Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג סטודנטים שלא נוסע הרבה (בערך 12K ק"מ בשנה).

מחפשים רכב מיני אוטומט/רובוטי בתקציב על 30K, ניתן לחרוג עבור "מציאה".

 

כרגע יש לי הצעה לפיג'ו 206 1.4 אוטומט שנת 2002, יד ראשונה פרטי עם 70K ק"מ. רכב של אישה מבוגרת שלא נסעה הרבה וטיפלה רק במוסך מורשה בדיוק לפי הוראות היצרן.

הרכב לא עבר שום תאונה ואפילו לא שריטה, ממש שמור כמו חדש.

 

מומלץ לדעתכם? או שיש הצעות יותר טובות שעומדות במגבלות התקציב?

פורסם

בעיקרון כשמדובר על קניית רכב משומש (ואני לא מדבר על קניית "כמעט חדש" משנת 2010, אלא על משהו יותר בסגנון של ההתלבטות שלך) הרבה פעמים הדבר החכם ביותר לעשות הוא לקחת את הרכב השמור ביותר שמוצאים. כלומר פחות משנה אם זה 206 או פיאט פונטו או קליאו B או אחרות, והרבה יותר משנה מה מצב הרכב. בהנחה שכל מה שאתה כותב נכון, הרכב נשמע כמו מציאה. אני ממליץ לך לבדוק טוב טוב את המצב האמיתי של הרכב, על מנת לוודא שאין כאן אחיזת עיניים, אבל אם אתה משתכנע, לדעתי תחטוף אותו.

קח בחשבון, שלא חשוב איזה רכב תקנה, ברכבים בגילאים האלה יש סיכוי טוב שב"משמרת שלך" התיבה האוטומטית תחזיר את נשמתה לבורא. נכון שכשהקילומטראז' נמוך כל כך יש לזה פחות סיכוי, אבל עדיין בסופו של דבר זה יקרה והשאלה היא רק מתי. למה אתם לא שוקלים תיבה ידנית? אם לשניכם יש רשיון על ידני, זה מומלץ הרבה יותר, גם מבחינת ביצועים, גם מביחנת צריכת דלק וגם מבחינת עמידות ואמינות.

פורסם
בעיקרון כשמדובר על קניית רכב משומש (ואני לא מדבר על קניית "כמעט חדש" משנת 2010, אלא על משהו יותר בסגנון של ההתלבטות שלך) הרבה פעמים הדבר החכם ביותר לעשות הוא לקחת את הרכב השמור ביותר שמוצאים. כלומר פחות משנה אם זה 206 או פיאט פונטו או קליאו B או אחרות, והרבה יותר משנה מה מצב הרכב. בהנחה שכל מה שאתה כותב נכון, הרכב נשמע כמו מציאה. אני ממליץ לך לבדוק טוב טוב את המצב האמיתי של הרכב, על מנת לוודא שאין כאן אחיזת עיניים, אבל אם אתה משתכנע, לדעתי תחטוף אותו.

קח בחשבון, שלא חשוב איזה רכב תקנה, ברכבים בגילאים האלה יש סיכוי טוב שב"משמרת שלך" התיבה האוטומטית תחזיר את נשמתה לבורא. נכון שכשהקילומטראז' נמוך כל כך יש לזה פחות סיכוי, אבל עדיין בסופו של דבר זה יקרה והשאלה היא רק מתי. למה אתם לא שוקלים תיבה ידנית? אם לשניכם יש רשיון על ידני, זה מומלץ הרבה יותר, גם מבחינת ביצועים, גם מביחנת צריכת דלק וגם מבחינת עמידות ואמינות.

תודה רבה על התגובה,

המצב של הרכב הוא באמת מה שתיארתי (מכיר את מי שמוכר אותו, ונסעתי עליו לפני יומיים לנסיון)

בקשר לידני, אני הייתי מעדיף חברה שלי הטילה וטו על העניין כי היא לא נהגה על הילוכים מאז גיל 17. אז מחפשים אוטומט...

 

שאלה נוספת,

האם 206 (זה ספציפי, ששמור טוב ועם קילומטרז' נמוך) שווה מחיר מחירון?

פורסם

שווה זה עניין אישי. יש לך רכב במצב טוב - מה זה חשוב מה המחירון? חשוב אם אתה מצליח להסכים על מחיר עם המוכר. המחירון הוא סוג של "נקודת ייחוס". אם נראה לך שהמחיר שהמוכר דורש גבוה מדי (מכל סיבה שלא תהיה) תנסה להוריד אותו, ואם לא תצליח - אל תקנה.

בקיצור, "שווה" זה עניין אישי.

×
×
  • תוכן חדש...