Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 508 או C5 החדשה ?


אייב
שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם וחג שמח,

 

האמת שלאחרונה החלטתי שאני הולך על הפיג'ו 508 החדשה דגם acces הדגם הבסיסי בעלות של 160,900 ומאחר ואני עמית

חבר קיבלתי אוטומטית הנחה של 10,000 ש"ח שזה מאד נחמד !

אבל מאז אני לא בראש שקט כי אני יחסית צעיר (30) והאוטו הזה נראה גדול כאילו אוטו מנהלים כזה ולמרות שאני בתפקיד ניהולי

אני מרגיש שהוא באמת גדול עלי (מבחינת הגודל)

כיום יש לי מאזדה 3 (ספיריט) שאוכלת דלק בצורה לא נורמלית ואני די סובל ממנה וגם לא האוטו הכי נוח שיש, לכן גם לשני הפקטורים

הללו יש השפעה על ההחלטה שלי

למען האמת שאני אישית מתחבר יותר ל C5 מבחינת צורה אבל אני רוצה לדעת מה דעתכם ועל איזה רכב משניהם אתם ממליצים

לי ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על ה-508, אבל גם ה-C5 היא לא מכונית "לצעירים"... אתה יכול לקנות מכונית קומפקטית מאובזרת במחיר דומה, ואולי לחסוך קצת בכסף, בעלויות אחזקה, במציאת חנייה וכדומה. למשל פיג'ו 308, פולקסווגן גולף, אפילו אופל אסטרה (כולן בגרסת הטורבו).

ואם בכל זאת משפחתית גדולה - אז ה-C5 בפירוש תתן לך את הנוחות שאתה מבקש. אל תצפה מצריכת הדלק להיות נהדרת כי בסה"כ מדובר באוטו כבד, אבל המנוע חסכוני יחסית בשימוש רגיל. ה-508 היא בעצם די אותו הדבר - הבסיס דומה, הממדים דומים, המנוע זהה. שוב - לא יודע אם היא מרגישה אותו הדבר בנסיעה, אבל בצע נסיעת מבחן לפני הקנייה ותראה בעצמך!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על ה-508, אבל גם ה-C5 היא לא מכונית "לצעירים"... אתה יכול לקנות מכונית קומפקטית מאובזרת במחיר דומה, ואולי לחסוך קצת בכסף, בעלויות אחזקה, במציאת חנייה וכדומה. למשל פיג'ו 308, פולקסווגן גולף, אפילו אופל אסטרה (כולן בגרסת הטורבו).

ואם בכל זאת משפחתית גדולה - אז ה-C5 בפירוש תתן לך את הנוחות שאתה מבקש. אל תצפה מצריכת הדלק להיות נהדרת כי בסה"כ מדובר באוטו כבד, אבל המנוע חסכוני יחסית בשימוש רגיל. ה-508 היא בעצם די אותו הדבר - הבסיס דומה, הממדים דומים, המנוע זהה. שוב - לא יודע אם היא מרגישה אותו הדבר בנסיעה, אבל בצע נסיעת מבחן לפני הקנייה ותראה בעצמך!

 

היי ותודה על התגובה, לגבי הרכבים שציינת אז כך

היה לי 307 אז ה- 308 זו לא אופציה בשבילי

גולף יקרה יחסית למה שאני יכול לקבל באותו מחיר ברכב אחר (דגם 1.4 160כ"ס)

לגבי האסטרה האמת שאחרי שעשיתי נסיעת מבחן ממש נבהלתי מהתנהגות של הגיר הרגשתי את כל ההעברות ואפילו שנסעתי בגרסת

הטורבו ממש לא הרגשתי שהיא סוחבת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הC4 החדשה תיתן פתרון הולם.

בגרסה המאובזרת היא בעלת גיר רובוטי ומנוע זהה לזה של הC5.

הרכב מרווח,מאובזר וללפי התמונות דומה לגולף\A3 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להבהיר - ל C5 החדשה אין גיר רובוטי אלא גיר 6 הילוכים של אייסין (אני מדבר על דגם עם מנוע 1.6 THP)

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להבהיר - ל C5 החדשה אין גיר רובוטי אלא גיר 6 הילוכים של אייסין (אני מדבר על דגם עם מנוע 1.6 THP)

 

זה טוב או רע שאין לה גיר רובוטי ? מה כוונתך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הC4 החדשה תיתן פתרון הולם.

בגרסה המאובזרת היא בעלת גיר רובוטי ומנוע זהה לזה של הC5.

הרכב מרווח,מאובזר וללפי התמונות דומה לגולף\A3 .

 

האמת ואם תשים לב להודעות הקודמות שלי תראה שפרסמתי כבר מודעה לגבי ה C4 שאני מאד מתעניין בה בגרסה המפוארת שלה (1.4 156 כ"ס) אבל מה שהפחיד אותי זה דווקא הגיר הרובוטי שלה, ושמתי לב שאתה דווקא ציינת אותו ! מה הכוונה שלך ? האם זה טוב או רע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הC4 המאובזרת והחזקה בעלת מנוע 1.6 טורבו.

התיבה הרובוטית בעלת מעלות לא רק מגרעות.

אחד מהם הינו החיסכון בדלק וסחיטת הכוח טוב מתיבה אוטו' קלאסית.

לפי מה שקראתי אין תלונות קשות על אופי פעולתו של הגיר הרובוטי בC4 החדשה.

בכל זאת מומלץ מאוד לערוך נסיעת מבחן ולבחון אותו בעצמך.

דובר על זה שבעתיד הלא רחוק תגיע הנה C4 באותה הגרסה עם תיבת הילוכים אוטו' עם 6 היל'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טוב או רע שאין לה גיר רובוטי ? מה כוונתך ?

 

טוב או רע זו שאלה מאד סובייקטיבית במקרה הזה.

 

אישית לי אין בעיה עם גיר רובוטי מכיוון שאני מעדיף תמיד גיר ידני, והרובוטי וה AL4 (מנסים להיות) דומים לידני.

 

השוק הישראלי ככלל אינו מחבב גיר רובוטי אלא גיר אוטומטי "רגיל", לכן חשוב לדעתי לציין את זה בפני רוכש פוטנציאלי.

 

אני הייתי מעדיף את ה C5 THP בכל יום :roll:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טוב או רע שאין לה גיר רובוטי ? מה כוונתך ?

 

גיר רובוטי כאמור נוטה להיות יותר חסכוני, לסחוט יותר כוח מהמנוע ולהיות יותר "ירוק" לסביבה לעומת גיר אוטומטי.

החסרון העיקרי שלו הוא טלטולים והשהיות בהעברות הילוכים במוד אוטומט (במוד ידני אפשר להמנע מזה) ולהיות טורדני בפקקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי כאמור נוטה להיות יותר חסכוני, לסחוט יותר כוח מהמנוע ולהיות יותר "ירוק" לסביבה לעומת גיר אוטומטי.

החסרון העיקרי שלו הוא טלטולים והשהיות בהעברות הילוכים במוד אוטומט (במוד ידני אפשר להמנע מזה) ולהיות טורדני בפקקים.

 

האם אתה ממליץ על ה C5 ולמה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...