Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה עובדה בשבילך: כאשר מנוע רק מונע ומדליקים מזגן, למערכת המיזוג יקח כמה דקות להגיע לביצועים תקינים ולכן כל מדידה של המזגן לפני שעברו 5 דקות לפחות מהפעלתו, אינה נכונה.

בזמן התחממות המנוע והגברת יעילות המיזוג, יחידת החימום תקבל תוך דקות ספורות, מים חמים מהמנוע ואם מדף ערבול או הברז חימום, מעט פתוחים, זה ישפיע על הקירור מהר מאוד.

 

עוד עובדה, קלמרה איכותית לא תפגע בצינור וכל מה צריך זה לסגור רק צינור אחד (של הכניסה או היציאה, זה ממש לא משנה) ואם אתה בכל זאת קצת חושש, תמיד אפשר לפתוח צנרת חימום ולגשר אותה (המים יחזרו חזרה למנוע במקום שיברו דרך סוללת חימום).

עוד עובדה לקינוח, מערכת הקירור אינה פועלת נהדר, אחרת לא היינו מתכתבים עכשיו, הלא כן?

 

תקשיב קצת לבעלי מקצוע מנוסים ודווח תוצאות.

 

ואם בכל זאת, אתה משוכנע שאין כל פגם במדף הערבול או הברז (או שכבר ביצעת את הבדיקה הפשוטה שהצעתי וזה לא עזר), החלקים שחלפת אינם תקינים או שיש בעיה עם העבודה שבוצעה (מיקום חלקים, שברים סדקים ביח' קירור, ספוגי בידוד נשחקו או נפלו וכדומה), פרק הכל ובדוק תקינות ההרכבה ואם אתה לא מוצא פגם, החלף מעבה למקורי או לספק אחר.

פורסם
הנה עובדה בשבילך: כאשר מנוע רק מונע ומדליקים מזגן, למערכת המיזוג יקח כמה דקות להגיע לביצועים תקינים ולכן כל מדידה של המזגן לפני שעברו 5 דקות לפחות מהפעלתו, אינה נכונה.

בזמן התחממות המנוע והגברת יעילות המיזוג, יחידת החימום תקבל תוך דקות ספורות, מים חמים מהמנוע ואם מדף ערבול או הברז חימום, מעט פתוחים, זה ישפיע על הקירור מהר מאוד.

 

עוד עובדה, קלמרה איכותית לא תפגע בצינור וכל מה צריך זה לסגור רק צינור אחד (של הכניסה או היציאה, זה ממש לא משנה) ואם אתה בכל זאת קצת חושש, תמיד אפשר לפתוח צנרת חימום ולגשר אותה (המים יחזרו חזרה למנוע במקום שיברו דרך סוללת חימום).

עוד עובדה לקינוח, מערכת הקירור אינה פועלת נהדר, אחרת לא היינו מתכתבים עכשיו, הלא כן?

 

תקשיב קצת לבעלי מקצוע מנוסים ודווח תוצאות.

 

ואם בכל זאת, אתה משוכנע שאין כל פגם במדף הערבול או הברז (או שכבר ביצעת את הבדיקה הפשוטה שהצעתי וזה לא עזר), החלקים שחלפת אינם תקינים או שיש בעיה עם העבודה שבוצעה (מיקום חלקים, שברים סדקים ביח' קירור, ספוגי בידוד נשחקו או נפלו וכדומה), פרק הכל ובדוק תקינות ההרכבה ואם אתה לא מוצא פגם, החלף מעבה למקורי או לספק אחר.

 

דניאל תודה.

עדכוני ביניים:

1. המאייד פורק והורכב חזרה. הכל תקין כולל אטימה לכל אורך השרשת וכולל שאין וידוא שאין שום דרגת חופש למיקום בהטיה שונה.

2. מערכת הקירור עובדת נהדר, עובדה 3.5-7, הבעיה שמשהו בתהליך הסעת הקור הזה לתוך הרכב לקוי.

3. החימום ברכב עובד מעולה כולל ניתוקו ומעבר לאוויר חיצוני בלבד.

4. כפי שכתבתי אין ברז חימום ברכב הזה לכן סגירה נקודתית של הכניסה עם קלמרה בלי גישור, תפגע בסירקולציה ומנגד ייתכן שלא תמנע כניסת מים חמים מהכיוון השני, שיעמדו ברדיאטור ויחממו אותו.

5. לצערי את גישור צנרת רדיאטור החימום, שרציתי לבצע, כניסוי, קשה לאלתר כי קטרי הצינורות שונים. לכן אני ממתין עם זה.

 

לסיכום:

היות שלמרות שלא מורגש ולו מעט אוויר חם גם בלילה, עדיין ייתכן שקלפת החימום מעט פתוחה, לכן:

האם מישהו יכול להסביר כיצד ניתן לבחון זאת? לתקן זאת? וכך להמנע מהגישור.

האם זה מחייב פירוק מורכב ויקר ולכן עדיף להתעקש לגשר את החימום כניסוי, ואם זו תתגלה כבעיה להשאיר זאת כך לפחות עד החורף וזהו?

פורסם

אל תפחד לבצע חסימת צינור חימום לכמה דקות וזה כל מה שידרש, אתה תראה צניחה של כמה מעלות בטמפ' היציאה מתריסי האוורור תוך דקה שתיים מרגע חסימת צינור חימום. אם תהיה ירידה של מעלה שתיים זה תקין ואם יותר... הנה מצאת את הבעיה.

בנוסף חסימה רק של צינור אחד זה כל מה שצריך והרדיאטור חמום פנימי לא יקבל חימום מהצד הלא חסום - עשיתי זאת עשרות פעמים, גם ברכבים ללא ברז חימום, הצינור חימום שלא נחסם התחיל גם להתקרר..

אם אתה בכל זאת מוטרד, תשאר עם עין אחת על שעון הטמפ' של המזגן ועין שנייה על שעון טמפ' המנוע ודומם מנוע אם שעון החום מנוע מתחיל לטפס.

×
×
  • תוכן חדש...