Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר בלילה של רביעי נסעתי עם אחי מטבריה לכיוון ת"א.

בהגיענו לירידה לכביש 6 (לא זוכר איזו) ראינו 2 רכבי שרד שחורים אודי 6 או 8 לא בטוח.

הלוחית רישוי הייתה מאוד מיוחדת ,עם סמל המדינה מתנוסס עליה בגאוווה.

לאחר שנכנסנו לכביש המהיר התחלנו להאיץ ונסענו יחסית מהר , המכוניות של הנשיא לעומת זאת טסו על הנתיב השמאלי במהירות של לפחות 160 קמ"ש ואני בטוח שזה היה הרבה יותר , תוך שניות כבר לא ראינו אותם וגם לאחר נסיעה ארוכה לא הצלחנו "לתפוס" אותם.

כנראה שהנשיא רצה ללכת לישו כי השעה הייתה אחרי 10 בלילה.

אני מצטער שלא צילמתי זאת, פשוט לא הייתי מוכן וזה לקח כמה שניות

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעולה, אני בעד. כל עוד הם נוסעים בהתאם לתנאי הדרך, בלי להפריע לתנועה וכלי הרכב תקינים - שיתנו בגז ויפה שעה אחת קודם.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

נו, ומה חדש?

גם 99% משוטרי התנועה עוברים את המהירות המותרת ב-99% מהנסיעות שלהם.

גם 99% משופטי התעבורה עוברים את המהירות המותרת ב-99% מהנסיעות שלהם.

 

תאמין לי, כולם ללא יוצא מין הכלל מודעים לעובדה שאף אחד לא באמת נוסע במהירות המותרת ושזה בסדר גמור.

כולם יודעים טוב מאוד שאין שום דבר מסוכן ב-130 קמ"ש בכביש בין עירוני.

כולל השוטרים וכולל השופטים וכולל חברי הכנסת והשרים. כולם יודעים וכולם עושים את זה.

זה לא מונע מהם להמשיך להיטפל לאזרחים, בצביעות שאין כדוגמתה.

פורסם
מעולה, אני בעד. כל עוד הם נוסעים בהתאם לתנאי הדרך, בלי להפריע לתנועה וכלי הרכב תקינים - שיתנו בגז ויפה שעה אחת קודם.

 

יפה מאוד ,גם אני בעד . השאלה היא מה יקרה לך או לי אם המשטרה תתפוס אותנו במהירות כזו ?

בוא נניח שהם נסעו 50 קמ"ש מעל המותר (למרות שאני בטוח שהם נסעו יותר) מה בנאדם רגיל היה חוטף ?

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
נו, ומה חדש?

גם 99% משוטרי התנועה עוברים את המהירות המותרת ב-99% מהנסיעות שלהם.

גם 99% משופטי התעבורה עוברים את המהירות המותרת ב-99% מהנסיעות שלהם.

 

תאמין לי, כולם ללא יוצא מין הכלל מודעים לעובדה שאף אחד לא באמת נוסע במהירות המותרת ושזה בסדר גמור.

כולם יודעים טוב מאוד שאין שום דבר מסוכן ב-130 קמ"ש בכביש בין עירוני.

כולל השוטרים וכולל השופטים וכולל חברי הכנסת והשרים. כולם יודעים וכולם עושים את זה.

זה לא מונע מהם להמשיך להיטפל לאזרחים, בצביעות שאין כדוגמתה.

 

זה לא היה 130 , זה היה 160 לפחות

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אם לא יתפסו אותנו מי ישלם על הדלק לעובדי המדינה ?

זה מזכיר את השאלה למה כלב מלקק לעצמו....(למי שלא מכיר: כי הוא יכול)

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
לפרס מותר לנסוע בניגוד לחוק אבל לקשיש בן 92 לא?

כתבת את זה בציניות נכון?

אתה לא באמת חושב שפרס נוהג ברכב שלו נכון?

:roll:

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בסדר מה יש לעשות, היום שניסיתי להשתלב בצומת שוטרת על מדים במזדה 5 עם לוחית רישוי צהובה נתנה גז רק כדי שאני לא ייכנס לפניה והייתי צריך לבלום בחזקה ואחר כך שהגעתי לרמזור ועמדתי לידה שאלתי אותה לפשר הדבר והיא בחרה שלא להתייחס.

אני בתגובה הרמתי פול וולים את השיר הבא, העברתי לסוף הדקה השלישית http://www.youtube.com/watch?v=o9Ee4u5uXuw

וגרמתי לה למלמל לעברי משהו והיא סגרה את החלונות :lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כיוון שנשיא מדינת ישראל מהווה מטרה לפגיעה, אני מצדיק את המהירות הגבוהה.

 

מה עוד, שניתן להבין מדברי פותח השרשור, כי הנהגים נהגו בנתיב השמאלי ולא "חתכו" וזגזגו.

פורסם

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא חושב שיש סיבה שהם יאיצו ככה.

מהיכרות עם אישיות בכירה יחסית נוספת - יש להם צ'אקלקה ברכבים, אם יש פקקים שיפעילו אותה ויסעו על השוליים.

אבל לנסוע 160 כשאין עומסי תנועה? למה מה קרה?

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
בסדר מה יש לעשות, היום שניסיתי להשתלב בצומת שוטרת על מדים במזדה 5 עם לוחית רישוי צהובה נתנה גז רק כדי שאני לא ייכנס לפניה והייתי צריך לבלום בחזקה ואחר כך שהגעתי לרמזור ועמדתי לידה שאלתי אותה לפשר הדבר והיא בחרה שלא להתייחס.

אני בתגובה הרמתי פול וולים את השיר הבא, העברתי לסוף הדקה השלישית http://www.youtube.com/watch?v=o9Ee4u5uXuw

וגרמתי לה למלמל לעברי משהו והיא סגרה את החלונות :lol:

 

אהבתי ליאור,סידרת את המערכת שלך שגרמת לה למלמל לעברך?

Scan Speak

פורסם
מהיכרות עם אישיות בכירה יחסית נוספת - יש להם צ'אקלקה ברכבים, אם יש פקקים שיפעילו אותה ויסעו על השוליים.

אבל לנסוע 160 כשאין עומסי תנועה? למה מה קרה?

מטען, מכוניות תופת, ירי....

לא חסר דרכים לנסות "להוריד", לנו אנשים חשובים ואסטרטגיים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...