Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בזמנו הייתי נהג של קצין בכיר. מהירות של 160קמש הייתה מוכרת לי בהוראה מהקצין. (אף פעם לא התלוננתי)8)

 

עשרות פעמים נתפסנו עי משטרה, השוטרים נלחצו ושיחררו אותנו לדרכנו. "דרך צלחה..."

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

תרשו לי לעשות סדר בדברים:

1)מותר להם מסיבות בטחוניות יש לי שני חברים בשב"כ שיש להם חסינות ומותר להם לנסוע איך שהם רוצים כמובן במינימום של פגיעה בסדר הציבורי אבל עדיין הם חסינים,לשוטר אסור לעצור אותם בפקודה אלא אם כן הוא לא זיהה שהם ממשלתיים ובמידה והוא עצר אותם יש להם כמו כרטיס של חסינות שהוא מציג לשוטר והוא לא חייב לשוטר שום הסבר ואם בכל זאת לשוטר יש בעיות אסור לו לעכב את הנהג או לדבר איתו אלא הוא מגיש מעין "תלונה" לאותו מוסד שהנהג עובד בשבילו והם מבצעים תחקיר ובודקים האם היה צדק במהירות או בהתנהגות על הכביש.שלרוב הם מגבים את הנהג כי הוא בעצמו לא רוצה שהבוסים שלו יעקמו פרצוף.

 

2)תנו להם לנסוע כמה שהם רוצים ואיך שהם רוצים כי הם עושים פעילויות שאנחנו לא יודעים עליהן בזמן שאנחנו עסוקים בשגרת היום-יום שלנו ואין לנו מושג עליהן אז אי אפשר לשפוט אותם כי מאיפה לך לדעת שהם לא נסעו כרגע להביא איזה מישהו לבור בקריה כי כרגע יש איזו שהיא שיחה דחופה וחשאית לגבי גלעד שליט?או לגבי אלף ואחד סיפורים ששמעתי מהם בקודים ובעירפול מוחלט.

8)

עד מתי VTI?!

פורסם
מטען, מכוניות תופת, ירי....

לא חסר דרכים לנסות "להוריד", לנו אנשים חשובים ואסטרטגיים.

 

ל'

 

תרשי לי לחדש לך

 

אף אחד כאן הוא לא מעל החוק, לא ראש הממשלה, לא עובדי שב"כ ולא נשיא המדינה ולא אף אחד.

כמו שלנשיא המדינה ולראש הממשלה אסור לגנוב ולשדוד כך הם או נהגיהם חייבים לציית לחוקי התנועה.

המחוקק התיר לעבור על חוקי התנועה אך ורק לרכב בטחון בתפקיד במגבלות ובאופן המוגדר בחוק.

 

האם רכבי הנשיא חסינים מתאונות? האם ב 160 קמ"ש הם לא יכולים לפגוע בילד בכביש?

 

היו דברים מעולם:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438592,00.html

פורסם

אוי איזה כיף לדעת שאנשים מפעילים שיקול אישי למתי החוק תקף ולמתי לא.

אפשרי גם לעבור באדום כאשר אין מכוניות בשטח. :roll:

פורסם

אף אחד לא חסין.

ההבדל הוא, שלי זה ממש לא מפריע לראות שיירה של הנשיא שלנו/ראש הממשלה/נשיא ארה"ב/ רכבי בטחון/אנשי שב"כ/ כו' שנוהגים מהר ממני.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בוא נניח שהם נסעו 50 קמ"ש מעל המותר (למרות שאני בטוח שהם נסעו יותר) מה בנאדם רגיל היה חוטף ?

 

על כך יש אמרה מאוד נכונה בשפה הלטינית:

quod licet jovis non licet bovis

מה שמותר ליופיטר אסור לשור

 

או במילים פשוטות יותר, מה שמותר לבכיר בתחום כלשהו לאו דווקא יהיה מותר לאזרח רגיל מהשורה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

 

נסעו מעל 150 קמ"ש עם נשקים שלופים (לא, לא חלמתי ) עם קנים מחוץ לחלון

 

אנחנו מדברים על ירושלים או על סאן אנדראס ?

הבוז לך.

 

 

פורסם

coupestar הסביר את זה בדרך הכי טובה, על תתערבו אתם לא יודעים כלום .

A8 W12 ללא מספר רישוי (IL בלבד) זהו רכב של שיירת רוה"מ ישנם 2 כאלו, לא מעניין אותך מה הסיבה תמשיך בעיסקך ,

וכן מותר לו .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

אם הייתי רואה אתה שיירה של הנשיא או ראש הממשלה מתנהלת לה לאיטה ב100 קמ"ש בכיבש שש, הייתי אומר לעצמי "וואלה הם מטומטמים, ככה שומרים על הנשיא שלי?" .

 

שייסעו שירביצו רק שלא יאנוס.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אם זו הייתה הילדה שלכם זו שנדרסה על ידי שיירת ראש הממשלה כשחצו צומת באור אדום בכניסה לירושלים לא הייתם מדברים ככה והיה מפריע לכם בהחלט הפראות בה נוסעים הרכבים האלה.

אם חושש השב"כ לחייו של ראש הממשלה אז שטיס אותו בהליקופטר ושיסיע אותו בטנק מרכבה סימן 3 ממקום למקום, זה לא צריך לעניין את הציבור, זו בעיה שלהם איך לאבטח את ראש הממשלה ובשביל הם מקבלים משכורת, לא יתכן שיהיה למשהו כאן במדינה היתר לנהוג בפראות ולסכן את כולם בצורה שאדם רגיל היה מזמן יושב עליה בכלא.

פורסם

בשביל זה יש בכל הרכבים סירנות ואורות מהבהבים.

ואם יש צורך, אנשי השב"כ יבקשו סיוע מכוחות כמו צבא, משטרה ומג"ב בסגירת צירים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם זו הייתה הילדה שלכם זו שנדרסה על ידי שיירת ראש הממשלה כשחצו צומת באור אדום בכניסה לירושלים לא הייתם מדברים ככה והיה מפריע לכם בהחלט הפראות בה נוסעים הרכבים האלה.

אם חושש השב"כ לחייו של ראש הממשלה אז שטיס אותו בהליקופטר ושיסיע אותו בטנק מרכבה סימן 3 ממקום למקום, זה לא צריך לעניין את הציבור, זו בעיה שלהם איך לאבטח את ראש הממשלה ובשביל הם מקבלים משכורת, לא יתכן שיהיה למשהו כאן במדינה היתר לנהוג בפראות ולסכן את כולם בצורה שאדם רגיל היה מזמן יושב עליה בכלא.

אתה כמובן צודק. וההצדעה הזו שאנחנו מקבלים כאן מכל עבר ל"צרכי הבטחון" ש"מחייבים", לא פחות, נסיעה במהירות מטורפת וחסרת אחריות של הנהגים הללו בין אם האישיות המאובטחת בפנים, בין אם לאו, היא פשוט מגוחכת. אבל בכדי להכניס דברים לפרופורציה, אני מניח שקיימים כללים אצל הגופים המאבטחים מתי מותר להפר את חוקי התנועה, ואני רוצה להאמין שנסיעה כזו, בשלה נפתח הדיון הזה היא נדירה.


×
×
  • תוכן חדש...