Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הכנסתי את הרכב למכון רדיאטורים על מנת לטפל בבעיה מציקה שהחלה ביומיים האחרונים.

עד לפני יומיים הרכב היה מגיע לטמפ' עבודה של 92 מעלות והוונטות היו נכנסות לפעולה במהירות איטית ומורידות אותו ל89 /90 מעלות.

ביומיים האחרונים הטמפ' מגיע ל 100 מעלות ורק אז מתחילות הוונטות לעבוד, ורק במהירות ראשונהוגם אז מורידות את חום המנוע ל 92 מעלות.

ועכשיו לפני כל ההודעות המערכת תקינה כך זה אמור להיות , אז מראש אני אומר לכם שלא.

לפי היינס מהירות ראשונה נתחילה תולי ביוניט בין 95 ל 92 מעלות ומורידות את הטמפרטורה ל 87 מעלות.

מהירות שניה נכנסת לפעולה או ב 107 מעלות או מזגן עובד והטמפרטורה הגיעה ל 97 או 95 מעלות ואז היא מורידה את הטמפרטורה ל 87 מעלות.

לאחר שטיפה של הרדיאטור + ניקוי של מערכת הקירור + ניקוז אוויר אין לחץ במערכת והכל תקין מהבחינה הזאת.

התופעה חזרה הוונטות מתחילות להכנס אך ורק במהירות נמוכה ובטמפרטורה של 100 מעלות.

האם מישהו נתקל בתופעה כזו?

יש לציין שאם אני מנתק את הקונקטור של יוניט המאווררים שני המאוורירים ניכנסים למצב של Limp Home (מצב חירום ) ועובדות במהירות גבוהה.

כך שאני כבר לא יודע לאן לגשת עם התקלה הזאת.

מחר אני מכניס את הרכב לחשמלאי על מנת שיבדוק אם יש בעיה חשמלית עם הרכב.

ושוב אני שואל האם מישהו נתקל בבעיה כזו??

תנו לי כיוון לאן להמשיך.

 

רותם

פורסם

ממתי שהרכב אצלי היוניט לא הוחלפה.

אבל המצב מראה שהיא תקינה מכיוון שאם אני מנתק את הקונקטור שלה אז הן כן נכנסות למהירות גבוהה.

 

רותם

פורסם
ממתי שהרכב אצלי היוניט לא הוחלפה.

אבל המצב מראה שהיא תקינה מכיוון שאם אני מנתק את הקונקטור שלה אז הן כן נכנסות למהירות גבוהה.

 

רותם

זה עדיין לא מחייב את העובדה שהיוניט תקינה ב-100%.

אם עד לפני יומיים הכל היה בסדר הייתי מתחיל בבדיקה של היוניט הנ"ל.

נתקלתי במצבים שיוניט זייפה בטמפרטורה כי אחרי הכל בהתאם למדד הטמפרטורה שלה המאווררים מתחילים לעבוד.

:)
פורסם

סבבה וזה מה שאני אעשה

האם יש עוד כיוונים לתקלה הזאת??

פשוט אני רוצה לכסות א תעצמי מכל האופציות ולא להגיע למצב של ראש מנוע גמור.

 

 

רותם

×
×
  • תוכן חדש...