Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנוזל ממסרה הנ"ל בתקן דקסרון III , הוא של חברה טובה וידועה .

 

לאיזה רכב אתה צריך ? זה לא נוזל סינטטי כדרישת רוב הממסרות החדשות .

 

לולוולין יש גם נוזל סינטטי טוב MAXLIFE , הכולל את תקן דקסרון III , ויותר , ומתאים להרבה ממסרות חדשות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אם לגיר שלך מתאים דקסטרון 3, אז של חברה זאת הוא טוב...

[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][COLOR=Lime]Cooperative galil eliyon[/COLOR][/SIZE] [/FONT][/CENTER]

פורסם

למען הדורות הבאים.

את מוצרי ולווליין אני מכיר טוב. למה שאלתי על איכות השמן הנ"ל?

כי השמן הנ"ל נמכר במחיר בדיחה (לדעתי),וזה מה שחשבתי גם על איכות השמן.

אבל.

היום בצעתי החלפת שמן מלאה בממסרה לשמן המדובר. חברים אחרי ההחלפה התיבה

מתנהגת אחרת לגמרי,החלפות הילוכים חלקות יותר,קיק דאון רגיש יותר למצב מצערת,ונסיעה

נעימה ונינוחה יותר.

אגב.השמן שהוחלף היה חדש,דקס III של דלקול בין חודש ימים,לא הייתי מרוצה מהתנהלות הממסרה

ולכן הוחלף שוב היום.

בקיצור ממליץ בחום על המוצר לכל מי שברכבו נדרש תקן דקס III או II.

פורסם
הנוזל ממסרה הנ"ל בתקן דקסרון III , הוא של חברה טובה וידועה .

 

לאיזה רכב אתה צריך ? זה לא נוזל סינטטי כדרישת רוב הממסרות החדשות .

 

לולוולין יש גם נוזל סינטטי טוב MAXLIFE , הכולל את תקן דקסרון III , ויותר , ומתאים להרבה ממסרות חדשות .

 

אייל .

 

אייל, האם ה MAXLIFE מתאים לתקן SP3 של מיצובישי ? הוא סינטטי מלא ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

בדקתי עם הסניף של וולולין בהרצליה , 65 שח לליטר ל MAXLIFE סינטטי מלא .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...