Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עצלן...

אחרי ווקס (שלוקח בערך שעתיים) נתפס לי הגב!

הפלסטיקים השחורים נצבעים לא במכוון...(מבאס ולא יורד)

 

אבל אני אוהב לראות את האוטו אחרי ווקס...

וזה חשוב לשמירה על הצבע...

 

והצבע שלי אדום וקצת שרוף ולכן הווקס של קולור מג'יק ממש משפר את מראהו של האוטו.

 

1. מה סוג הבד למטלית המומלץ למריחה של החומר ולהסרתו?

1.1 איך מורידים ווקס שנמרח על הפלסטיקים?

2. אחד החבר'ה בפורום אמר שהוא עושה ווקס לאוטו תוך 20 דקות - מישהו יודע איך?

3. האם יש מכשור חשמלי להקלה בעשיית ווקס?

4. האם יש קישור למדריך ל"ווקסיסט" המתחיל - עדיף בעברית?

5. איך מתקנים שריטות\שיפשופים בעומק מילימטר בפגושים (העשויים פלסטיק שחור)?

המון תודה...

פורסם
אני עצלן...

1. מה סוג הבד למטלית המומלץ למריחה של החומר ולהסרתו?

3. האם יש מכשור חשמלי להקלה בעשיית ווקס?

המון תודה...

 

1. כל בד כותנה נקי (למשל חולצת T ישנה).

3. 109 ש"ח ברשת ACE, מכשיר של Power Bull הידועה...

זבל סיני אבל עושה את העבודה - בעיקר במשטחים גדולים.

:turn-l:
פורסם
אני עצלן...

1. מה סוג הבד למטלית המומלץ למריחה של החומר ולהסרתו?

3. האם יש מכשור חשמלי להקלה בעשיית ווקס?

המון תודה...

 

1. כל בד כותנה נקי (למשל חולצת T ישנה).

3. 109 ש"ח ברשת ACE, מכשיר של Power Bull הידועה...

זבל סיני אבל עושה את העבודה - בעיקר במשטחים גדולים.

 

קניתי את המכשיר לפניי שבועיים. אין ספק שהוא מקל על העבודה והתוצאות יוצאות טוב!.

 

מומלץ! רק חשוב לוודא שיש בד כותנה בקופסא כי לי לא היה ואז נסעתי כדי שישלימו לי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בקשר לסעיף 1, גם לי יש את אותה בעיה והווקס לא יורד עם שיפשוף רגיל.

 

יש איזשהוא חומר שיכול לעזור לי ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שמוליק,

האם הבד הזה שאתה מדבר אליו נשחק עם הזמן? איפה לקנות אותו אחרכך? איך זה נראה בכלל?

:shock:

 

הבד הוא לשימוש חד פעמי. ניתן לרכוש אותו במחיר של 15 ש"ח ברשת ACE.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני עושה ווקס לאוטו ב-20 דקות, עם חומר של יעקובי, מורח עם צמר גפן את הגג, תא מטען, מכסה מנוע, מנגב, ואז עושה את כל שאר האוטו, ואח"כ עובדים על שריטות קשות...

כל אלו שמתקשים בהסרת הווקס, או שאתם עובדים עם חומר ישן שזמנו עבר, או שאתם משאירים את החומר על הרכב יותר מידי זמן ואז הוא נדבק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין לו שם, בקבוק לבן פשוט שכתוב עליו ווקס, מדבקה אדומה.

כנס לאוטו דיפו ותבקש ווקס של יעקובי, אין לזה סוגים, יש להם ווקס, פוליש, שמפו, כל בקבוק יש לו מדבקה אחרת, פשוט תזכור בקבוק לבן עם מדבקה אדומה, הוא מחזיק יופי יופי עד 3 חודשים ואולי יותר, אפשר לעשות איתו 4 רכבים, אני עושה בערך כל 3 חודשים, וזה די תלוי באקלים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...