Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, הכל עובד אחרת שמה אצלכם.

 

אני אפילו לא רוצה לשאול כמה עולה רכב כזה אצלכם כי זה סתם יבאס לשמוע.

אבל הרגת אותי עם הטע של המערכת המקורית - מוכר בארץ היה מעיף אותך לכל הרוחות אם היית דורש את זה.

 

ד"א - איך הבדיקות לפני קנייה שמה עובדות?

פורסם

לגבי המערכת המקורית של הרכב בהתחלה המוכר ביקש ממני איזה 1000 שקל יותר, כעבור 5 דקות ובקבוק מים בבית קפה הסמוך המערכת כבר היתה בחינם (כמובן מדובר על רדיו דיסק+צ'נג'ר).

 

יכול להיות שהוא יפתיע ויתקין לי את המערכת של הרמן קרדון בתוספת כסף.

 

מבחינת הבדיקה של הרכב לפני הקנייה, יצרתי קשר עם מוסכניק נחמד שמטפל בכמה רכבים של חברים (M5, ML320,S500 וריינג' רובר ספורט) וקבעתי פגישה.

 

מיד כשהגענו המוסכניק הרים מכסה מנוע ובדק את השילדה ובהמשך פתח תא מטען והרים שטיח וגלגל רזרבי ובדק שאין תיקונים, עבר לבדוק את כל הדלתות ואת מרכב הרכב (לאחר שהרכב הורם על ליפט לבדיקה מכאנית המוסכניק דיווח לי שהרכב מעולם לא היה מעורב בתאונה, הצבע מקורי ולא עבר תיקונים והכל פיקס ב-100%).

 

המוסכניק פתח פקק מילוי שמן ובדק את מצב השמן, מפלס וכמובן שאין מעבר מים לשמן וכו', אותו דבר בוצע עם מערכת הקירור.

בשלב הבא הרכב הועלה על ליפט, בדקו מה מצב הדיסקים (בלימה), מצב ציריות, כל המיסבי זרועות, צנרת פליטה וכו', ממש עברו חלק חלק.

לאחר מכן הרכב הורד מהליפט וחובר למחשב לטובת סריקת תקלות ואימות קילומטרז' (שאומת כנכון, 37,000 מייל על השעון).

הרכב עבר את כל הבדיקות ללא דופי.

מכאן יצאתי עם המוסכניק לנסיעת מבחן שארכה ב-חצי שעה במהלכה הוא איתגר את הגיר בכל צורה אפשרית בתפעול אוטומט,ידני וכן במצב ספורט, בדקנו את בלימת הרכב (אחחח.....איזו נשיכה!) וכמובן את תגובות המצערת והמנוע.

גם במקרה זה הכל היה בסדר גמור, לגבי הבולמים הוא ציין שהם בסדר גמור אבל תחת עומס מרגישים קצת עייפים.

 

את הבדיקה סיימנו בבדיקת כל החישמולים למינהם, הכל פעל למעט חלון חשמל אחד שיתוקן לפני המסירה.

 

מה שכן, כאשר הרמנו את שטיחי הרכב כדי לבדוק את רצפת הרכב ראינו שהריצפה רטובה בצד שמאל של הרכב, מיד המוכר הסביר שזה כנראה בגלל החלון התקול שנותר מעט פתוח ואיפשר לגשם לחדור פנימה ולהרטיב קצת את הרצפה, האמת שזה גרם לי לקצת חששות, אבל לאחר שהעלנו את הרכב על הליפט ראינו שהריצפה תקינה לחלוטין ובעל המוסך הסכים שהחלון הסורר כנראה גרם לכך ואין לי מה לחשוש מזה כי הרצפה תקינה לגמרי ואין סיכוי שהמים הגיעו משם.

 

למען השקט הנפשי שלי קבעתי עם בעל המוסך שבעוד כשבועיים אגיע אליו למוסך לטיפול לרכב-שמנים, פילטרים וניקוי הפילטר של הרכב (K&N שיושב בתיבה המקורית של הרכב).

 

המחיר ?

 

עזוב, זה סתם יכאב.

 

:roll:

 

הרכב עתיד להיות בשימוש יומיומי החל מספטמבר, אז אישתי תוכל לנסוע איתו כל יום לעבודה, עניין של 10 דקות נסיעה בסה"כ אבל יחסוך לה את העצבים של להמתין למונית בשעות העומס, מעבר לזה הרכב בעיקר לסופי שבוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הרכב היום (סוף סוף......הסופ"ש הזה עבר ל-א-ט..).

 

אלה כמה תמונות חפוזות שצילמתי, הרכב אומנם ג'יפה מהגשם (מה גם שבסוף לא עשו דיטיילינג כמו שרציתי אלא ניקוי מבחוץ ובפנים).

 

בהמשך אעלה תמונות נורמליות של הרכב באור יום כשהוא נקי, אבל בינתיים, זו הכלה:

 

255630_10150214623454962_678659961_7438317_5777049_n.jpg

 

265152_10150214623894962_678659961_7438319_5426348_n.jpg

 

264907_10150214625029962_678659961_7438324_6083884_n.jpg

 

264493_10150214624714962_678659961_7438322_8148821_n.jpg

 

264623_10150214625539962_678659961_7438325_428602_n.jpg

 

261445_10150214625954962_678659961_7438327_7135708_n.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הרכב היום (סוף סוף......הסופ"ש הזה עבר ל-א-ט..).

 

אלה כמה תמונות חפוזות שצילמתי, הרכב אומנם ג'יפה מהגשם (מה גם שבסוף לא עשו דיטיילינג כמו שרציתי אלא ניקוי מבחוץ ובפנים).

 

 

אוו, עכשיו זה נשמע כאילו קנית רכב מסוחר בארץ :lol:

 

תתחדש! נראית מדהים.

פורסם

כמעט ולקחתי אחת עם SMG, אין ספק שהעברת ההילוכים עם הידיות מאחורי ההגה בהחלט מדליקה, אבל ה-SMG לעיתים נוטה לייצר בעיות, וכשאלה קורות הן מאוד מאוד יקרות לתיקון.

 

מעבר לזה, במצב האוטומטי הנסיעה קצת מעצבנת, מזכירה במשהו את התיבות הרובוטיות המוכרות עם ההשהיות בין הילוך להילוך.

 

מה שכן, ראיתי כבר פרוייקט שבו אנשים התקינו בקלות יחסית הגה שנלקח מ-M3 או מסידרה 3 עם תיבת SMG, חיברו אותו בצורה פשוטה יחסית למכונית והפכו את התפעול הידני של התיבה האוטומטית בדיוק כמו ב-SMG, זה משהו שאני אשקול בחיוב בעתיד.

 

בכל אופן לרכב יש תפעול ידני בידית וכמובן מצב ספורט, כך שזה מספיק טוב לי בהנחה והרכב הולך להיות רכב משפחתי ב-99% מהזמן.

 

מה שכן כל הכיול של הרכב יותר ספורטיבי, החל מהלוק עם כל תגי ה-M ובמיוחד ההגה השמנמן והמושבים התומכים מעולה, וכמובן בשילדה עצמה שמכויילת בצורה ספורטיבית יותר מה-325 הרגילה (מונמכת וקשיחה יותר,יש שאומרים שגם במחשב הרכב ישנם שינויים קלים שמטרתם לשפר במעט את ההספק המקורי, אין לי מושג אם נכון או לא).

 

בקיצור, רכב מגניב ואני מרוצה.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תתחדש וכמובן תהנה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...