Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגמרי במקרה

רן

 

ממש במקרה , פשוט קפץ עליך ברחוב פריט איביי.

 

אתה מאילו שממשיכים לחפש גם אחרי שמצאו ......... מזכיר לי מישהוא :shock:

 

האופנוע באמת שווה. נראה בכמה ימכר.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

מה בין GS850 לקטאנה? :shock:

לאופנוע הזה אין כלל אפיל אספני - סביר שלא יגיע למחיר גבוה - ודווקא מדובר על מוצר מוצלח שיוצר די הרבה זמן ללא שינוי. מנוע מתון יחסית ודרייב-שאפט, כלי רבגוני. יש כזה למכירה כבר הרבה זמן ביד-2 מאובזר במזוודות ונראה לא רע (היו בייבוא סדיר 84'-86').

פורסם
מה בין GS850 לקטאנה? :shock:

לאופנוע הזה אין כלל אפיל אספני - סביר שלא יגיע למחיר גבוה - ודווקא מדובר על מוצר מוצלח שיוצר די הרבה זמן ללא שינוי. מנוע מתון יחסית ודרייב-שאפט, כלי רבגוני. יש כזה למכירה כבר הרבה זמן ביד-2 מאובזר במזוודות ונראה לא רע (היו בייבוא סדיר 84'-86').

 

 

גם חבר מחר כזה לא מזמן, ובמחיר יחסית נמוך, בארץ! ובאמת אין כל קשר בינו לבין קטאנה...:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

כנראה שאם היית מגיע לראות את הקטאנה ההיא מיד שנייה עם מזומנים בכיס אולי היית יכול לדבר עם הבן אדם כי עושה רושם שהיא נמכרה כבר. מישהו אחר כנראה שכן חשב שהיא שווה.

 

לכל השאר לפני שאתם מתלהבים מה GS בתמונה. קודם כל הוא לא הגיע לרף המינימום שהמוכר יבקש לכן המחיר עוד עלול לטפס גבוה. כפי שידוע לכם גם אם הוא נמכר ב 900 דולר למכס בישראל יש מחירון משלו לגבי מצבים של אופנוע. אופנוע כזה שנראה במצב טוב גם אם ימכר במחיר מצחיק את המכס זה לא יעניין כלל וכלל כי לו כאמור יש את המחירון שלו שמתבסס בין השאר על המראה החיצוני של האופנוע.

דרך אגב, לי יש GS 550 שנת 82. יד ראשונה עם 3200 מייל. אם כי לא במצב של אופנוע תצוגה מחנות. האופנוע נקנה מהבעלים הראשונים. אני מחכה לשנה הבאה על מנת להביא אותו כאספנות לארץ.

מצד שני אני לא בטוח. אומרים שבדצמבר 2012 זה יהיה סוף העולם אז אולי עדיף להשאיר אותו במרתף היכן שהוא מאוכסן היום. אולי הוא ישרוד את סוף העולם. :wink:

 

הנה המותק שלי.

תאמינו או לא אך אלה הם הצמיגים המקוריים שהגיעו עם האופנוע בשנת 1982.

SUZUKI GS 550L 1982.JPG

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

נראה טוב, אבל אני לא הייתי עולה לכביש עם צמיגים בני 32 שנה, אפילו אם הם חיצונית נראים בסדר..

 

האמריקאים האלה שיהיו בריאים, יש לפעמים מודעות על אופנועים שעמדו עשרות שנים במחסן, והמוכר טורח לפרט שהכל מקורי - צמיגים, רצועות טיימינג,מצבר, ואפילו שמן מקורי..(כן..בקרייג ליסט איזה דוד פרסם גולדווינג עם 152 מייל !! והקדיש מודעה שלמה להסביר למה הוא קנה אופנוע והעמיד אותו אחרי כמה נסיעות קצרות..)

פורסם

בואו נכניס רגע דברים לפרופורציות, אנחנו מדברים על אופנוע רגוע בכוונה!

לטיולי המועדון, טיולים בשניים לסוף שבוע ויכולת גמיעת מרחקים טובה,

אחזקה וחלקי חילוף שניתן להשיג במחירים לא בשמיים, וכלי שלא יפחיד

את הרוכב אישתו חמותו ודוד זרובבל. ולא את המכונאי הממוצע בארץ.

כלי שלא תתבייש להראות איתו במפגש, ק"מ נמוך, מצב מעולה לגילו.

את הפרוייקט ניתן לקחת כימעט לכל כיוון, החל מפסל לסלון (האופנוע ניראה טוב)

ודרך חבר למשחקי השבת שלא ישאירו אותך מאחור, ועד לפרויקט מוטרף.

המחיר בסיסי שווה לקטנוע חדש בארץ והם לא נמכרים בהרבה מעל למחיר כרגע.

עלות ביטוח של רכב אספנות לאופנוע שפוי ושימושי, אלה אם אתם מתכננים לקחת

את הבימוטה לקניות בקיוסק ולהרכיב עליו ארגז יפה מאחור...

למי שיש רשיון רכיבה לא מוגבל אבל לא ניצל אותו שנים ימצא אוכף נמוך להרגשת

בטיחות מנוע גמיש, וכלי נהדר לחזור איתו להרגלים הישנים.

אני מכיר את האופנועים שמוצעים למכירה בארץ, אחד אפילו כמעט היה שלי

רק שהמוכר ניזכר מאוחר מדי...שניהם על הכביש יעלו בבמחיר זהה.

שלא לדבר על המצב האמיתי שלהם שיתברר רק אחרי כמה מאות ק"מ...

בקיצור, הכלי לא מתאים לכל אחד, ולא הייתי מעז להעלות את ההצעה בפורום

"פול גז" אבל בין הקשישים שלנו פה זה כלי ראוי וראוי אפילו למחשבה שניה! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
נראה טוב, אבל אני לא הייתי עולה לכביש עם צמיגים בני 32 שנה, אפילו אם הם חיצונית נראים בסדר..

 

האמריקאים האלה שיהיו בריאים, יש לפעמים מודעות על אופנועים שעמדו עשרות שנים במחסן, והמוכר טורח לפרט שהכל מקורי - צמיגים, רצועות טיימינג,מצבר, ואפילו שמן מקורי..(כן..בקרייג ליסט איזה דוד פרסם גולדווינג עם 152 מייל !! והקדיש מודעה שלמה להסביר למה הוא קנה אופנוע והעמיד אותו אחרי כמה נסיעות קצרות..)

 

חס וחלילה, לא הייתי בחיים מתכוון לרכוב עם הצמיגים הישנים האלה, בטח ובטח שלא עם השמן, הפילטר, הפלאגים וכל הדברים שבאו עם האופנוע אז בשנת 82.

לגבי האמריקאים אני פשוט נהנה לקנות מהם. רוב רובם אנשים ישרים כמו סרגל שהם מציינים לך כל פייפס קטן וכל שריטה קטנטנה שקיימת באופנוע. ממש תענוג לקנות מהם דברים. דבר שלצערי הרב קשה לומר על כל הישראלים.

 

רן, תיזהר דרך אגב. ישנו מפעם לפעם פירסום של GS 750 שנת 77 או 78 בצבע סגול שנסעו עליו 7700 מייל. הבעייה היא שאנשים קונים אותו ומוכרים אותו ביותר. האופנוע הזה עבר מעל ל 3 ידיים בשלושת החודשים האחרונים. אולי יש כאן עוד משהו חוץ מניסיון לעשות עליו עוד אקסטרה כסף.

עוד דבר, לי אישית אופנועים עם דרייבשפט לא ממש עושים לי את זה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

דרייבשפט באמת לא לכל אחד, הרוכבים הנימרצים יותר נתקלים באמת בעיקר בתופעות הלוואי שלו

אבל, באופנועי תייור וכאלה שנועדו לצאת לטייל מחוף לחוף, ישנם רק יתרונות ובשילוב עם מנוע גמיש

ועתיר כוח זה כלי נהדר להינות מהפוטנציאל. כמו בכל כלי רכב יש להתאים את הרכב לנהג ולא להיפך

היתרון הגדול בכלי הזה הוא השימושיות שלו והרב גוונית שהוא נותן בתמורה למחיר המצחיק.

אופציה טובה ששווה בדיקה. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סדרת ה-GS היא הניסיון הראשון של סוזוקי במנועי 4 פעימות לאחר הכשלון עם המנוע הרוטורי. למול עיניהם של מהנדסי סוזוקי עמד דווקא הקוואסאקי ולא ה-CB של הונדה ואכן ניתן למצוא הרבה דברים דומים ביניהם.

סוזוקע הציגה אותה בשנת 1977 והיא מיד הפכה להצלחה גדולה בעיקר בזכות מנועים אמינים ועמידים ביותר והתנהגות כביש טובה לאין שיעור מהקוואסאקי וה-CB.

ב-78 גדל הנפח ל-1000 ואח"כ גם ל-1100, האופנוע הראשון "הסדרתי" של בימוטה היה ה-SB2 על בסיס מנוע ה-GS750.

לי אישית יש GS750 שנת 78 שנקנה ב-800 דולר עם 9600 מייל לערך, פעם בשנה עובר טיפול מניע כל בוקר כמו שעון שוויצרי ותענוג לרכיבה.

המלצה שלי, להחליף את הבולמים למשהו קצת יותר מודרני. אצלי החלפתי מאחור לצמד בולמים חדשים של האגון HAGON ומקדימה הקפיצים המקומיים הוחלפו לשל WORKS SHOCK, השיפור בהתנהגות הוא כהבדל בין יום וליליה.

העלות היא כ-180 דולר לצמד הבולמים האחורי וכ-90 דולר לקפיצים מקדימה.

 

היתרון של סדרת ה-GSים הוא שהם זולים מאוד וניתן למצוא כאלו כמו חדשים במחיר של פחות מ-1000 דולר. לגבי סוג ההנעה, רק ה-GS850 שיוצר מאוחר יותר היה עם דרייבשאפט כל השאר היו עם הנעת שרשרת.

פורסם

רענן, קודם כל תודה על הרקע הנרחב לגבי משפחת ה GS. לגבי שאר הדברים אני חושש שאתה טועה. בדרך ככל הנעת הדרייבשפט מצויינת במשפחת ה GS בסיומת G. אני אישית ראיתי GS 650 G למכירה באיביי עם הנעה כזו. אפילו ישנו בזה הרגע GS 450 אוטומטי עם הנעת דרייב שפט. יש גם 1000G. עושה רושם שסוזוקי של התקופה הוציאה כל כך הרבה נפחים.

דרך אגב, איפה אתה גר היום?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
רענן, קודם כל תודה על הרקע הנרחב לגבי משפחת ה GS. לגבי שאר הדברים אני חושש שאתה טועה. בדרך ככל הנעת הדרייבשפט מצויינת במשפחת ה GS בסיומת G. אני אישית ראיתי GS 650 G למכירה באיביי עם הנעה כזו. אפילו ישנו בזה הרגע GS 450 אוטומטי עם הנעת דרייב שפט. יש גם 1000G. עושה רושם שסוזוקי של התקופה הוציאה כל כך הרבה נפחים.

דרך אגב, איפה אתה גר היום?

 

הנה קישור למאמר על הסוזוקי GS 750 שהתחיל את הכל:

http://www.motorcycleclassics.com/motorcycle-reviews/1977-Suzuki-GS750.aspx

 

ב-78 ו-79 ניצחה סוזוקי עם ווס קולי באוכף את אליפות הסופרבייק האמריקאית מה שהוביל לסדרה מוגבלת שנקראת ווס קולי רפליקה. הדרייבשאפט הגיע מאוחר יותר בשנות ה-80 כאשר סדרת ה-GS כבר לא הייתה המובילה ואת מקומה תפסה סדרת ה-GSX שההבדל העיקרי בינה ל-GS היה ארבעה שסתומים לצילינדר לעומת שניים.

 

אני גר כיום בפרבר שנמצא צפונית לשיקגו, מתעתד לחזור ארצה שנה הבאה.


×
×
  • תוכן חדש...