Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה אקורד בדגם הכי מפואר שלה שיש בה 8 רמקולים

אני מחפש איך לשפר את הסאונד בלי להוסיף מגבר וסאב

חשבתי להחליף את ה 6x9 בתור התחלה

חשבתי על מורל טמפו

הרמקולים המקורים הם של פיונר

יהיה שיפור בסאונד אם אני יחליף אותם

יש עצאות אחראות

 

תודה לעוזרים

פורסם

התמונות לא עובדות, לפחות אצלי.

מעבר לכך, אתה בטוח ש 8 רמקולים פועלים ללא מגבר אצלך?

מתחדשת*

פורסם

יש שתי רמקולים על המגש מאחורה 6X9

ועוד ארבע בדלתות

ועל הדשבורד יש גם שתיים שנראים לי טוויטרים

 

הנה התמנות

glhtyndmnit3.jpg

uzwdlon3mmjm.jpg

פורסם

ה TS של פיוניר זה לא הסדרה הגבוהה?

אני הייתי משנה דווקא קונה קומפוננטים חדשים לקדימה.

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

אני מחפש דווקא שיפור בבאסים כי בוליום מסוים יש רעש של כאילו שהרמקול נקרע כזה (הרמקול לא קרוע)

כדי להחליף את כול הרמקולים או רק סט מסוים

פורסם

שיפור באסים ללא הוספת מגבר וסאב, זה רק בידוד אקוסטי לאיזורים בהם מנגנים המידים.

זה לא יותר זול ברבה.

לא ניתן לפרק ולהעביר לרכב אחר.

זה לא נותן את התוצאה באותה מידה.

 

לבחירתך.

מתחדשת*

פורסם

אני לא מחפש שאוטו ירעד מהבאסיים

אני רק רוצה שאני שומע בוולים גבוה לפעמיים

שיפסק הרעש שיש עכשיו כאילו שהרמקול מתאמץ יותר מדי

לפי התמונה הרמקול שיש עכשיו הוא 40W?

פורסם
החלפת רמקולים כנראה שתתן שינוי, לא בטוח שלטובה.

 

מוזר, נראה שמישהו כבר ענה על זה... :-D

 

ועכשיו ברצינות.

גם אם תחליף לרמקול שיכול לספוג מליון וואט, עדיין זה הרדיו שמספק את הוואטים האלו, והגבול שלו מגיע לפני זה של הרמקול.

אתה יכול לנסות להחליף, אבל לא בטוח שזה יתן לך את התוצאה המיוחלת.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...