Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לו כרגע את הציוד הזה :

HU ALPINE 9882

קומפוננט קדימה JBL GTO 6507

6X9 אחורה JBL 5963

מגבר JBL GTO 1004

סאבוופר - ROCKFORD P312D4

עכשיו מהכל הוא די מרוצה חוץ מהבס

אבל רק הבס שמגיע מהסאב

אני עושה את הבדיקה כשאני עושה FADER קדימה לגמרי, יעני רק את הרמקולים הקדמיים אני שומע וכמובן את הסאב יחד איתם

ואז באמת הבעיה מורגשת בטירוף, הסאב ממש נמרחחחחח, לא פאנצ'י כמו שסיפרו לו עליו אלא ממש בררררררררר לא דופק

הוא מחובר בגישור על שני ערוצים במגבר, שזה יוצא 200 RMS שהוא מקבל נכון ?

אני יודע שהוא לא מנוצל ממש עם המגבר הזה, השאלה שלי היא אם הוא ישקיע על איזה מגבר מונו 500RMS שיפתח אותו יותר, זה ישפר את הדיוק ? מבקש ממי שיש לו ניסיון עם הציוד הנ"ל

תודה לעונים שבוע טוב וחג שמח וכשר

פורסם

בגישור המגבר הזה מוציא סביבות ה- 270 RMS.

 

האם הסאב יושב בתיבה פתוחה או אטומה?

 

ה-P3 נחשב לסאב לא כ"כ מדוייק, ובגלל זה הוא נשמע נמרח, ואם הוא בפתוחה אז בכלל.

 

עוד דבר- שחבר שלך ינסה לשחק עם הכיוונים והגיין, אולי זה יעזור.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
בגישור המגבר הזה מוציא סביבות ה- 270 RMS.

 

האם הסאב יושב בתיבה פתוחה או אטומה?

 

ה-P3 נחשב לסאב לא כ"כ מדוייק, ובגלל זה הוא נשמע נמרח, ואם הוא בפתוחה אז בכלל.

 

עוד דבר- שחבר שלך ינסה לשחק עם הכיוונים והגיין, אולי זה יעזור.

 

:wink:

תודה אני יגיד לו האם יש סאב שכן ההיתה מציע לו שיתאים לחלקים שלו ואם כן איזה והאם הוא יצטרך במגבר נפרד ?

הוא רוצה יותר פאנצ'י מאשר נמרח

פורסם

סאב לא יקר, שישתלב טוב עם המגבר שיש ברשותו הוא ההרץ ES 300.

 

סאב איכותי, חזק ומדוייק, מומלץ כאן בפורום בתחום התקציב הבינוני.

 

עולה בסביבות ה- 800-900 ש"ח עם תיבה.

 

אני בטוח שחבר שלך יהנה איתו הרבה יותר מאשר עם ה- P3 שיש לו עכשיו.

 

רק שלא ישכח לעשות כיוונים במגבר.

 

 

ולא- לא צריך מגבר בנפרד, את הקומפוננטים הוא מחבר על שתי יציאות ואת הסאב לשתיים הנוספות בגישור.

 

את הרמקולים האחוריים מחבר להגברה של הרדיו דיסק.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

עם הגברה חלשה ונצילות נמוכה קשה למגבר לשלוט עליו או שיכול ליהיות גם תיבה לא מתאימה או כיוונים לפני שרצים ישר להוצאות תעשה כמה בדיקות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תגידו חברים,

מישהו עבר על ההתקנה שלו?

אולי החיתוכים והכיוונים לא נכונים...

 

את כל הפרטים האילו צריך לדעת לפני שמיעצים לבחור לקנות מגבר וסאב אחרים.

 

הכי טוב שתבוא למפגש או שתבדוק את ההתקנה אצל מתקין שמבין.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

לפני הכל אני רוצה להבין ממך משהו, למה אתה קורה פאנצ'י ונמרח? לדעתי זה אותו דבר.

לי גם יש P3 בתיבה פתוחה 90 ליטר. אני מגביר אותו עם בערך 370 RMS ותודה לאל הוא עושה לי עבודה מצויינת. וכן אני אחד שמאוד אוהב שהסאב פאנצ'י, וזה כמובן משתלב הרבה עם המוזיקה שאני שומע לרוב (מוזיקה שחורה).

עוד משהו שאתה יכול להגיד לו שייבדוק, את הכיוונים של המגבר.

אם אתם לא כל כך יודעים להתעסק עם זה תנסו לפנות למישהו שיודע. ככה הוא יוכל לדבר עם הבחור שהרכב שלו ולהבין יותר לעומק מה הוא מחפש ואולי למצוא את הבעיה.

פורסם

+1

 

אבל בכל מיקרא לבנדוד שלי יש את הסאב הזה חשבתי שאני אוהב אותו,אבל אכזבה טוטאלית סתם בהמתי לא מדויק מורח סתם נותן בומים בלי קשר סאב זוועת עולם הוא מוגבר על רוקפורד P400.2.הCVR נישמע הרבה ותר נעים ומלטף ממנו בהרבה סתם השוועה..

 

 

אבל בכל מיקרא אם הוא רוצה פאנצ'י יותר,שיעבור לתיבה אטומה במידה והסאב בפתוחה,יעבור על הכיוונים עם בנאדם מקצועי,יגיד לו מה הוא מחפש ויכוון לפי טעמו חבל לשפוך כסף לשווא..סה"כ המגבר הזה יכול לעשות את העבודה טוב מאוד..למרות שהסאב גם לא יודע מה נציל אבל בכל זאת..

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
+1

 

אבל בכל מיקרא לבנדוד שלי יש את הסאב הזה חשבתי שאני אוהב אותו,אבל אכזבה טוטאלית סתם בהמתי לא מדויק מורח סתם נותן בומים בלי קשר סאב זוועת עולם הוא מוגבר על רוקפורד P400.2.הCVR נישמע הרבה ותר נעים ומלטף ממנו בהרבה סתם השוועה..

 

 

אבל בכל מיקרא אם הוא רוצה פאנצ'י יותר,שיעבור לתיבה אטומה במידה והסאב בפתוחה,יעבור על הכיוונים עם בנאדם מקצועי,יגיד לו מה הוא מחפש ויכוון לפי טעמו חבל לשפוך כסף לשווא..סה"כ המגבר הזה יכול לעשות את העבודה טוב מאוד..למרות שהסאב גם לא יודע מה נציל אבל בכל זאת..

 

ג'ינו.

התיבה היא אטומה הוא שיחק עם ה-fader העביר את הכל לקדימה יחד עם הסאב וביטל את האחורים ובכל זאת נשמע מרוח השאלה היא עם הוא יוסיף מונו בלוק בנפרד לסאב כמו רוקפורד לסאב הנ"ל זה ישנה משהו ?

פורסם

מה אתה מצפה ממגבר אחר שתביא? לדעתי אתה לא מיצאת את כל מה שיש לך ואתה כבר מחפש להוסיף מגבר:?

תרשום כאן בדיוק איך הכל חתוך אצלך שם או שתביא תמונה של המגבר עם הכיוונים שלו כרגע.

Scan Speak

פורסם
יש לו כרגע את הציוד הזה :

HU ALPINE 9882

קומפוננט קדימה JBL GTO 6507

6X9 אחורה JBL 5963

מגבר JBL GTO 1004

סאבוופר - ROCKFORD P312D4

עכשיו מהכל הוא די מרוצה חוץ מהבס

אבל רק הבס שמגיע מהסאב

תודה לעונים שבוע טוב וחג שמח וכשר

 

נתחיל עם זה שהסאב הזה מגיע עם שני סלילים של 4 אום

אני לא מאמין שהוא מחובר ב-2 אום כי המגבר היה ניכנס לפרוטקשן מאוד מהר

הגיוני שהוא מחובר ב-8 אום ואז הוא לא מקבל הספק אפילו ראוי כדי לעבוד היטב.

 

הייתי ממליץ על מונובלוק מתאים כהתחלה,וחיבור הסלילים במקביל למעגל סופי של 2 אום.

ובהמשך אם נידרש גם מעבר לתיבה אטומה מינימלית אם הוא מעוניין

בסאב יותר מרוסן ומדוייק.

×
×
  • תוכן חדש...