Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל מומחי התעופה באשר הם, בעקבות ויכוחון שאני מנהל בימים אלו רציתי לדעת האם קיימים כלי טיס כגון מסוק או מטוס, המסוגלים ואולי אפילו מבצעים בפועל העמסה של טנקים לבטן המטוס/מסוק?

חיפשתי תמונות כאלו אך ללא הצלחה.

 

אשמח לתשובה ממבינים! צירוף תמונה כזו תהיה עוד יותר טובה!

 

תודה

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה באמת שואל את זה? יש מטוסי תובלה וכשמם הם בוודאי שניתן להטיס טנקים.

אבל עזוב לחשוב הגיונית ,

החיפוש הכי פשוט שיש "Tank on a plane" ימצא לך לא רק תוצאות ותמונות , גם סרטונים ביוטיוב.

 

 

בבקשה -

החיפוש הזה של 4 מילים בגוגל היה חוסך לך את פתיחת השרשור

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תודה למגיבים כולל המגיב ה- :x שלא קרא בעיון שרשמתי שחיפשתי ולא מצאתי (לא עברתי קורס חיפוש בגוגל).

עכשיו מה שיותר מעניין זה האם קיימים תמונות או סרטונים של מסוקים שמסוגלים להוביל טנקים בארץ שלנו, אבל לא טנקי צעצוע של 20 טון אני מדבר על טנקי מרכבה למשל שהם בערך 60-80 טון.

 

talroze- כמה נראה לך שהנחשים שוקלים? יש 60 טון :lol:

 

לא להתחכם ולרשום לי תעשה חיפוש, כי עשיתי ולא מצאתי.

 

תודה

פורסם

הנה הרקולס מטיל טנק מתוכו ושוב, כל מה שצריך להקיש בגוגל זה TANK IN C-130

ומייד אתה מקבל תשובות.

 

שים לב שמדובר בטנק קל (שרידן) כי למעט מצבי חרום, ההרקולס נושא מטען של מקס' 20 טון.

 

 

attachment.php?attachmentid=64047&stc=1&d=1231787802

 

 

ואם כבר הזכרתי הרקולס, החוק הבינלאומי אוסר עליי להזכיר הרקולס בלי לתת איזה איזכור ל AC-130 !

תראו את הסיסמא של היחידה :roflmao::roflmao::roflmao:

 

ac130h.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה מכונה מדהימה ויפה זה ההרקולס הזה. לראות אותו ממריא עם הרקטות זה אחד המגניבים.

 

1084671.jpg

 

 

 

0933889.jpg

 

 

 

ואחד שקצת מקריח :-P

 

 

1340854.jpg

 

 

סוג של דוב :)

 

1344000.jpg

 

 

 

ומה יותר מדליק מלצלם F18 ככה ? (אולי לנחות ב illusion עם MX5 כשהכבש האחורי פתוח ?)

 

 

0370345.jpg

 

 

כרגע חזרו מאנטארקטיקה:

 

צריך לראות בגדול.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

חסר בתמונה הזאת רק את צ'ק נוריס רץ מהכבש, קופץ ל F18 ומחליף לו את הפנצ'ר בצמיג! :lol:

 

 

דרך אגב, תראה איזה תמונה יפה כשה AC130 פורש נורים:

 

 

ac130flare2hn1.jpg

 

 

מסכן מיכו, חטפנו לו את השרשור!:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חברה באמת חטפתם לי את השרשור וסטיתם מהעניין, הוספתם תמונה של מטוס עם טנק צעצוע.

איפה תמונה של סימן 3 בתוך מסוק?

 

יש לי תחושה שאתם אוהבים מטוסים :lol: אז יאללה תפנקו עם תמונה רלוונטית אחרת אני מפסיד בויכוח :roll:

פורסם

טנק צעצוע זה טנק קל של 20 טון ולא משהו רציני כמו מרכבה סימן 2,3,4

בכל מקרה יש מצב לטנק לא צעצוע במסוק?

פורסם

מי שחובב מטוסים, יש קיטים מפלסטיק שאפשר להרכיב אותם. פעם הייתי עושה את זה (בהתחלה לא הייתי צובע :oops:, אחרי זה איכות העבודה קצת השתפרה ואפילו כמה צבעתי). יש גם עבור חובבי הרק"מ, טנקים וכד'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טנק מערכה עיקרי טיפוסי שוקל באזור ה80 טון, קצת כבד על מטוסי מטען.

במלחמת יום הכיפורים הוטס מארה"ב לארץ פאטון (מג"ח). אחד שהופשט מכל דבר כבד לצורך יחסי ציבור.

C-17 יכול לסחוב 77 טון, C-5 יכול להרים 122 טון, כך שתיאורטית שניהם יכולים לשאת טנק מרכבה. הייתי על שניהם בסופ"ש בתערוכה בבסיס חא"א אנדרוס, אעלה תמונות מאוחר יותר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...