Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מחר אני קונה את אחת משתי המכוניות האלו

מחפש נוחות למשפחה, נסיעה של 20000 קמ בשנה תא מטען בסביבות ה400 ליטר צריכת דלק בין 12.5 ל14 ובטיחות מירבית

קבלתי הנחה יפה על שני דגמים אלו, ואני צריך להחליט, מחר אני עושה נסיעת מבחן על הפיגו ובמהלך השבוע העל הסיטרואן

יש לי קצת פחד מהשם הרע שיצא לצרפתיות, אך ממבט ראשון היום בסוכנות הם נראו לי חזקות ואמינות

תודה לכל מי שיגיב ויתן את דעתו בעניין

לילה שקא

מטי

פורסם

שלום,

אתה מחר קונה, ולאחר מכן עושה נסיעת מבחן על סיטרואן?

או שאני לא מבין את ההגיון, או שיש לך אפשרות לשנות תוך שבוע את ההזמנה.

אני אישית למשפחה הייתי מעדיף את פיג'ו. בידוד רעשים לטעמי יותר טוב, המושבים (גם לטעמי) יותר נוחים והנסיעה יותר רכה. גם צורת הבגאז' נראתה לי יותר מוצלחת.

בקשר לאמינות אני לא הייתי כל כך חושש. אני רק רוצה לספר לך, שקרוב משפחה שלי בעבודה 6 שנים נסע על שני הרכבים - על כל אחד 230 אלף ק"מ ב 3 שנים. הוא היה מרוצה מאוד ולא היו תלונות על האמינות. בכל מיקרה יש לך 3 שנים אחריות.

אגב, אתה יכול לבדוק, כמה תעלה לך שנת אחריות נוספת (רביעית). לפני שנה וחצי קיבלתי מהם הצעה לשנה אחריות רביעית תמורת כמה מאות שקלים ( בסוף ויתרתי על קנית רכב חדש). אבל למי שקונה, לדעתי שווה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי אפשרות לשנות את ההחלטה במשך השבוע, או לבחור בין אחת מהשתיים, או לבטל לגמרי את העסקה. בכל אופן תודה על העצה



מחכה לעוד טיפים ורעיונות ועצות כלליות על רכבים אלו

תודה

מטי

פורסם
שלום,

אתה מחר קונה, ולאחר מכן עושה נסיעת מבחן על סיטרואן?

או שאני לא מבין את ההגיון, או שיש לך אפשרות לשנות תוך שבוע את ההזמנה.

אני אישית למשפחה הייתי מעדיף את פיג'ו. בידוד רעשים לטעמי יותר טוב, המושבים (גם לטעמי) יותר נוחים והנסיעה יותר רכה. גם צורת הבגאז' נראתה לי יותר מוצלחת.

בקשר לאמינות אני לא הייתי כל כך חושש. אני רק רוצה לספר לך, שקרוב משפחה שלי בעבודה 6 שנים נסע על שני הרכבים - על כל אחד 230 אלף ק"מ ב 3 שנים. הוא היה מרוצה מאוד ולא היו תלונות על האמינות. בכל מיקרה יש לך 3 שנים אחריות.

אגב, אתה יכול לבדוק, כמה תעלה לך שנת אחריות נוספת (רביעית). לפני שנה וחצי קיבלתי מהם הצעה לשנה אחריות רביעית תמורת כמה מאות שקלים ( בסוף ויתרתי על קנית רכב חדש). אבל למי שקונה, לדעתי שווה.

 

אם אני זוכר היטב תוספת של 590 ש"ח בעבור שנת אחריות רביעית.

×
×
  • תוכן חדש...