התקנתי שני 6X9 במגש האחורי
המגש עשוי פלסטיק והוא גמיש ואני חושש שהוא פוגע בסאונד, האם יש דרך להקשיח אותו?
בנוסף, ישנם פתחים מקוריים מאחור (התומכים את המגש) להתקנת 1/4 5 ,
האם עלי לחסום את הפתחים המקוריים לשיפור התהודה של תא המטען? ואם כן כיצד?
בבקשה פתרונות זולים, יש לי ידיים טובות...
רדיו דיסק פיוניר, 6X9 300W קנווד 3 way
6.5 קדמיים מקוריים.