Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה טוב מאד. אני הייתי משנה רק דבר אחד- מעיף את המגיני רוח מהחלונות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה.

 

ניסיתי לבקשתכם להעלות תמונה של הפגוש האחורי אבל בגלל שהעבירו את הנושא לאוף טופיק אני לא יכול לפרסם קבצים.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

גבר אתה לא צריך לתרץ ולהסביר פה לכל אחד למה זה ככה וזה ככה. הכל עיניין של טעם ואתה רואה שכל אחד פה היה משנה משהו אחר. האוטו יפה, הכי חשוב שאתה אוהב אותו ועזוב אותך שטויות.

אני אישית יותר בקטע של להנמיך לריצפה, גאנט עמוק שתי מידות ולהחליק כל מה שאפשר.

SLAMMED.jpg

3792730388_1f9eaedab7_o.jpg

פורסם

תודה, וכמו שאמרת, זו גם הגישה שלי.

גם כשאני רואה רכב מצוצע או מוגזם אני יגיד לבעליו שהוא יפה, כי אם הוא החליט שככה זה צריך להיחראות כנראה שזה מה שגורם לו להיות מאושר (כמובן שעד גבול מסויים כן?)

יש לך טעם טוב אין מה לדבר, ראיתי גם את הרכב שלך במפש אז בראש העין והחסרתי פעימה או שתיים, החלקות הם עניין שיורד ועולה לי כול פעם מחדש, ולהצמיד לריצפה זה היעד הראשון, הבעיה היא שאני מפחד להשמין מרוב שאני יאכל את הלב כול פעם שהטמבון יפצע מאיזה בור או גבעה. (אפשר להזכיר את היום שאתה עברת בראש העין את הדוקרנים ו..)

 

ועכשיו ברצינות, במרקה של פאנצ'ר או כול דבר אחר שקורה בדרך איך מרימים רכבים כמו בתמונות שהעלת?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

השינויים שעשית בהחלט משפרים את מראה הרכב.

הייתי ממשיך ומוריד את מגיני הרוח וצובע את הידיות.

העיקר ההשקעה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תודה, וכמו שאמרת, זו גם הגישה שלי.

גם כשאני רואה רכב מצוצע או מוגזם אני יגיד לבעליו שהוא יפה, כי אם הוא החליט שככה זה צריך להיחראות כנראה שזה מה שגורם לו להיות מאושר (כמובן שעד גבול מסויים כן?)

יש לך טעם טוב אין מה לדבר, ראיתי גם את הרכב שלך במפש אז בראש העין והחסרתי פעימה או שתיים, החלקות הם עניין שיורד ועולה לי כול פעם מחדש, ולהצמיד לריצפה זה היעד הראשון, הבעיה היא שאני מפחד להשמין מרוב שאני יאכל את הלב כול פעם שהטמבון יפצע מאיזה בור או גבעה. (אפשר להזכיר את היום שאתה עברת בראש העין את הדוקרנים ו..)

 

ועכשיו ברצינות, במרקה של פאנצ'ר או כול דבר אחר שקורה בדרך איך מרימים רכבים כמו בתמונות שהעלת?

 

יש ג'ק נמוך. כשאני בא למוסך אני מרים ידנית קצת עם הג'ק הנמוך שיש לי ואז שמים את הג'ק של המוסך ומרימים. במוסך שאני מטפל בו עכשיו יש ליפט מיוחד שיכול להרים אוטו בגובה ריצפה כימעט. במקרה של גרירה אפשר לפרק פגוש וצריך גרר מתאים ושהגרריסט ידע איך לעבוד עם קרשים:wink: . גרריסט ממוצע ישבור את כל האוטו.

פורסם

אני אישית יכול להרים את האוטו רק עם ג'ק עגלה שנכנס בזוית מסוימת בין הגלגל לטמבון וכשהוא מחת לאוטו כבר אפשר לשחק איתו, זה די מבאס להסתובב עם הטנק הזה בבגאז'.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
הגולף השחורה בתמונה זה בדיוק איך שדמיינתי שהרכב שלך צריך להיראות :-D

 

חלום מתוק ידידי, יום יגיע.

אני הגעתי להחלטה שבע"ה עד שיולד לי ילד הרכב הזה נשאר אצלי.

בינתיים אני בן 22 ואין אפילו חברה, ואפילו לא משהו בכיוון, ככה שתעשו חישוב כמה זמן נשאר, ובזמן הזה אולי היא תגיע למצב של השחורה? נחכה ונראה, אני מפתיע את עצמי כול יום מחדש, (לפעמים גם פעמיים ביום:shock::wink:).

לפני שעתיים חזרתי מהעבודה, הספקתי לקנות צבע שחור שמיועד למתכות שעומדות בחוץ, (עכשיו תתכוננו לצחוק) לקחתי מאחותי לק שחור ובעזרת המברשת הקטנה שלו ישבתי (שכבתי על הרצפה למען האמת) וצבעתי מעויין מעויין את כול הרשת של הגריל שבלי כוונה חלקים ממנו נצבעו בלבן (גם תמונות של התהליך הזה צילמתי עבורכם).

אם מישהו יכול ורוצה אני ישמח לשלוח לו מספר תמונות במטרה שיעלה אותם, או אולי אחד המנהלים החביבים יוכל להחזיר לי את השרשור לרכב כללי? או לתת לי את היכולת להעלות כאן תמונות?

ערב טוב לכולם.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

אין ספק שמי שלא נולד עם כפית זהב בפה יהיה לו קשה להגיע לרמות כאלה של מכוניות בעיקר גם שבארץ , הכל עובר מכס וכל דבר פה הרבה יותר יקר לקנייה. אני לדוגמא רואה את עצמי בתור בן 30+ (אני גם בן 22) אז במקום לנסוע לחול עם המשפחה כל שנה , אני יעדיף שתישב לי איזה מכונית רצינית לסופשים בחניה של הבית שאני והילדים נוכל לצאת לטיולים ברחבי הארץ עם האוטו, כמובן שאני מקווה שעד אז יהיה מסלולים כמו שצריך בארץ ונוכל להכניס את הרכב לרינג ופשוט לקרוע לו את הצורה :-D

פורסם
אז במקום לנסוע לחול עם המשפחה כל שנה , אני יעדיף שתישב לי איזה מכונית רצינית לסופשים בחניה

 

אז עכשו נשאר לך רק למצוא אישה שתסכים עם זה.

Good luck with that :lol:

V5

פורסם
איזה מצחיק אתה , אמרתי קודם נשים לה טבעת אחר כך ילדים ככה אני לא משאיר לה הרבה ברירות :wink:

 

אני מאוד מצטער לאכזב אותך אבל הסיכוי שלך קטן.

עוד לא נתקלתי באישה שתרצה לנסוע ברכב איכותי בארץ בתמורה לויתור על הטיול בחו"ל.

אותי אישית לא תתפוס קונה בגדים ממותגים למינהם או מחפש להטיס את עצמי לחו"ל, אני יעדיף את הכסף הזה להשקיע ברכב.

זו ההנאה שלי בחיים, וכמו שאמרתי, עוד לא מצאתי אישה שהסכימה איתי, ואם הייתי מוצא כבר הייתי נשוי לה!

בהצלחה לכולנו:wink:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

 

נ.ב - צבע את הידיות של הדלתות האחוריות בצבע לבן , זה יתן את האפקט של הגולף 2 דלתות

 

כל מה ש"נותן אפקט" הוא, איך לומר לך בעדינות, מזוייף.

 

מי אתה חושב שלא יראה שהרכב 4 דלתות ?

 

אני בדעה של אייל, בעיני הרכב לא נראה טוב, כאילו הדביקו חלקים בלי קשר.

 

כ"כ על ההשקעה.


×
×
  • תוכן חדש...