Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

היום הרגשתי שהמנוע של החלון החשמלי (בצד של הנהג) עולה ויורד קצת יותר לאט מהרגיל וכאילו שהוא מתאמץ אבל לא נדלקה לי מנורה של הטעינה ולכן חשבתי שהמנוע שלו עומד לשווק חיים. לאחר כשעה הנעתי את הרכב כרגיל והתחלתי לנסוע ושמתי לב שהמנורה של המצבר (טעינה) נדלקה לי. עכשיו היא דולקת באופן קבוע אבל מדי פעם לסירוגין היא נכבית ממש לחצי דקה ושוב חוזרת לדלוק.

 

ניתקתי את המצבר באמצע שהרכב פעל והוא מיד כבה. בדקתי עם אוומטר כשהרכב פועל והוא מציג לי 11.78 - 11.72. על פי כל הבדיקות שעשיתי אני מניח שזה אלטרנטור (ניקיתי גם את הקורוזיה שהיתה על המגעים). מה דעתכם? על פי התיאור זה באמת אלטרנטור? (הרצועה מתוחה כמו שצריך אגב).

 

אם אכן מדובר באלטרנטור יש לכם מושג כמה אפשר להשיג כזה משופץ בזול או כמה עולה לשפץ אותו? מדובר בסיטרואן קסרה 2002 1600 אוטומט.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

אסף.

פורסם
לפי הנתונים שקיבלת אכן מדובר באלטרנטור.

 

אני מתאר לעצמי שבאמת האלטרנטור הלך קאפוט. תודה רבה על התשובה. בכל אופן, לבינתיים הצצתי קצת ביד 2 ובגוגל ומצאתי כל מיני סוחרים שמתעסקים במחירת אלטרנטורים לכל סוגי הרכבים בעלות של 200-500 שקל, כדאי??? יש מצב להשיג לרכב כמו שלי אלטרנטור במחיר כזה? אם כן, מהיא העלות הממוצעת של הרכבה אם אני מביא את האלטרנטור בעצמי לחשמלאי?

 

תודה שוב.

פורסם
שלום לכולם.

 

היום הרגשתי שהמנוע של החלון החשמלי (בצד של הנהג) עולה ויורד קצת יותר לאט מהרגיל וכאילו שהוא מתאמץ אבל לא נדלקה לי מנורה של הטעינה ולכן חשבתי שהמנוע שלו עומד לשווק חיים. לאחר כשעה הנעתי את הרכב כרגיל והתחלתי לנסוע ושמתי לב שהמנורה של המצבר (טעינה) נדלקה לי. עכשיו היא דולקת באופן קבוע אבל מדי פעם לסירוגין היא נכבית ממש לחצי דקה ושוב חוזרת לדלוק.

 

ניתקתי את המצבר באמצע שהרכב פעל והוא מיד כבה. בדקתי עם אוומטר כשהרכב פועל והוא מציג לי 11.78 - 11.72. על פי כל הבדיקות שעשיתי אני מניח שזה אלטרנטור (ניקיתי גם את הקורוזיה שהיתה על המגעים). מה דעתכם? על פי התיאור זה באמת אלטרנטור? (הרצועה מתוחה כמו שצריך אגב).

 

אם אכן מדובר באלטרנטור יש לכם מושג כמה אפשר להשיג כזה משופץ בזול או כמה עולה לשפץ אותו? מדובר בסיטרואן קסרה 2002 1600 אוטומט.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

אסף.

שלום אסף

מתח המצבר שלך הוא 12V . על מנת לטעון אותו האלטרנטור צריך לייצר מתח הגבוהה ממתח המצבר, המתח שהייתה צריך לקבל על פני המצבר היה צריך להיות 14V בערך כדי שהמצבר יטען. ברור שהאלטרנטור לא פועל מסיבה כל שהיא.

המחיר שאתה מדבר עליו הוא של אלטרנטור מפרוק, ואי אפשר לדעת אם הוא טוב ולכמה זמן. עבודת החלפה עולה כ200 ש"ח.

אני מציע לך לרכוש אלטרנטור משופץ במחיר של כ700 ש"ח עם אחריות של 6 חודשים. ב99% של המקרים האלטרנטורים האלה מחזיקים שנים .

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...