Jump to content

אורןרסט

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורןרסט

  1. מאיפה קונים והאם מסובך להתקין???
  2. יעקובי - מה שמו? כמה זמן הוא מחזיק?
  3. בכל מקרה תודה ואשמח לרעיונות נוספים
  4. אני עצלן... אחרי ווקס (שלוקח בערך שעתיים) נתפס לי הגב! הפלסטיקים השחורים נצבעים לא במכוון...(מבאס ולא יורד) אבל אני אוהב לראות את האוטו אחרי ווקס... וזה חשוב לשמירה על הצבע... והצבע שלי אדום וקצת שרוף ולכן הווקס של קולור מג'יק ממש משפר את מראהו של האוטו. 1. מה סוג הבד למטלית המומלץ למריחה של החומר ולהסרתו? 1.1 איך מורידים ווקס שנמרח על הפלסטיקים? 2. אחד החבר'ה בפורום אמר שהוא עושה ווקס לאוטו תוך 20 דקות - מישהו יודע איך? 3. האם יש מכשור חשמלי להקלה בעשיית ווקס? 4. האם יש קישור למדריך ל"ווקסיסט" המתחיל - עדיף בעברית? 5. איך מתקנים שריטות\שיפשופים בעומק מילימטר בפגושים (העשויים פלסטיק שחור)? המון תודה...
  5. התקנתי שני 6X9 במגש האחורי המגש עשוי פלסטיק והוא גמיש ואני חושש שהוא פוגע בסאונד, האם יש דרך להקשיח אותו? בנוסף, ישנם פתחים מקוריים מאחור (התומכים את המגש) להתקנת 1/4 5 , האם עלי לחסום את הפתחים המקוריים לשיפור התהודה של תא המטען? ואם כן כיצד? בבקשה פתרונות זולים, יש לי ידיים טובות... רדיו דיסק פיוניר, 6X9 300W קנווד 3 way 6.5 קדמיים מקוריים.
×
×
  • תוכן חדש...