Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הוא חדש ואתה קונה באחריות ואם הוא באמת מקורי אז כן

אבל לצערי אני חושב ש 400 ש"ח לא יוכלו לאפשר לך לקנות MAC מקורי וחדש

שים לב שהיו לפני 6-8 שנים היו זיופים של המותג (בארץ בלבד) יותר נכון לומר שאחד היבואנים השתמש בשם הזה לייצר מגברים באמת מהסוג הזול ביותר בסין (תוכל לדעת גם על ידי השוואת הפונט של הלוגו)

אם תשלח תמונה אוכל לומר לך אם המגבר אותנטי

פורסם

נראה לי אני ילך על הPLATINUM AUDIO 9980

כדי לחבר זוג קומפוננט קדמי וזוג קומפוננט אחורי של MOREL ..

לא חושב שאני יצטרך יותר מזה.. חדש אני יכול לקנות ב400 שקל.

 

או שאולי עדיף שת ה- Rodeo Drive RD9990 ?

פורסם

אולי מבחינת המספרים שרשומים

בסך הכל אלו סתם מספרים (בייחוד במגברים מהסוג הזה) ואין הרבה קשר בינם לבין המציאות

הם בסך הכל מספרים למטרות שיווקריות

בגדול שני המגברים די דומים ועושים תכלס את אותו הדבר

בתקציב שלך אני די בטוח שבשלב הזה תהיה מבסוט

דרך אגב התמונה ששלחת של המאק נראיה כמו מגבר אותנטי

אשמח לעזור בהמשך כשחוש השמיעה שלך יתחזק וכנ"ל גם היכולות הכספיות

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...