Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי רשיון כמעט שנה - עדיין נהג חדש.

אני קורא לעצמי נהג זהיר בכלל וכך גם חושב כל מי שמכיר אותי. (אני יודע שזה לא תירוץ!)

 

נסעתי בקטע כביש מסוים פעם ראשונה (חלק מכביש 4) לא הכרתי את הדרך והקשבתי ל GPS - אפילו לא הסתכלתי עליו, ופשוט עברתי באדום.

למזלי הצומת היתה ריקה. אם לא היתה ריקה אז הייתי שם לב שזה אדוםה כבר מרחוק...

אני אפילו נסעתי לאט יחסית (80) היות ולא הכרתי את הדרך.

לא היתה לי שום עבירה או התראה בעבר אפילו לא קנס חניה.

 

זו הראשונה.

 

מדובר ברכב הרשום על שם החברה.

 

מה קורה במצב כזה?

 

עונש?

נקודות?

קנס?

 

נ.ב

היות וקראתי תגובות של חברי הפורום לאנשים שעברו באדום.

אומר כך:

ההקדמה הנ"ל לא נכתבה כדי להצדיק חס וחלילה את המקרה, אני פשוט מספר בדיוק מה שקרה לצערי ועם כל הצער (וחוסר האחריות) שבדבר.

אני מודע לזה שזה עניין חמור ביותר.

אני בהלם גם.

אז אם אפשר בבקשה לחסוך את כל התגובות החריפות...

פורסם

לא נורא קורה בני אדם טועים יכול לקרות לכל אחד. פעם הבאה תנסה לא לעבור באדום.

לגבי הקנס, אם לא מוכיחים מהחברה שאתה נהגת הסכום של הקנס קופץ במקום נקודות.

פורסם

מה קורה במצב כזה?

עונש?

נקודות?

קנס?

העובדה שהכביש היה ריק לא מורידה מחומרת העבירה שביצעת.

 

אבל לשאלתך, מה קורה עכשיו -

כנראה שכלום. ברוב הצמתים עדיין אין מצלמות רמזור כך שסביר להניח שאף אחד לא צילם אותך.

במידה וכן צולמת, יגיע לחברה קנס. את הקנס הזה אתה מעביר על שימך ומשלם 1000 ש"ח בתוספת 10 נקודות .

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יכול להיות שהוא מתכוון לצומת חפר, קצת דרומית מחדרה, שם יש מצלמת אור אדום ישנה שעדיין בועטת למיטב ידיעתי

 

fkvatr, ככה או ככה תכין אלפייה בצד, למזלך מעבר באדום לא נכלל בהגבלות עבירות חמורות לנהג חדש, ככה שהרשיון שלך יושפע רק מהנקודות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יכול להיות שהוא מתכוון לצומת חפר, קצת דרומית מחדרה, שם יש מצלמת אור אדום ישנה שעדיין בועטת למיטב ידיעתי

 

fkvatr, ככה או ככה תכין אלפייה בצד, למזלך מעבר באדום לא נכלל בהגבלות עבירות חמורות לנהג חדש, ככה שהרשיון שלך יושפע רק מהנקודות.

 

אתה צוחק? אור אדום היא מבין החמורות שבעבירות התעבורה!

אם המערכת תגלה מספיק מהר שחטפת דו"ח על מעבר צומת באור אדום, תאבד את רשיונך.

 

נהג חדש שעובר עבירת אור אדום, רשות הרישוי מתנה את חידוש רשיון הנהיגה בבחינות ובדיקות.

אחרי שהנהג מסיים אותם שוב נכנס לתקופה של שנתיים נהג חדש. אגב לא רק עבירת אור אדום אלא רוב העבירות תוך כדי נהיגה:- אי ציות לתמרורים, מהירויות, שכרות . עקיפות, תאונות ועוד (עבירות הנכללות בתוספת שלישית בפקודת התעבורה)

שמור על חייך ועל חיי הזולת (וגם על רישינך וכספך) וסע כחוק!

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אתה צוחק? אור אדום היא מבין החמורות שבעבירות התעבורה!

אם המערכת תגלה מספיק מהר שחטפת דו"ח על מעבר צומת באור אדום, תאבד את רשיונך.

 

נהג חדש שעובר עבירת אור אדום, רשות הרישוי מתנה את חידוש רשיון הנהיגה בבחינות ובדיקות.

אחרי שהנהג מסיים אותם שוב נכנס לתקופה של שנתיים נהג חדש. אגב לא רק עבירת אור אדום אלא רוב העבירות תוך כדי נהיגה:- אי ציות לתמרורים, מהירויות, שכרות . עקיפות, תאונות ועוד (עבירות הנכללות בתוספת שלישית בפקודת התעבורה)

שמור על חייך ועל חיי הזולת (וגם על רישינך וכספך) וסע כחוק!

 

לדעתי אתה תועה ואור אדום לא נחשב לעברה חמורה. גם אני חשבתי שאור אדום זה עברה חמורה ואפילו החוק קבע זאת על ידי מתן 10 נקודות (הניקוד המקסימלי) אבל תתפלא אור אדום לא נכלל בעבירה חמורה לנהג חדש.

רשימת עבירות חמורות לנהג חדש

 

1. נהיגה ללא רישיון בתוקף, או שלא על פי תנאי הרישיון, כולל מתן רשות לאדם אחר לנהוג שלא כחוק ברכב שבאחריותכם

2. שימוש ברכב לביצוע עבירה

3. אי-עצירה לפני מסילת ברזל

4. אי-מתן זכות קדימה

5. נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים

6. עקיפה שלא כחוק

7. נהיגה במהירות העולה על המותר בחוק

8. חציית מסילת ברזל בדרך לא סלולה

9. אי-דיווח על תאונת דרכים

10. אי-מתן עזרה לנפגע תאונת דרכים

11. ביצוע עבירה שגרמה לתאונת דרכים בה נפגע אדם

12. ביצוע עבירה שבית המשפט גזר עליה פסילת רישיון בפועל ל-3 חודשים ויותר

13. נהיגה ללא מלווה

העותק מהאתר הזה http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCDrivingLessons/SDCNewDriverRegulation/

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
שלום.

יש לי רשיון כמעט שנה - עדיין נהג חדש.

אני קורא לעצמי נהג זהיר בכלל וכך גם חושב כל מי שמכיר אותי. (אני יודע שזה לא תירוץ!)

 

נסעתי בקטע כביש מסוים פעם ראשונה (חלק מכביש 4) לא הכרתי את הדרך והקשבתי ל GPS - אפילו לא הסתכלתי עליו, ופשוט עברתי באדום.

למזלי הצומת היתה ריקה. אם לא היתה ריקה אז הייתי שם לב שזה אדוםה כבר מרחוק...

אני אפילו נסעתי לאט יחסית (80) היות ולא הכרתי את הדרך.

לא היתה לי שום עבירה או התראה בעבר אפילו לא קנס חניה.

 

זו הראשונה.

 

מדובר ברכב הרשום על שם החברה.

 

מה קורה במצב כזה?

 

עונש?

נקודות?

קנס?

 

נ.ב

היות וקראתי תגובות של חברי הפורום לאנשים שעברו באדום.

אומר כך:

ההקדמה הנ"ל לא נכתבה כדי להצדיק חס וחלילה את המקרה, אני פשוט מספר בדיוק מה שקרה לצערי ועם כל הצער (וחוסר האחריות) שבדבר.

אני מודע לזה שזה עניין חמור ביותר.

אני בהלם גם.

אז אם אפשר בבקשה לחסוך את כל התגובות החריפות...

 

תראה. בלי תגובות חריפות. אתה פשוט צריך לתאר בראש תשריט של מה שיכול היה לקרות ולהבין שאתה לא צריך חברי פורום בשביל לנער את עצמך ולהבין מה יכולת לגרום. הרי כולנו יודעים, אור אדום זה לא פחחות וצבע וזהו, אלא זה הרוגים ופצועים מאוד קשה. ככל שהנקודה תהיה ברורה יותר כך זה יותר טוב, ולכן אני לא יודע כמה כדאי לחסוך.

אמנם יש לנו על הכביש פושעים אמיתיים שעוברים באדום כמנהג, ואפילו אתמול כמעט מישהו הרג אותי כשנסעתי בכביש עם נתיב נסיעה לכל כיוון ללא הפרדה, ורכב מהנתיב הנגדי החליט לעקוף ודהר עליי והוריד אותי לשוליים.

אז אנחנו מתייחסים אליך לא כאל אחד כזה שהוא רוצח בפוטנציה ומצבו די אבוד, אלא כאל נהג נורמטיבי שמתכוון רק להשתפר.

אמנם חוקי התנועה הם לא מסובכים משהו, אבל אני בהחלט זוכר את עצמי כנהג מתחיל וצריך להתרגל לרעיון של לפתוח עיניים גדולות כל זמן שאתה על ההגה. בהתחלה זה מעיק, ואחר כך אתה מתרגל להסתכל. כשאתה, בתור נהג חדש, נוסע במקומות שלא נסעת בהם קודם, הכוונה שקודם נסעת בעיקר בתוך העיר שלך לצורך הטסט, אתה רואה דברים שונים ומשונים, דברים שפשוט לא יוצא לך להתנסות בהם במהלך לימוד הנהיגה. למה אני אומר את זה? כי הרבה פעמים יש הרבה רמזורים ואתה צריך לבחור גם את הנתיב המתאים, וגם את הרמזור בשבילך, ולעשות זאת מיד, וזה קורה כשהתנועה היא לא פשוטה ויש מקומות כאלה. תבדוק למה בכל זאת קרה שלא שמת לב לאותו רמזור. לא לשים לב למשהו בכביש זה רע, כי זה יכול להיות כל דבר אחר. מכאן אולי כדאי קצת להתנסות יותר ולא לבצע נסיעות ארוכות לבד ולהפגין בטחון כאשר בפועל אין ידע והבנה של השטח ב-100%.

 

היות ואתה נהג חדש, ואתה אומר שצולמת ברמזור אור אדום, די סביר שתיאלץ לגשת מחדש לתאוריה לכל הפחות, ויכול להיות גם שטסט. זה לא אמור להפריע לך להמשיך לפתח את כישורי הנהיגה וקריאת השטח.

פורסם
לדעתי אתה תועה ואור אדום לא נחשב לעברה חמורה. גם אני חשבתי שאור אדום זה עברה חמורה ואפילו החוק קבע זאת על ידי מתן 10 נקודות (הניקוד המקסימלי) אבל תתפלא אור אדום לא נכלל בעבירה חמורה לנהג חדש.

רשימת עבירות חמורות לנהג חדש

 

1. נהיגה ללא רישיון בתוקף, או שלא על פי תנאי הרישיון, כולל מתן רשות לאדם אחר לנהוג שלא כחוק ברכב שבאחריותכם

2. שימוש ברכב לביצוע עבירה

3. אי-עצירה לפני מסילת ברזל

4. אי-מתן זכות קדימה

5. נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים

6. עקיפה שלא כחוק

7. נהיגה במהירות העולה על המותר בחוק

8. חציית מסילת ברזל בדרך לא סלולה

9. אי-דיווח על תאונת דרכים

10. אי-מתן עזרה לנפגע תאונת דרכים

11. ביצוע עבירה שגרמה לתאונת דרכים בה נפגע אדם

12. ביצוע עבירה שבית המשפט גזר עליה פסילת רישיון בפועל ל-3 חודשים ויותר

13. נהיגה ללא מלווה

העותק מהאתר הזה http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCDrivingLessons/SDCNewDriverRegulation/

צודק, אור אדום לא מצויין בעבירות בתוספת השלישית, ולכן לפי דעתי לא תצתרך לעשות תאוריה חוזרת, ולא תצתרך להיות נהג חדש שנתיים נוספות.

 

לא מבין איך הג'יפיאס גרם לך לעבור באדום, תתחיל להתרכז בנהיגה ואל תתן לרכב להוביל אותך.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

קודם כל תודה רבה לכל המגיבים והמאודדים.

חלק מהמגיבים כתבו שאין מצלמות, מה זאת אומרת, היו שני פלשים מאוד חדים ובוהקים.

יכול להיות שזו מצלמת דמה?

 

את המיקום המדויק אני לא זוכר לצערי אבל אולי אתם תוכלו לעזור לי,

 

נסעתי מכפר סבר לכיוון דרום, על כביש 554, אני לא זוכר בבירור עם עליתי כבר כביש על כביש 4, אבל אני מניח שאם היתה מצלמה ואפילו דמה אז כנראה שכבר הייתי על 4. (או שלא?)

אבל אני לא מצליח להיזכר גם מהתבוננות במפה במיקום המדויק של הצומת.

יכול להיות שזה היה על צומת הכבישים 554 ו 402, למרות שמהתבוננות במפה זה נראה לי צומת גדולה מאוד ולא נראה לי שהייתי מפספס שם אדום. זה זכור לי בתור משהו קטן יחסית..

אולי עוד לפני 4..

אולי תוכלי לעזור לי פה?

 

הכסף לא מדאיג אותי.

הבעיה זה הנהג חדש.

 

חלק כתבו שהבעיה מחמירה וחלק חולקים עליהם.

 

היכן אני מבבר את זה בצורה מוחלטת?

 

אם החברה תצהיר שהנהג לא היה חדש - כמובן שאת הקנס אני אשלם.

האם במקרה כזה הקנס קופץ כמו שכתב da?

על שם החברה - הכוונה על נהג לא חדש?

במקרה כזה אין נקודות?

 

nahum: מסכים בהחלט עם דבריך הנכונים. תודה.

פורסם

עוד נקודה חשובה:

לפי דבריך משתמע שאתה נהג חדש, אין לך נסיון בנסיעה בכביש בין עירוני ולכן כנראה גם נסעת על 80 חוץ מהעניין של לא לפספס יציאה/מחלף.

ובנוסף לדבריך לא הסתכלת בצג GPS באותן כמה שניות שלא שמת לב שאתה עובר באדום.

כל הדברים הללו צריכים לסמן לך שאין לך מספיק נסיון בנהיגה בדרך בין עירונית וכדאי שתיסע בדרך בין עירונית עם נהג יותר ותיק ממך.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

מהתבוננות מחודשת במפה אני חושב שזה היה במחלף מורשה.

בצומת שבא המגיעים מכביש 5 לוקחים שמאלה לכיוון כביש 4 - דרום.

האם יש שם השתלבות לא רגילה או שזה רק נדמה לי?

פורסם
עוד נקודה חשובה:

לפי דבריך משתמע שאתה נהג חדש, אין לך נסיון בנסיעה בכביש בין עירוני ולכן כנראה גם נסעת על 80 חוץ מהעניין של לא לפספס יציאה/מחלף.

ובנוסף לדבריך לא הסתכלת בצג GPS באותן כמה שניות שלא שמת לב שאתה עובר באדום.

כל הדברים הללו צריכים לסמן לך שאין לך מספיק נסיון בנהיגה בדרך בין עירונית וכדאי שתיסע בדרך בין עירונית עם נהג יותר ותיק ממך.

 

נהגים ותיקים גם לא תמיד הכי טובים, וגם אם הם טובים, לא תמיד הם סבלניים וטובים בלחנך ולהדריך. הייתי הולך על מורה נהיגה איכותי ורציני, רצוי מבוגר, שגם יש לו ניסיון עשיר בנהיגה ושראה הכל, וגם בן אדם מיושב ורגוע.

פורסם

הוא לא צריך מורה או מדריך, סה"כ מישהו שיהיה לידו בזמן שהוא נוהג וצובר נסיון בסיסי בנהיגה בין עירונית.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

בצומת מורשה יש מצלמת אור אדום חיה ובועטת, ובצדק. מאוד מסוכן שם לעבור באדום.

ומה זאת אומרת "השתלבות לא רגילה"?

Audi A3 8V Sportback

×
×
  • תוכן חדש...