Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חוזר בי-את תחום המוטוקרוס אני מבין אבל בכל מקרה רציתי לשמוע ממבינים ממני קצת(הרבה)יותר...

 

ובקשר למרוץ אני מתעניין מאוד...יודה לעוזרים!

פורסם
אני חוזר בי-את תחום המוטוקרוס אני מבין אבל בכל מקרה רציתי לשמוע ממבינים ממני קצת(הרבה)יותר...

 

ובקשר למרוץ אני מתעניין מאוד...יודה לעוזרים!

 

קח, תהנה:

http://www.amaproracing.com/

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני בכיתה י' כך שדובר אנגלית אני עדיין לא...

 

אפשר משהו בעברית?

 

 

לומדים לקרוא אנגלית בכיתה ג' או משהו כזה, לא ?

 

ראבאק, עוד שנה וחצי (שנת הלימודים הזו כבר מסתיימת) ויש לך בגרות!

 

 

בכל מקרה, לשאלתך, נראה שידעת על עצם קיומו של המרוץ הנ"ל, מאתר מוטובייק - האתר היחיד שדיווח היום על המרוץ הנ"ל בעיברית.

יש סיבה מדוע, למרות שכבר קראת זאת שם, פתחת על זה נושא כאן ?

:roll:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כן ראיתי בעמוד הראשי של האתר מוטובייק אבל כנראה שיש להם בעיה כי כבר כמה שעות אני לא מצליח להיכנס לכתבה עצמה אז חשבתי שאולי יש אותה בעוד מקומות שאני לא יודע עליהם!

 

וכן בגרות בעוד שנתיים אבל בשביל לעבור בגרות לא צריך לדעת לקרוא כתבה ברמה שהובלת אותי אליה... :roll:

פורסם
וכן בגרות בעוד שנתיים אבל בשביל לעבור בגרות לא צריך לדעת לקרוא כתבה ברמה שהובלת אותי אליה... :roll:

 

 

:cry: למה יש לי הרגשה שאפילו לא ניסית ?

 

אנגלית ברמה סטנדרטית לחלוטין

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני בכיתה י' כך שדובר אנגלית אני עדיין לא...

 

אפשר משהו בעברית?

 

 

לומדים לקרוא אנגלית בכיתה ג' או משהו כזה, לא ?

 

:roll:

 

צר לי לאכזב אותך כרובית- לומדים מכיתה ד',

חסרה עוד שנה שלמה :p

 

תגיד לי- מה יהיה?

אתה מחפש לי סופר?

 

אני צריך משהו שגם יגהץ מרחקים ולא- את ה- XT של טיגר אני לא אקנה,

אני לא קונה מחברים...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
אני בכיתה י' כך שדובר אנגלית אני עדיין לא...

 

אפשר משהו בעברית?

 

 

לומדים לקרוא אנגלית בכיתה ג' או משהו כזה, לא ?

 

:roll:

 

צר לי לאכזב אותך כרובית- לומדים מכיתה ד',

חסרה עוד שנה שלמה :p

 

תגיד לי- מה יהיה?

אתה מחפש לי סופר?

 

אני צריך משהו שגם יגהץ מרחקים ולא- את ה- XT של טיגר אני לא אקנה,

אני לא קונה מחברים...

 

 

אדוני, אם רק היה לך תקציב...

כמובן שאתה תמיד יכול לרכוש את האופנוע שניצח את המרוץ האחרון שהרי...הוא למכירה !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני בכיתה י' כך שדובר אנגלית אני עדיין לא...

 

אפשר משהו בעברית?

 

 

לומדים לקרוא אנגלית בכיתה ג' או משהו כזה, לא ?

 

:roll:

 

צר לי לאכזב אותך כרובית- לומדים מכיתה ד',

חסרה עוד שנה שלמה :p

 

תגיד לי- מה יהיה?

אתה מחפש לי סופר?

 

אני צריך משהו שגם יגהץ מרחקים ולא- את ה- XT של טיגר אני לא אקנה,

אני לא קונה מחברים...

 

 

אדוני, אם רק היה לך תקציב...

כמובן שאתה תמיד יכול לרכוש את האופנוע שניצח את המרוץ האחרון שהרי...הוא למכירה !

 

קטום זה לא בשביל נסיעה יומיומית-

בשבילי זה כלי תחבורה ראשי...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...