Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף דור 5 GTI נצפתה תחת ניסויים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעלת מנוע 2 ליטר טורבו עם 200 סוסים

 

האם יש לו 20 שס' כמו ה 1.8 או 16?

 

אין כרגע מידע לגבי הטכנולוגויה בה המנוע בנוי

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני ממש מתנצל, אבל...

 

 

הרכב הזה פשוט מכוער!

 

 

הייתי מעדיף את העיצוב של כל אחד המדורות הקודמים לו ללא היסוס.

Finger's gonna kill me.

פורסם

גם אני ממש אבל ממש לא אהבתי את הצורה החדשה...

 

האמת חשבתי שזה רק אני, הוקל עלי שראיתי שיש איתי עוד התומכים באותה הדעה...

 

 

האמתי שבכללי אני חושב שרוב הדגמים החדישים של כל החברות ורוב הדגמים שלהם צועדים קדימה לעיצובים ממש אבל ממש לא מושכים, אלא מוזרים בצורה מגעילה...

 

 

החברה היחידה שבאמת לפי דעתי שומרת על קווים יפים (ולאו דווקא מעודנים...) ובאמת עיצוב יוצא מן הכלל זו BMW...

פורסם

עכשיו כשאני מתעמק בתמונות.. היא נראית כמו סטיישן שכזאתי... :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הגולף היוצאת על אף המבנה המרובע כמע נראית טוב מאד וחבל שהיורשת החדשה לא שמרה על המראה המגובש והלכה לרעות בשדות קרובים (סיאט). זה ממש אירוני שאאודי סקודה וסיאט מתקדמים עיצובית ואילו VW עם הגולף והפולו (והיד עוד נטויה) נראים כמי שעשו צעד אחורה. אני משוכנע שהגולף החדשה טובה מקודמתה אבל המראה החיצוני שלה כלכך סתמי וחסר טעם שזה מגעיל אותי.

פורסם
ומוסיף לכך גם את האודי A3 החדשה

 

דווקא הA3 החדשה נראית טוב יותר לדעתי וגם מבחינת רוב מי שאני מכיר ובתגובות שראיתי בפורומים, נראה לי שאתה במיעוט בדעה הזו (בדרך כלל התלונות על הA3 זה על המחיר ולא על הרכב עצמו ועיצובו).

פורסם

היום בדרכי לעבודה ראיתי גולף מדגמי 2005, FSI 2.0, ולהגיד את האמת:

כמעט הקאתי את הנשמה...

מזעזע בצורה מחרידה...

 

ושמישהו יגיד לכל היצרנים להפסיק עם האיתותים על המראות צד, די להעתקה!!! (וזה בטח מייקר את עלות חלקי החילוף..... בטירוף...)

פורסם

גם רכב עם עיצוב מכוער גם חלש גם כבד וגם קטן

למה שמישהוא יקנה אותו? :shock:

כבר עדיף בהרבה לקנות את האימפרזה או המיצובישי שהן יותר טובות בכל תחום אפשרי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
גם רכב עם עיצוב מכוער גם חלש גם כבד וגם קטן

למה שמישהוא יקנה אותו? :shock:

כבר עדיף בהרבה לקנות את האימפרזה או המיצובישי שהן יותר טובות בכל תחום אפשרי.

 

ועולות "טיפה" יותר :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
גם רכב עם עיצוב מכוער גם חלש גם כבד וגם קטן

למה שמישהוא יקנה אותו? :shock:

כבר עדיף בהרבה לקנות את האימפרזה או המיצובישי שהן יותר טובות בכל תחום אפשרי.

 

ועולות "טיפה" יותר :roll:

 

ממש לא.

WRX תעלה פחות מהGTI...

×
×
  • תוכן חדש...