Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

קראתי הרבה בפורום וראיתי הרבה שירשורים שיש בהם אינפורמציה אבל אני עדיין מתקשה בלקבל החלטה... מקווה שאתם תוכל לתת את ההכרעה!

 

ההתלבטות העיקרית שלי היא בין מאזדה 3 ספיריט לבין הלאנסר הלימיטד (2008 שניהם).

יש כמה דברים שמרתיעים אותי מהלאנסר:

 

1. אומרים שאיכות החומרים היא על הפנים! האם זה באמת ככה ובמה זה מתבטא?

 

2. אומרים שהמנוע מאוד מרעיש.. האם זה נכון או שזה נסבל? (היום אני נוסע בפאג'רו קניג דיזל)

 

3. עד כמה המנוע חזק ומספק? המאזדה יותר חזקה ב 10 כ"ס האם ההבדל יהיה משמעותי?

 

4. איך הרכב מבחינת ביצועים, נוחות, צריכת דלק וסחירות עתידית?

 

5. האבזור בלאנסר מאוד קורץ לי (בעיקר הריפודי עור והמפתח החכם) האם האבזור באמת ברמה גבוה? המפתח החכם באמת עובד טוב או שזה סתם גאדג'ט סתאמי?

 

אשמח מאוד אם תוכלו לשפוך קצת אור על הדברים

 

תודה מראש!

פורסם

היתרונות של לנסר הם מרחב פנים, בגאז' ואיבזור (בעיקר בטיחותי ומערכת שמע).

היתרון של מאזדה 3 זריזות.

 

שני הרכבים מאוד שונים באופי.

אם אתה מחפש להיות ראשון ביציאה מהרמזור, תוותר מראש על לנסר.

גיר רציף לא תורם לפתיחה טובה, והכוח מתחילים להרגיש אחר כך - בשיוט.

אני לא מצאתי חומרים של מיצובישי "על הפנים", אני מכיר את גרסת הספורט (יותר נמוכה).

בידוד רעשי מנוע במאזדה יותר טוב, נוחות הישיבה לטעמי יותר טובה בלנסר.

3 אנשים במושב האחורי ירגישו הרבה יותר טוב במיצובישי.

מראה חיצוני של מיצובישי מנצח בגדול ( בעיקר בשביל כל מי שאוהב מראה אגרסיבי).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאלאלא הלנסר לימיטד זה הלנסר דור קודם (2008 כמו שהוא כתב)

הרכב חד וחלק - עגלה מתה, יותר גרוע מהפוקוס לדעתי.

בקטגוריה הזאת המאזדה 3 מנצחת, השאלה היא - למה דווקא 2 אלה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא חושב שאתה צודק.

איזה ריפודי עור יש לדגם הישן?

 

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=23094&Year=2008

 

ללנסר קלאסיק 2008 לא היתה גרסת LIMITED.

זאת רמת איבזור הכי גבוהה של הלנסר החדשה.

 

SPIRIT זאת מאזדה 3 עם מנוע 2000 סמ"ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...