Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהנוסע די חרוש בפורום אבל לא מצאתי שום הזכר למיצובישי לנסר.

אם יש פו אנשים שהתקינו ערכת כזואת על מיצובישי לנסר קלאסיק ההיתי רוצה לישמוע דגובות מהם.

כמה זה משפיע על הבלאי של המנוע ו על הרכב עצמו.

תודה מראש.

פורסם

כיוון שלא ענו לך עדיין, אנסה אני.

נסעתי על גפ"מ כ-150 אלף ק"מ. יש דעות שזה גורם לבלאי מואץ, אבל החיסכון שלך יהיה גבוה פי עשר מההוצאות הנוספות אם יהיו לך. אין לי ספק בכך. אני נסעתי על פיאסטה שנת 96 שהגיעה לקילומטרז' 330 אלף לפני שנמכרה. והמערכת לא הרסה אותה. לך למתקין טוב, ותתחיל לחסוך. כיום אני נוסע בדיזל, אבל בטוח ששוה לך להתקין את זה אצלך. אני מקוה שזה לגיטימי לומר את מה שאני מבין ממה שאני חקרתי את הנושא.

בהצלחה.

יוסף.

פורסם

היי, יש לי בתחנה לקוח עם לנסר קלסיק 2008, 400 אלף קמ, על גז, מנוע אורגינל !

אם אתה נוסע הרבה, בהחלט מומלץ.

 

כמו כן חשוב להתקין אצל מתקין שיודע לעבוד, אל תתפתה להצעה הזולה ביותר, זה יעלה לך ביוקר בסופו של יום.

מעבר לכך, יש להקפיד על תדלוק בגז אוטומטיבי בלבד, למען יאריכו ימי המערכת באמינות טובה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...