה מתאימה.

 

אני יכול להגיד לך שהיה לי את ה-אנרג'י הרגיל לא ה-HI לפני שנתיים הגברתי אותם על מגבר דואל מונו 180 RMS לערוץ וזה היה פשוט מטורף, אתה לא מבין בכלל איזה איכות ועוצמה הרמקול הזה נתן לי ברכב חשבתי אני מת באותו רגע.

 

למה אתה סתם מלכלך:shock: , אני לא אמרתי שום מילה וחצי מילה על פוקל, לפני הרכב שלך לא יצא לי לשמוע רמקולים שלהם ושמעתי רק את השם ואם יש משהו שאני לא יעשה בחיים זה לצאת בהצהרות שאין לי בסיס עליהם רק אמרתי לך שחבר שלי AKA ג'ינג'י אמר ככה וככה ותאמין לי שהייתי יותר שמח ממך לראות את הפרצוף שלו אחרי שישב אצלך ברכב.:wink:

אין מה לעשות יוני הרכב שלך שובר את חוקי הפיזיקה וההוצאות הכספיות.:lol:

פורסם
חברה אני כמעט סגור על ההרץ היי אנרגי זה הדבר היחידי שחסר במערכת שעוד לא התקנתי..ברגע שאקנה את הקומפוננט ואתקין אצל ישראל אני מצלם ומעלה תמונות של ההתקנה..יקח קצת זמן עד שיהיה לי חופש מעבודה אבל בעזרת השם הפרויקט יצא לפועל..רק הסבר קטן על מה מדובר..מגברי דאימונד D5 600.2 להרץ שארכוש בקרוב עם מגבר מונו דאימונד שיעבוד על איי די מקס שנמצא בתיבה פורטדת..יהיה מעניין :-) הרדיו דיסק של פיוניר סדרת 7..( לא סובל אלפיין )

יש לך גם כאן פוקאל K2P (כמו שלי :-P) מאוד חזקים ואיכותים.

על המגבר 2 ערוצים החזק שלך זה יהיה פנטסטי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=358112

 

 

הצהרות שאין לי בסיס עליהם רק אמרתי לך שחבר שלי AKA ג'ינג'י אמר ככה וככה ותאמין לי שהייתי יותר שמח ממך לראות את הפרצוף שלו אחרי שישב אצלך ברכב.:wink:

אין מה לעשות יוני הרכב שלך שובר את חוקי הפיזיקה וההוצאות הכספיות.:lol:

מור זה עוד כלום אני הולך עוד להפתיע8) כנראה אני החליף את המידים שלי למרות שהם מדהימים בעיניי ומי ששמע יודע

אבל מעניין אותי לראות תגובה של מידים נוספים ברכב שלי.

פורסם

יכולת ספיגה גבוהה יותר ונצילות גבוהה יותר- אין ספק שהעוצמה גבוהה משמעותית.

 

יוני- תבדיל בין הרכב שלך לבין בקשת פותח השרשור. 3 חלקים ובניות כמו תיבות, יכולים לעשות הבדל גדול בין אם סט יישמע טוב מאוד לבין גרוע מאוד. האמן לי- ניסיתי :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז אני רוצה להגיד לך דפקה שהיה לי את ההרץ (היה לי את האנרגי הישן אם הקונוס, אני לא יודע איך הדגם החדש היום) הם היו בלי בידוד ובלי תיבות, ישבו בסך הכל על טבעת עץ והם נתנו לי הופעה מטורפת ברכב.

 

אני לא רוצה לדעת מה הם היו עושים אצלי היום בתיבות האטומות שלי.

 

לא יודע מה להגיד לכם לי יצא לכוון לבחור אחד במפגש בצפון לפני שנה הרץ היי אנרג'י ומאוד מאוד אהבתי אותם.

פורסם

הבעיה אני פוחד לקחת מיד שניה..יש אחד פה מפרסם בפורום את ההרץ MILLE באיזה 1700 שח אבל לך תדע מה עבר הסט..:|

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

מסכים איתך שרמקולים עדיף תמיד לקנות חדש אבל ברגע שהתקציב לא מאפשר לנו למשהו ברמה אז הולכים על יד שניה.

 

אני כל המערכת שלי מיד שניה ובהזדמנויות שאני כבר לא רואה פה פורום כמו לפני שנה.


×
×
  • תוכן חדש...