Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף דור 5 GTI נצפתה תחת ניסויים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארבע חודשים לפני הצגתה בתערוכת פאריס נתפסו צילומי ריגול של הגולף דור 5 GTI

 

מאוד דומה עד זהה לקונספט אשר הוצג, בעלת מנוע 2 ליטר טורבו עם 200 סוסים גרמניים

 

מבחוץ היא מצויידת בגריל קרבי יותר מאשר הגרסה הרגילה, חציות צד יחודיות,

 

מפלט עם יציאה כפולה,וחישוקים 18 אינץ'.

 

תמונות לשיפוטכם:

 

8043_image.jpg

 

8044_image.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הדור החדש של הגולף GTI הגיע....

ניראת משהו טוב.....נקווה שניראה הרבה כאלה בכבישים :o

---Tuning CH---

פורום חדש של מוטוריקה !! עומד להיות אחד הטובים בארץ !!

דרושים מנהלים בנתיים !! כנסו..! פורום חזקקקק :-D

פורסם

אני יודע שזה לא קשור, אבל שימו לב מאחורה לשימשיות , מי מזהה של מה הלוגו הזה

ואפשר לראות את זה בכל אירופה..

8):twisted:

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
אני יודע שזה לא קשור, אבל שימו לב מאחורה לשימשיות , מי מזהה של מה הלוגו הזה

ואפשר לראות את זה בכל אירופה..

8):twisted:

 

 

 

הלוגו הוא של ענק הגלידות הבינלאומי , המזוהה בארץ מזה זמן רב עם יצרנית

גלידות אחת .

אין להתבלבל ולחשוב שמדובר ביצרנית ישראלית.

פורסם

סתם שאלה..

הגולף החדשה שהוצגה בתעורכת פרנקפורט לא הייתה GTI?

אני כמעט בטוח שכן, היא הייתה בצבע אדום והייתה על מעמד מסתובב שכזה, לפחות לפי הפרסומים היא הייתה GTI :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
סתם שאלה..

הגולף החדשה שהוצגה בתעורכת פרנקפורט לא הייתה GTI?

אני כמעט בטוח שכן, היא הייתה בצבע אדום והייתה על מעמד מסתובב שכזה, לפחות לפי הפרסומים היא הייתה GTI :roll:

 

זה היה דגם קונספט - אב טיפוס.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אוטו מכוער :( אךךך איפה ימי העיצוב הריבועי-גולף דור 2 ו1.

 

יחזור העיצוב הריבועי לאלתר.

 

מכוניות מתקדמות עם השנים, חברות מתקדמות עם השנים.

אי אפשר לצפות מפולקסוואגון למשוך קהל עם עיצוב ריבועי ומיושן כמו של גולף מארק1.

רוב האנשים לפי דעתי לפחות, מחפשים רכב שנוסע טוב וגם נראה סביר-טוב.

גולף דור 1 כבר לא נראית טוב יחסית לתקופה שלנו!

 

 

רכב יפה מאד, שיפור אדיר מהגירסה הסטנדרטית...

נקווה שהוא נוסע כמו שהוא נראה

פורסם

אייייייייכסססססססס היא מכוערת!

מזה השילוב הלא מוצלח הזה של גריל של האודי החדשות ועיצוב מגעיל של פונטו מקדימה

וכל השאר חיקוי של האיביזה החדשה רק במכוער.

 

פשוט מגעילה ציפיתי ליותר להרבה יותר...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...