Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני לא מבין גדול במכוניות ולא מתיימר להיות אחד כזה, לכן אשמח אם תציעו לי מכוניות חסכוניות בדלק.

התקציב שלי הוא בין 135-140 אלף ש"ח.

כרגע אני נוהג על סיאט לאון מצויינת 2009, מנוע 2000 FSI. ואני מחפש להתחדש. עשיתי איתה 28,000 ק"מ במשך 21 חודשים.

 

חשוב לי מאוד המהירות של הרכב (שיירד מ8.5 שניות מ0 ל100), וכמובן כמו שציינתי גם החיסכון בדלק.

בדקתי אפשרות לקנות את הלאון החדשה 1.8 TSI תיבת DSG שהיא חסכונית יותר, ומהירה הרבה יותר. אבל היא קצת יקרה לתקציב שלי.

אני גר באיזור קרית אונו, לכן הגודל של הרכב לא רלוונטי.. לא חונה הרבה בת"א.

 

תודה מראש על ההצעות,

עומר.

פורסם

דווקא הליאון 1.8 TSI עולה בגרסה הידנית כ120 אלף ש''ח ובשביל תיבת DSG נדרש סכום של עוד 10 אלף ש''ח - 130 אלף ש''ח מהחברה.

לפחות מהמבצע האחרון אם הוא עדיין בתוקף.

האם הדגש הוא על אוטומט בלבד?

גודל הרכב ושימושו?

האם מוכרח להיות חדש מהחברה או שניתן ל"התפשר" ולקנות איזו 500 אברט בת פחות משנה(עם אחריות וק''מ נמוך)?

בכל אופן ברגע שתענה ותסביר את צרכייך יהיה קל יותר לעזור לך

פורסם
דווקא הליאון 1.8 TSI עולה בגרסה הידנית כ120 אלף ש''ח ובשביל תיבת DSG נדרש סכום של עוד 10 אלף ש''ח - 130 אלף ש''ח מהחברה.

לפחות מהמבצע האחרון אם הוא עדיין בתוקף.

האם הדגש הוא על אוטומט בלבד?

גודל הרכב ושימושו?

האם מוכרח להיות חדש מהחברה או שניתן ל"התפשר" ולקנות איזו 500 אברט בת פחות משנה(עם אחריות וק''מ נמוך)?

בכל אופן ברגע שתענה ותסביר את צרכייך יהיה קל יותר לעזור לך

 

אני מעדיף אוטומטי, כן.

כנראה שהמבצע האחרון של סיאט כבר לא בתוקף.. כי זה לא הצעת המחיר שקיבלתי מהם.

דווקא יכול להיות שרכב יד שנייה, חדש וק"מ נמוך יהיה אופציה טובה.

גודל הרכב לא כזה משמעותי, עדיף שלא יהיה סירה, אבל בהחלט בסייז של הלאון זה בסדר. אני רווק, ככה שתא מטען, או כל מיני דברים כאלה ואחרים שחשובים לבעלי משפחות לא רלוונטים לגביי.

פורסם

האוקטביה 1.8TSI בגירסתה הבסיסית עולה 138000 ש"ח

 

קצת מעל התקציב אבל יותר מהירה ויותר חסכונית ג'טה 160 (כרגע 150K במבצע)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...