Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני פונה למי שהיה לו אי פעם ניסיון עם מגברים מהחברות הללו -

1)רוקפורד - http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=104&family_id=107&item_id=111752&locale=en_US&p_status=

 

2)אלפאסוניק - http://alphasonik.com/a/index.php/en/products/amplifiers/high-current.html

הדגם הספציפי - PMA640HCE.

 

כמו שאתם רואים שניהם מגברי 4 ערוצים בעלי הספקים די דומים לכל ערוץ ב- 4 אום. השאלה שלי היא מי מהם באמת עומד מאחורי הנתונים המוצהרים , כמו כן מי לדעתכם יותר איכותי. בסופו של דבר את מי הייתם בוחרים מבין שניהם ואם יש עוד סיבות לבחירה שלכם אשמח אם תפרטו למה.

פורסם

את הרוקפורד ללא ספק.

מדור במגבר 4 ערוצים הכי חזק של רוקפורד מסידרת ה-POWER הגבוהה

מדובר עוד במגבר אנדרייטד הוא מוציא מעל 150RMS לערוץ אתה יכול להיות בטוח בזה.

הוא גם עובד ב-2 אום מונו בגישור ומספק קרוב ל-1000RMS.! בפועל.

זה מגבר סופר עוצמתי איכותי ומבית טוב.

מבין שניהם הייתי הולך עליו ללא היסוס.

פורסם

איך יודעים אם מדובר במגבר אנדרייטד?

לפי הנתונים הרשומים האלפאסוניק מסוגל לעבוד עם התנגדות של 1 אום (480 RMS לערוץ) והוא גם מוגדר כמגבר עמיד בזרם גבוה. ודווקא בגישורים ב-4 אום רשום ששניהם מוציאים 500 RMS. בהתנגדויות נמוכות יותר יש לאלפאסוניק יתרון מבחינת הספקים גבוהים יותר.

לא עדיף לקנות מגבר שעמיד בזרמים גבוהים מאד כמו האלפא?

פורסם

אמינות הכתוב באלפאסוניק לא ידועה לנו (לי לפחות), בעוד הרוקפורד הינו מגבר מאוד אמין ואנדרייטד וזה ידוע כי הוא נפוץ מאוד בחו"ל ויש עליו הרבה ביקורות לאחר קניה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כמובן שהרוקפורד אין מה להתווכח,אבל יותר חשוב מזה,מה כבר אתה מתכוון להגביר שאתה הולך על מגבר שכזה?

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

העניין הוא שאני מחפש מגבר שיישאר איתי לטווח ארוך ללא צורך בשדרוגים. בקיצור שלא אהיה מוגבל אף פעם מבחינת הספק זמין לרמקולים שארצה להגביר. לכן הלכתי על מגברים עם הספקים כאלו .

לפי הרושם שקיבלתי מהתגובות נראה שהרוקפורד עומד בנתונים המוצהרים. השאלה שלי היא גם לגבי עיוותים (דיסטורשן) בווליומים גבוהים.

עדיין מעניין אותי לשמוע תגובות ממשהו שאולי מכיר או התנסה עם אלפאסוניק.

פורסם

בלי לחשוב יותר מידי על הרוקפורד.

 

הרבה ביקורות טובות למרות שבחיים לא שמעתי את המגבר הזה.

 

אין מה להשוות פה, את הרוקפורד בודאות.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

ALPHASONIK היתה פעם כאן בארץ והציוד היה ברמה גבועה. בזמנו התקנתי הרבה מגברים שלהם. הסאונד היה נקי וחזק . והציוד היה מעולה ספציפי לדגם הזה אין נתונים. תקנה רקפורד

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

אני דווקא הייתי הולך על האלפא-סוניק



 

קודם כל נתון הנצילות של הרוקפורד הוא 70 אחוז ב4 אוהם - מעניין אם מישהו בכלל שם לב לזה והתייחס לזה - אם כי זה נתון הנצילות\יעילות הצפוי לרוב המגברים בשוק...

 

האלפאסוניק מוצהר לכל ערוץ 160 וואט ואני בטוח שהמגבר עומד בהצהרות שלו.

מדובר על בית טוב מאוד שלא בדיוק מכירים אותו כאן בארץ.

 

האלפאסוניק מתוכנן לעמוד בהתנגדויות של 1 אוהם לכל ערוץ וגם בגישור הוא תומך גם ב2 אוהם - לא יודע אם זה נכון לגבי הרוקפורד או לא - נתון משני ביותר מבחינתי אבל קיים.

 

לאלפסוניק יש מד מתח וגם מד שעות עבודה - מד מתח זה דבר שמאוד מאוד הייתי רוצה במגבר קלאס A/B עם כזו צריכת זרם - אל תשכחו שהאלפסוניק הזה נחשב למגבר HIGH CURRENT...

 

בקיצור למעט זה שכמעט כל מי שנתן כאן דיעה נראה שהתייחס לשם המותג בלבד ולביקורות טובות היות וזה מוצר פופולרי, בכלל לא לקח בחשבון את כל הדברים החשובים יותר כשמתבוננים במגבר...

 

 

אה כן - אני חושב גם שהאלפסוניק יפה יותר. :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...