Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

אני מעוניין לרכוש את הקסדה shoei vfx-w.

המחיר בארץ מטורף ועומד על 3k אחרי הנחה אצל היבואן, בebay היא עולה בין 500-560 דולר כולל משלוח.

באיביי אנגליה המחיר זהה, חבר טוב טס לאמסטרדם ביום רביעי ואני לא מצליח למצוא חנות שם שמוכרת את הקסדה.

 

מישהו מכיר אולי חנות שמוכרת קסדות באמסטרדם עצמה?

 

בתודה, בן.

Got To love It

פורסם

מתעלק: בעוד שבוע יהיו לי כמה שעות פנויות באמסטרדם (חצי יום, בעצם).

משהו שאסור לי לפספס?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זאת רשת אירופאית של סופרמרקטים לציוד רכיבה, ויש להם גם אחלה מותג בית שכולל ציוד מכל הסוגים באיכות מעולה.

 

בד"כ בחנויות שלהם יש גם ציוד שטח, אבל אם אתה רוצה לוודא, תרים להם טלפון - באמסטרדם הם אמורים לדבר אנגלית.

אם אין להם את הקסדה הזאת, אל תתבייש לשאול אם יש המלצות לחנויות אחרות. העובדים בחנויות של HG הם ע"פ רוב

רוכבים מקצועיים ואופנוענים בעצמם, ולכן מכירים את השוק המקומי.

פורסם
שבוע טוב,

 

אני מעוניין לרכוש את הקסדה shoei vfx-w.

המחיר בארץ מטורף ועומד על 3k אחרי הנחה אצל היבואן, בebay היא עולה בין 500-560 דולר כולל משלוח.

באיביי אנגליה המחיר זהה, חבר טוב טס לאמסטרדם ביום רביעי ואני לא מצליח למצוא חנות שם שמוכרת את הקסדה.

 

מישהו מכיר אולי חנות שמוכרת קסדות באמסטרדם עצמה?

 

בתודה, בן.

 

מתעלק על השרשור,

במדיה ואני רוצה לקנות קסדה מחנות בחו"ל ולקבל אותה בדואר.

ישנם עוד הוצאות שאני צריך לקחת בחשבון חוץ ממחיר המוצר משלוח ובמידת הצורך מע"מ?

פורסם

כן - מכס, ועוד כמה שטויות אחרות לפי מצב הרוח של הדואר באותו יום.

 

מידע נוסף ומפורט, כולל המלצות לחנויות, תוכל למצוא בפורום האופנועים "פול-גז".

פורסם

ככה זה אמור להיות, מה קורה בפועל אינני בטוח.

 

-------

 

בתשבוה ל-bar72: אני ממליץ לבקר ב-Sexy Art Gallery ולהחליף כמה מילים עם המנהלים (הישראלים) שלה.

מקום מיוחד ואנשים עם סיפור חיים מעניין למדי.

פורסם
מתעלק: בעוד שבוע יהיו לי כמה שעות פנויות באמסטרדם (חצי יום, בעצם).

משהו שאסור לי לפספס?

 

קפוץ לאיזור החלונות האדומים וצפה במופע של הבחורות המעשנות, חוויה למעשנים סיתמיים שכמונו :-P

פורסם
לגבי העיר - סביר להניח שחבר הפורום D.Liven יכול לתת מידע עדכני.

 

תודה על הקרדיט. 8)

בשבועות האחרונים, עקב מספר תהפוכות, אני קצת פחות מעודכן (אל דאגה, רק דברים טובים) אבל אוכל לענות על שאלות ספציפיות בכייף !

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אני לא רוכב ולפיכך אין לי המלצות ו/או ידע.

מצאתי בשבילך שתי חנויות באמסטרדם שמחזיקות גם חנות אינטרנט..

 

http://www.motozoom.nl/

 

http://www.deleertent.nl/

 

אני לא יודע מה החנויות האלה שוות... מקווה שתמצא שם מה שאתה מחפש ובקלות.

 

אם בא לך לשחק בגוגל, מילת החיפוש בהולנדית היא : motorhelm (קסדת אופנוע) או Helm (קסדה).

 

 

עניין אחד שכדאי לדעת - אם החנות אינה "דיוטי פרי" צריך לקחת את הקבלה על הרכישה ולנסות להזדכות על המע"מ (19%) בשדה התעופה בדרך חזרה.

 

בהצלחה !

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...