Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

הפקחים הרעים שנותנים דו"חות על ימין ועל שמאל סתם נהנים מזה או שהם מקבלים אחוזים מהקנס? (אם לא אחוזים אז X כסף על כל ד'ו"ח או מה שלא יהיה, לא חשוב... - השאלה היא האם הם מרוויחים מזה.)

 

כמו כן מה לגבי השוטרים? אם כי על הפקחים זה הרבה יותר מעניין.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שהגרריסטים בעירית ת"א מקבלים משהו כמו 30 ש"ח לרכב ולכן משמרות הערב בסופ"ש מבוקשות מאוד (נסיעה קצרה למתחם הרידינג מה שמאפשר גרירה של 3-6 מעוניות בשעה) .

haters will hate

פורסם

לא מכירה את הנושא אבל בטוח דבר אחד: יש להם תמריץ לסיים משמרת עם כמה שיותר דוחות, זה יכול להיות בדמות בונוסים כמו אנשי מכירות, זה יכול להיות בדמות יעד מסויים שרק אם עוברים אותו הם מקבלים תוספת שכר אקסטרה.

זה הרי המדד שלהם להצלחה בתפקיד(מס עקיף מהתושבים)

פורסם
היי.

 

הפקחים הרעים שנותנים דו"חות על ימין ועל שמאל סתם נהנים מזה או שהם מקבלים אחוזים מהקנס? (אם לא אחוזים אז X כסף על כל ד'ו"ח או מה שלא יהיה, לא חשוב... - השאלה היא האם הם מרוויחים מזה.)

 

כמו כן מה לגבי השוטרים? אם כי על הפקחים זה הרבה יותר מעניין.

 

למה רעים? בגלל שהם עושים את העבודה שלהם?

אם אתה חושב שהם רואים שקל מזה, אתה טועה (וזה נאמר מהיכרות קרובה עם שוטר).

 

אלמוגית, אם אתה לא מכירה את הנושא, איך יש דברים שאת בטוחה לגביהם?

פורסם

פעם עמדתי בתור לקופה בסופר,לפני עמדו שני שוטרי תנועה ודיברו אחד עם השני בדיוק על זה ,שהם צריכים להגיע לכמות מסוימת של דוחות תנועה כדי לקבל איזה בונוס.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

אין שום בונוס לשוטרים על כמות דו"חות שהם נותנים וזה שטויות.

מה שכן יש מדדים. ולא ייתכן שכל השוטרים במשרד יחלקו 1000 דו"חות ברבעון ואתה תיתן 500.

פורסם

יש להם הוראה ממפקדי התחנות להגיע לכמות X של דוחות בחודש. כך בודקים שהשוטרים באמת עובדים.

תאמין לי כשאני אומר - הם לא רואים מזה גרוש.

פורסם
פעם עמדתי בתור לקופה בסופר,לפני עמדו שני שוטרי תנועה ודיברו אחד עם השני בדיוק על זה ,שהם צריכים להגיע לכמות מסוימת של דוחות תנועה כדי לקבל איזה בונוס.

שטויות במיץ זבל!

אין בונוס! אין תמריץ! אין מכסה!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הם רעים כי הם אוכפים את עברות חניה ושומרים על הסדר בעיר שלך כדי שיהיה לך נעים לחיות בה?

אין להם אחוזים לא רוחים ולא תמריצים, עבודה רגילה נטו.

תנסה להסתכל על זה בצורה מרחבית יותר אלי תבין שמנסים לתרום לך לאיכות החיים, ומי שלא רוצה לשמור על איכות החיים שלנו, שיתרום לאוצר המדינה/לעירייה בה הוא החליט "לצפצף על החוק.

 

יש בעיר שלי ראש עיר חדש יחסית, מאז ילדותי לא זכור לי אף ראש עיר אחד אשר תרם לחזות העיר וניסה לבצע בה שינוי לרווחת התושבים.

כיום המצב שונה, ראש העיר הקים את אגף הפיקוח, שכר פקחים שמסתובבים בעיר על קטנועים, אוכפים את כל הנושא של רווחת התושבים, מוזיקה רועשת, בני נוער שמשחיתים רכוש, נקיון חניה וכ'ו.

רואה בזה צעד מאוד חיובי של חינוך ותרומה לסביבה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הם רעים כי הם אוכפים את עברות חניה ושומרים על הסדר בעיר שלך כדי שיהיה לך נעים לחיות בה?

אין להם אחוזים לא רוחים ולא תמריצים, עבודה רגילה נטו.

תנסה להסתכל על זה בצורה מרחבית יותר אלי תבין שמנסים לתרום לך לאיכות החיים, ומי שלא רוצה לשמור על איכות החיים שלנו, שיתרום לאוצר המדינה/לעירייה בה הוא החליט "לצפצף על החוק.

 

יש בעיר שלי ראש עיר חדש יחסית, מאז ילדותי לא זכור לי אף ראש עיר אחד אשר תרם לחזות העיר וניסה לבצע בה שינוי לרווחת התושבים.

כיום המצב שונה, ראש העיר הקים את אגף הפיקוח, שכר פקחים שמסתובבים בעיר על קטנועים, אוכפים את כל הנושא של רווחת התושבים, מוזיקה רועשת, בני נוער שמשחיתים רכוש, נקיון חניה וכ'ו.

רואה בזה צעד מאוד חיובי של חינוך ותרומה לסביבה.

 

מאז שפקחי עירייה הכפופים לחולדאי תענוג לנסוע בבוקר בשני צידי אבן גבירול ,ככה צריך לנהל עיר עם ישראלים ,יד נוקשה למטרות נוחות של הכלל .

פורסם
הם רעים כי הם אוכפים את עברות חניה ושומרים על הסדר בעיר שלך כדי שיהיה לך נעים לחיות בה?

אין להם אחוזים לא רוחים ולא תמריצים, עבודה רגילה נטו.

תנסה להסתכל על זה בצורה מרחבית יותר אלי תבין שמנסים לתרום לך לאיכות החיים, ומי שלא רוצה לשמור על איכות החיים שלנו, שיתרום לאוצר המדינה/לעירייה בה הוא החליט "לצפצף על החוק.

 

יש בעיר שלי ראש עיר חדש יחסית, מאז ילדותי לא זכור לי אף ראש עיר אחד אשר תרם לחזות העיר וניסה לבצע בה שינוי לרווחת התושבים.

כיום המצב שונה, ראש העיר הקים את אגף הפיקוח, שכר פקחים שמסתובבים בעיר על קטנועים, אוכפים את כל הנושא של רווחת התושבים, מוזיקה רועשת, בני נוער שמשחיתים רכוש, נקיון חניה וכ'ו.

רואה בזה צעד מאוד חיובי של חינוך ותרומה לסביבה.

 

"לצפצף על החוק"? ומה אם ה"חוק" אידיוטי, מרושע, ומטרתו סחיטת כספים נטו?

מקרה קצר מסופ"ש האחרון באילת. למי שלא נכיר (ורובנו כנראה כן) ישנו רחוב אחד חד סטרי מרכזי באזור בתי המלון באילת היכן שכל המלונות אחרי הלגונה. כל הרחוב הוא כחול לבן, קיימים מדחנים, וקיים שלט מאיר עיניים כי החניה בתשלום בכל השבוע כולל בסופו (אגב, ללא ציון שעות, אבל על זה בהמשך). החניות בכחול לבן נמצאות יחסית בשפע לאורך הרחוב, ומטרתן היא בעיקר חניית תיירים ואורחי בתי מלון שכן ברור כי החניות הפרטיות של בתי המלון אינן מספיקות לכולם.

הגעתי ביום חמישי בשעה 15:00 לאילת. כאזרח טוב מיהרתי במיידית לשים כסף במדחן ולהוציא קבלה ושמתי אותה על החלון.

למחרת בשעה שמונה בבוקר (למזלי ) יצאתי לטיול, וכאשר חזרתי בצהריים שוב שמתי כסף במדחן.

עד פה הכל טוב ויפה.

 

יום שבת, החלטתי (בניגוד גמור ל90% מהנופשים) לאכול ארוחת בוקר בשבע ולצאת כבר בשבע וחצי, רבע לשמונה צפונה. בעודי יורד אני רואה פקח מצמיד לי דו"ח לחלון על חניה ללא כרטיס (להזכירכם, אילת, אזור בתי מלון,כחול לבן, שבע וחצי בבוקר!!!!!!).

התחיל דין ודברים וצעקות מי לעזאזל מחפש אורחים של בתי מלון באזור כזה ביום שבת בשבע וחצי בבוקר בכחול לבן.

ואז התבררה לי השיטה (אגב, בעזרתו של הפקח שאמר שאני צודק, אך שולחים אותם בדיוק למטרה הזאת).

ברור לעריית אילת כי אף אורח בבית מלון לא ישים שעון מעורר בשבע בבוקר וירד עם תחתונים לשים תו חניה עוד לפני שהתרנגול התעורר, ולכן הם קבעו כי החניה בתשלום מ07:00 ועד 19:00 בערב!!!

אין לך אפשרות לשים יום לפני ל24 שעות או משהו, הפקחים לא עושים סיבוב בשעה סבירה נאמר עשר או מאוחר יותר לראות אם מישהו באמת מפריע לתנועה. פשוט שיטה מכוערת ומגעילה של עיריית אילת לסחיטת כספים מאורחי בתי המלון כיוון שברור שלא ניתן לעמוד במשימה. הווה אומר או שלא תחנה בכחול לבן או שתרד בשש בבוקר לשים תו חניה.

 

אגב, על הדשבורד היתה מונחת קבלת האתמול (יום שישי) עד 19:00 בערב שזה המקסימום שיש ביכולתי לשים, כלומר ראו שלא מדובר על אזרח שמזלזל ולא שם תוי חניה בכלל.

 

כ"כ רתחתי, איחלתי הן לפקח והן לעיריית אילת מ"כל טוב הארץ" ונסעתי.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...