Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקר למי שראה את הרכב שלי בתמונות קודמות והציע רעיונות לשיפור המראה החיצוני, וגם למי שלא, קצת תמונות עדכניות.

מה שהשתנה זה שהגבות ירדו ואותם החליפה גבה אחת ארוכה שנרכשה דרך הפורום, נצבעה והורכבה אתמול.

הספוילר האחורי התחתון ירד סתם כי רציתי קצת לשנות והוא התחיל להציק לי בעין.

המראות חצי ירדו מהסיבה שאני כבר לא משתמש בהם למרות שהם מצויונות ואני ממליץ בחום בעיקר לנהגים חדשים או בהתרגלות לרכב חדש.

הטמבון הוצמד מחדש לרכב והחורים של הברגים הזמניים נסגרו (ניסו לגנוב אותו אז שברו את הפלסטיק הפנימי שעליו הוא היה תפוס).

ובמדבקות עם הכיתוב הורדו מהג'אנטים.

והנה כמה תמונות אם תרצו עוד אני ישמח לצלם, מצטער על האיכות, ואל תכעסו אבל לא הספקתי לשטוף את הרכב.

הרשת של הטמבון תצבע בשחור, אני מקווה שיהיה לי זמן כבר השבוע, תהנו.

IMG_2348.jpg

IMG_2349.jpg

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תקשיב הגולף הזאת תהיה מושלמת ! ברגע שאתה מעיף לה את החצאית צד המכוערת הזאת שלא קשורה בכלל לכל האוטו ! , אתה פשוט צריך חצאיות חלקות שיתנו את אותו גובה יחד עם הספויילרים מקדימה ומאחורה , אבל החצאית צד הזאת עם הקמט פשוט חייבת לעוף!!

 

נ.ב - צבע את הידיות של הדלתות האחוריות בצבע לבן , זה יתן את האפקט של הגולף 2 דלתות

פורסם

תצבע את הידיות בלבן - זה יוסיף המון!

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אוטו יפה, אתה צריך לפי דעתי לצבוע את הידיות ללבן ולהוריד את כל השטויות שלא קשורות לאוטו ( מגני רוח, חצאית ואת הספויילר )

פורסם
תקשיב הגולף הזאת תהיה מושלמת ! ברגע שאתה מעיף לה את החצאית צד המכוערת הזאת שלא קשורה בכלל לכל האוטו ! , אתה פשוט צריך חצאיות חלקות שיתנו את אותו גובה יחד עם הספויילרים מקדימה ומאחורה , אבל החצאית צד הזאת עם הקמט פשוט חייבת לעוף!!

 

אני מתחיל לדאוג שמישהו חיבר לי כאן איזה צ'יפ שקורא מה שאני חושב:shock:

היום בבוקר הסתכלתי על האוטו ואמרתי לעצמי "אם החצאית הייתה ישרה זה היה כ"כ יפה".

אבל האמת שמציאות היא נותנת קו חלק והקמט נראה לעין בצורה בולטת רק מזוויות מסוימות.

בוא נתנחם בעובדה שלא קניתי בזמנה את החצאית עם ה"כונס אוויר":wink:

ותודה!

 

שכחתי לציין, הצעות יפיוף הכלה תמיד יתקבלו בברכה, עוד מעט 10 לחודש:lol::roll::shock:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

יש כאן סלט שלם של גווני לבן ,

התאמת הצבעים גרועה, גם של ה"גבה" הארוכה א-לה מושיק עפיה.

גם של הפגוש הקדמי שיושב קצת עקום וגם של החצאיות.

 

אני אישית נגד הפיכת רכבים כאלה למצועצעים.

 

אם זה היה הרכב שלי הייתי זורק לפח את הפגוש הקדמי והאחורי , את הגבות ואת חצאיות הצד .

 

שם ג'נט יפה,צובע ידיות דלתות בלבד , פנסים אחוריים בטוב טעם ולהתראות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרכב הזה כל כך יפה במקור שאני לא מבין מה ההיגיון בלהרוס אותו ככה?

צבע את הידיות של הדלתות בצבע הרכב, תוריד את הדבר הזה שמעל הפנסים

חצאיות צד אחורית קדמית כל כך עושה את הרכב צעצוע.

אבל אם אתה אוהב אז אני משאר שאין על מה לדבר.

אלעדיקו

אתה טועה, רוב האנשים חושבים ככה כי רוב האנשים ששמים חצאיות ודברים כאלה על הרכב שמים אותם על איזה הונדה

או מציבושי, ועושים זאת בלי טעם ובלי ריח, והתוצאה יוצאת במילים יפות ביזיון.

פה זה עוד עדיין, החצאית הקדמית עוד איך שהוא כן משתלבת (אני בחיים לא הייתי מקריב דבר כזה לרכב שלי).

פורסם

אייל הפגוש הקדמי יפה , הוא מנופח ובלי יותר מידי חארטות , אני אישית מאוד אהבתי אותו אבל מה , הצבע הלבן לא מחמיא לגולף וזה מזכיר מונית .

 

 

אני הייתי עושה משחק צבעים עם כתום ושחור והיא תיראה רכב תצוגה , כמובן שיש כאלה שיגידו שזה ערסי/ערבי/ערס ערבי

 

אני אוהב את המכוניות האלה כמו FAST AND THE FURIOUS כל עוד זה עשוי בטעם טוב ונמצא על רכב שיש לו גם כוח ולא חמור שהדביקו לו לתחת GT500.

פורסם
יש כאן סלט שלם של גווני לבן ,

התאמת הצבעים גרועה, גם של ה"גבה" הארוכה א-לה מושיק עפיה.

גם של הפגוש הקדמי שיושב קצת עקום וגם של החצאיות.

 

אני אישית נגד הפיכת רכבים כאלה למצועצעים.

 

אם זה היה הרכב שלי הייתי זורק לפח את הפגוש הקדמי והאחורי , את הגבות ואת חצאיות הצד .

 

שם ג'נט יפה,צובע ידיות דלתות בלבד , פנסים אחוריים בטוב טעם ולהתראות.

 

 

זה נכון שיש קצת הבדלי צבע.

הצבע הותאם לפי מספר הצבע שרשום ברכב, הבעיה שהצבע של הרכב עצמו הספיק לאבד את הברק שלו ב10 שנים שלו תחת השמש הקופחת, אני מתכוון לעשות לו בקרוב פוליש וואקס כדי לטשטש יותר את ההבדלים.

האמת ששמתי לב שתמיד היית חד בעניין הצבע, אנשים שראו את הרכב במציאות לא שמו לב לזה.

אבל בתמונה זה נותן "אפקט" מוגזם בגלל שיש על המכסה מנוע צל מהבית והוא גם מאוד מאובק (בניגוד לטמבון והמושיק שעברו אתמול צבע חדש).

 

בעניין צביעת הידיות, אני חושב על זה, אבל הצבע לא יתקלף? הרי זה חלק שנוגעים בו המון ביום יום, אולי להחליף לידיות שבאות לבנות זה פיתרון טוב יותר?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

smallars, הפגוש בחלקו עקום, לוקה בהתאמת צבע ולא מתאים לגמרי לרכב .

תסתכל לתוך הכונס האמצעי ותראה איזה עקמומיות יש שם.

 

תסתכל על התאמת הקווים עם הכנף הקדמית. גם עקום, גם בולט החוצה.

 

זו ביקורת בונה, אני לא רוצה לפגוע באף אחד.

 

תסתכל דוגמא לגולף 1600 רגילה עם טאץ' קטן בטוב טעם. (רכב שהיה שלי לפני כמעט 5 שנים)

בקליות אחוריות תואמות לצבע הרכב, ג'נט 18 של אאודי A8 וזהו. (פסי קישוט וידיות בצבע הרכב בא במקור)

[היום הג'נט הזה מאוס, בזמנו לפני 5 שנים הייתי אחד מהראשונים ]

 

http://www.carsforum.co.il/gallery/index.php?n=65

 

 

בני ,

בכל מה שקשור לפחחות וצבע יש לי עין מצויינת, בין היתר כי העברתי לא מעט קיצים אצל קרוב משפחה של חבר שהוא פחח אומן ולקחתי משם לא מעט ידע. כמובן ידע נוסף שנצבר ב15 שנה של התעניינות בתחום ורכישת רכבים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל אתה מדבר על ה"גבעות" האלה בצלע התחתונה של הגריל בפגוש ? אני אישית מצאתי את זה מגניב ונותן אפקט של שיניים או פרצוף כועס .

הבדלי צבע אין מה לעשות יש ותמיד יהיה לאוטו שעם הצבע המקורי שלו 10 שנים ,

גם אצלי מה לעשות יש הבדלי צבע כי הכנפיים הצדדיות לא נחשפות לשמש כמו המכסה מנוע והגג.

ומה לעשות שלא לכולם יש את הפריבילגיה לחניה מקורה ושרובנו עצלנים מידי בשביל לכסות את האוטו בכל פעם שעוזבים אותו.

 

לגבי האוטו הקודם שלך - הרבה יותר מידי כחול הולך שם ! בקליות כחולות ידיות כחולות פסי קישוט כחולים מזל שהשמשות לא כחולות . בקליות כהות היו עושות מצווה לגולף הכחולה הזאת ! ואני לא רוצה לדבר על הג'נטים אייל - זה פשוט נראה כאילו ההשראה של המעצב נלקחה מהגלגל הענק בלונה פארק תל אביב משמע מזעזעים

 

אבל זה לא ממש אמור לעניין אותך כי יש לך דוגמנית שחורה כרגע שהיא חלום רטוב של הרבה !

 

 

שוב הפגוש הקדמי יפה ! , החצאיות צד מזעזעזות נותן לוק של מעריצי אום קול טום , והספויילר לגולף 5 דלתות זה כמו לשים ספויילר פורד פוקוס 5 דלתות , זה פשוט נראה מגוכך על הגולף כמו שזה יראה על הפוקוס , תוריד את הספויילר הזה הוא מוגזם ולא מתאים.

 

תישאר נקי. רק למטה! לא צריך כנפיי בטמן. מה עם תמונה של הפגוש האחורי ?

פורסם

תודה על התגובות.

של כולם!

כרגע כבר חשוך בחוץ ואין טעם לצלם אבל מחר אני יעלה קצת תמונות של החלק האחורי.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

smallars , לא אמרתי שהרכב ההוא לא נראה קצת ערסי, אמרתי שהוא יחסית בטוב טעם.

למעשה כשקניתי אותו היו עליו לא מעט שטויות שהורדתי או ירדו בצורה טבעית (ספויילר אחורי נגנב למשל).

כפי שאמרתי, לפני 5 שנים הג'נטים האלה היו חלום רטוב של הרבה אנשים. היום הם מאוסים ופשוט אי אפשר לראות כאלה יותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...