Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,ברשותי מאזדה 3 שנת 2004 1600 סמ"ק דגם קומפורט.

בשבוע האחרון עשיתי לרכב טסט אך הוא לא עבר בשל נורת כרית אויר דולקת,לאחר בדיקת מחשב התגלה כי הסליל כרית אויר תקול,

תיקון בחברה 2200 ש"ח. לאחר בירור קצר עולה כי ישנו החלק משומש ב350 ש"ח.

האם קיימים הבדלים בסלילים של הדגמים השונים(קומפורט,אקטיב)אם כן כיצד ניתן להבחין בהם בצורה ויזואלית?

פורסם
שלום לכולם,ברשותי מאזדה 3 שנת 2004 1600 סמ"ק דגם קומפורט.

בשבוע האחרון עשיתי לרכב טסט אך הוא לא עבר בשל נורת כרית אויר דולקת,לאחר בדיקת מחשב התגלה כי הסליל כרית אויר תקול,

תיקון בחברה 2200 ש"ח. לאחר בירור קצר עולה כי ישנו החלק משומש ב350 ש"ח.

האם קיימים הבדלים בסלילים של הדגמים השונים(קומפורט,אקטיב)אם כן כיצד ניתן להבחין בהם בצורה ויזואלית?

אתה מתכוון להחליף את הסליל לבד ?? תיזהר ! יש סכנה שכרית האויר תיפתח.

אם אתה מתכוון לחסוך ולקנות חלק משומש, תרכוש את אותו החלק מאותו הדגם ( בפירוקיות לא חסר מזדות 3 ).

את ההחלפה תבצע בעזרת וע"י בעל מקצוע.

בהצלחה.

פורסם
אתה מתכוון להחליף את הסליל לבד ?? תיזהר ! יש סכנה שכרית האויר תיפתח.

אם אתה מתכוון לחסוך ולקנות חלק משומש, תרכוש את אותו החלק מאותו הדגם ( בפירוקיות לא חסר מזדות 3 ).

את ההחלפה תבצע בעזרת וע"י בעל מקצוע.

בהצלחה.

 

בהתחלה התכוונתי להחליף לבד אבל הבנתי שזה מאוד מסוכן..

השאלה אם יש הבדל בין הסליל של האקטיב לבין הסליל של הקומפורט?

פורסם

אני במקומך הייתי מוציא את המנורה של כרית אוויר מהדשבורד...

כל הסלילים האלה זה מחלה של מאזדות

שאלה היא אחרת איך בטסט ראו את המנורה הזאת דולקת?????

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם
אתה מתכוון להחליף את הסליל לבד ?? תיזהר ! יש סכנה שכרית האויר תיפתח.

אם אתה מתכוון לחסוך ולקנות חלק משומש, תרכוש את אותו החלק מאותו הדגם ( בפירוקיות לא חסר מזדות 3 ).

את ההחלפה תבצע בעזרת וע"י בעל מקצוע.

בהצלחה.

אין סיבה שכרית אוויר תיפתח

צריך לנתק את המצבר ולהחיף בזהירות...לפני חיבור למצבר מחדש לבדוק שאין שום מגעים עקומים ושהם לא נוגעים אחד בשני

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

אוקיי, ראשית במאזדה שלוש אם תיקנת את הכשל במערכת כריות האויר לא צריך למחוק תקלות המערכת מזהה שהכל תקין בפתיחת מתג ההצתה והנורה נכבית.

הרעיון להוציא את הנורה הוא רעיון לא חכם ואפילו טיפשי, ברגע שנורת כריות האויר דלוקה חס וחלילה במקרה של תאונה הכריות לא יפתחו ולאחר מכן חברת הביטוח תגלה את זה וגם לא יהיה ביטוח חוץ מסיכון החיים (אם לא מפריע לך החיים אז אולי הכיס)

מוזר מאוד בדר"כ אין תקלות כאלה במאזדות הייתה לך התעסקות עם מערכת הגלגלים בתקופה האחרונה?

מי בדק לך את הרכב ואמר שמדובר בסליל כרית האויר?

 

בכל אופן אם יש לך שליטה מההגה אז יתכן שתצטרך להביא סליל כרית אויר מאותו הדגם, אם אין לך אז כל סליל מאותו השנתון יתאים לך.

 

ותיגש לבעל מקצוע להרכבה כי זה עלול להיות מסוכן מאוד להרכיב

פורסם

*יש לו שליטה מההגה זה קומפורט לכן רק סליל של קומפורט יתאים,

*שנית כמו שנאמר לא ניתן להצויא את נורת כרית האוויר (חוץ מיזה שזה רעיון טיפשי) הנורה היא LED קבוע בלוח השעונים ומאזדה 3 לוח השעונים הוא גם חלק המאימבולייזר המקורי של הרכב ככה שתקלה בלוח השעונים יכולה לגרום לרכב לא הניע.

*החלק מפירוק צריך להגיע מרכב בו לא נפתחה כרית האוויר של ההגה מהסיבה שבזמן פתיחתה כרית האוויר מתחממת והקונקטור של הסליל הנ"ל נמס.

*ניתן להחליף את הסליל כשמתג ההצתה כבוי אין צורך לנתק את מצבר, אם ההחלפה תתבצע שכמתג ההצתה דלוק או שמתג ההצתה ידלק לרגע בזמן שכרית האוויר מנותקת מהקונקטור יהיה צורך באיפוס מחשב גם לאחר שהכל יהיה תקין , אצלך כבר יש נתק לכן זה נוגע לך !

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

×
×
  • תוכן חדש...