Jump to content

coupestar

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • מקצוע
    Revolution

הנקודות של coupestar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תרשו לי לעשות סדר בדברים: 1)מותר להם מסיבות בטחוניות יש לי שני חברים בשב"כ שיש להם חסינות ומותר להם לנסוע איך שהם רוצים כמובן במינימום של פגיעה בסדר הציבורי אבל עדיין הם חסינים,לשוטר אסור לעצור אותם בפקודה אלא אם כן הוא לא זיהה שהם ממשלתיים ובמידה והוא עצר אותם יש להם כמו כרטיס של חסינות שהוא מציג לשוטר והוא לא חייב לשוטר שום הסבר ואם בכל זאת לשוטר יש בעיות אסור לו לעכב את הנהג או לדבר איתו אלא הוא מגיש מעין "תלונה" לאותו מוסד שהנהג עובד בשבילו והם מבצעים תחקיר ובודקים האם היה צדק במהירות או בהתנהגות על הכביש.שלרוב הם מגבים את הנהג כי הוא בעצמו לא רוצה שהבוסים שלו יעקמו פרצוף. 2)תנו להם לנסוע כמה שהם רוצים ואיך שהם רוצים כי הם עושים פעילויות שאנחנו לא יודעים עליהן בזמן שאנחנו עסוקים בשגרת היום-יום שלנו ואין לנו מושג עליהן אז אי אפשר לשפוט אותם כי מאיפה לך לדעת שהם לא נסעו כרגע להביא איזה מישהו לבור בקריה כי כרגע יש איזו שהיא שיחה דחופה וחשאית לגבי גלעד שליט?או לגבי אלף ואחד סיפורים ששמעתי מהם בקודים ובעירפול מוחלט.
×
×
  • תוכן חדש...