Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת של קנווד שקוראת אמפי3 47X4 וואט, בלי מגבר.. :\

ורציתי להחליף את הרמקולים האחוריים שלי עד 600 שקל על מנת שיהיה לי בס חזק

ראיתי אצל חבר שלי פיוניר שעלו לו במחיר דומה ויש לו בס חזק נורא ובלי סאב

רציתי לקבל עצות איזה רמקולים לשים ואיפה להשיג כאלה

והאם זה אפשרי במערכת כמו שלי בלי מגבר :]

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

אם אני ייקח חמש וואי למערכת לא יהיה כוח לבאס בגלל כל הטוויטרים לא?

אמרו לי שהכי טוב לקחת שלוש וואי

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
אם אני ייקח חמש וואי למערכת לא יהיה כוח לבאס בגלל כל הטוויטרים לא?

אמרו לי שהכי טוב לקחת שלוש וואי

 

שטויות.... יהיה כוח לבאס ....תלוי בכיוון..

פורסם

למה הכוונה תלוי בכיוון?

ואם החמש וואי כל כך טובים למה השלוש וואי שזה 2 טוויטרים פחות עולים אותו מחיר?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

אין קשר ישיר בין מספר הרכיבים של הרמקול לבין האיכות שלו. יכול להיות רמקול 2 way שהוא הרבה יותר איכותי מרמקול שהוא 4 way וההיפך כמובן.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אז בגלל זה לפי דעתי עדיף פיוניר שלוש וואי לא? כי זה בעצם אומר שהבס יותר איכותי כי יש רק שתי טוויטרים וזה במחיר זהה לחמש וואי

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

תראה, סביר להניח שרוב הדגמים של פיוניר יוציאו בס יחסית דומה.

העניין הוא שאם תשים 5 WAY, יתכן שהבאס "יבלע" וישמע פחות עקב ריבוי הצלילים שהרמקול יכול להפיק בצורה טובה, לעומת 2 WAY או 3WAY. לדעתי לפחות.

 

בכל מקרה, אתה יכול גם ללכת על רמקולים של קנווד, גם הם מפיקים באס מצוין.

אני לא מעודכן לגבי מחירים אבל לקנווד יש סט של רמקולים 7*10 אינץ', רמקול בעל שטח פנים יותר גדול יכול לתת באס יותר עמוק, לכן אם מתאפשר לך כספית לקנות אותם, ומתאפשר לך טכנית להתקין אותם אולי זה יהיה פיתרון מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...