Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאתה צריך זה מנחת, מחירו נע בין חינם(מובנה במגבר) לבין כ2K.

מנחת טוב עולה יקר, אפשר להכין לבד, אבל אם כבר DIY אז ממליץ לך לחפש הודעה של איתמר לגבי הכנת יציאות RCA במערכת מקורית.

אודי A4

דימה.

פורסם

לא ממש, אחד איכותי שיוציא איכות טובה יעלה המון, אם יש אפשרות אז מומלץ להחליף את כול היחידה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני חשבתי על לעשות את אותו הדבר באיביזה שלי בגלל שהמערכת המובנית נדפקה...

יעני לחווט לרמקולים מגבר כלשהו שיהיה לו חיבור AUX ואין לחבר איזה נגן MP3 או אפילו פלאפון.

אבל הגעתי למסקנה שעדיף כבר (גם מבחינת מחיר וגם מבחינת איכות) לקנות מערכת MP3 עם כניסת USB חדשה לרכב.

לא צריך יותר שום דבר חוץ מזה! מחבר דיסק און-קי והטירוף מתחיל.

 

אם אתה רוצה תמונה, אני יכול להעלות.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

ברור שעדיף לקנות מערכת MP3 אבל הבעיה שלי היא שבאיביזה המערכת מובנית בתוך הדשבורד ואי אפשר להוציא אותה ולשים תחליפית.

ברכב הקודם היה לי מערכת עם USB ואין ספק שזה הרבה יותר נוח ואיכותי אבל פה אני פשוט לא יכול לעשות את זה.

פורסם

אני לפני רכישת מנחת/מתאם.

האם תהיה ירידה משמעותית באיכות עם המנחת הזה אם הוא איכותי?או שישמעו נקי?

הציעו לי מתאם RCA ב150 שקל והציעו לי גם מנחת של אודיסון.

יהיה הבדל באיכות בין מתאם RCA רגיל למנחת?

אני מפחד לקנות את כל הציוד ואז לא ישמעו טוב בגלל ההתאמה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...