Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה של פנגו, אף לא חייבים להתעורר מוקדם בבוקר. בפנגו יש דבר שנקרא "הזמנת חנייה מראש".

ז"א שאם כעת החנייה היא בחינם אתה יכול להגדיר שברגע שהחנייה מתחילה לעלות כסף (במקרה שלנו באילת 07:00) התשלום מתחיל באופן אוטמטי.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין שום מכסה או כמות, והם לא מקבלים אחוזים.

אבל בוא נאמר שאם אתה נותן תפוקה של 1000 דוחות בחודש

ושאר הפקחים באזור נותנים תפוקה של 2000, אז המנהל שלך

לא יראה את זה באור יותר מידיי חיובי.

והם לא רעים, הם עושים את העבודה שלהם. נכון, יש יוצאי דופן שגם אם

המצב גבולי, הם יעדיפו לתת את הדוח, ויש כאלה שדווקא יתחשבו באדם

שעומד מולם למרות שלפי החוק היבש מגיע לו דוח, אבל זה כבר כמו בכל דבר וכל עבודה.

סע לאנגליה, אם חרגת ב40 שניות ממה שמצויין במדחן, קיבלת דוח. אם לא עמדת

בין הקווים(מה שבארץ אנשים מאוד אוהבים לעשות), נחש מה? קיבלת דוח.

לגבי העיר אילת, נכון, זו נבלות מצד העירייה, שמנצלת את חוסר המקום בחניה

של בתי המלון, אבל אם זה כ"כ מפריע לך, פשוט אל תיסע לאילת, או שתשתמש

במה שהציעו כאן.

פורסם

eransh1 הפקחים של המדחנים בדיוק מגיעים לאכוף את הנהגים שלא משלמים במדחן (אתה בסדר גמור שילמת יום קודם לכן), לדעתי (וזו דעתי בלבד) מבחינת אחריותו של נהג לדאוג לאמצעי התשלום גם אם זה דורש להתעורר ב 06:50 בבוקר ולהצמיד תוית חניה.

 

מכיר את רחוב ביאליק ברמת גן היכן שמשרד הפנים נמצא?

הגעתי לשם כדי להנפיק דרכון חדש, בסביבת המשרד אין חניה בנמצא מה שמשאיר לי ברירה יחידה, להחנות כ 500 מטר מהמקום עם תוי חניה מהמדחנים ,שהתשלום אליהם נעשה מראש.

אני בתור ישראלית "לא פרייארית" שילמתי עבור 90 דקות, הזמן המשוער שחשבתי שיקח להנפיק את הדרכון.

לקראת שעת ה 0 נאלצתי לבצע את כל הדרך חזרה בריצה, נותרו לי כ 5 דקות עד לסיום התשלום על החניה, הגעתי בזמן, הפקח היה בסביבה כי זו העבודה שלו, אם הזמן היה חולף והיתי מקבלת דוח היתי באה רק לעצמי בטענות ולא לאף אחד אחר.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

"לצפצף על החוק"? ומה אם ה"חוק" אידיוטי, מרושע, ומטרתו סחיטת כספים נטו?

מקרה קצר מסופ"ש האחרון באילת. למי שלא נכיר (ורובנו כנראה כן) ישנו רחוב אחד חד סטרי מרכזי באזור בתי המלון באילת היכן שכל המלונות אחרי הלגונה. כל הרחוב הוא כחול לבן, קיימים מדחנים, וקיים שלט מאיר עיניים כי החניה בתשלום בכל השבוע כולל בסופו (אגב, ללא ציון שעות, אבל על זה בהמשך). החניות בכחול לבן נמצאות יחסית בשפע לאורך הרחוב, ומטרתן היא בעיקר חניית תיירים ואורחי בתי מלון שכן ברור כי החניות הפרטיות של בתי המלון אינן מספיקות לכולם.

הגעתי ביום חמישי בשעה 15:00 לאילת. כאזרח טוב מיהרתי במיידית לשים כסף במדחן ולהוציא קבלה ושמתי אותה על החלון.

למחרת בשעה שמונה בבוקר (למזלי ) יצאתי לטיול, וכאשר חזרתי בצהריים שוב שמתי כסף במדחן.

עד פה הכל טוב ויפה.

 

יום שבת, החלטתי (בניגוד גמור ל90% מהנופשים) לאכול ארוחת בוקר בשבע ולצאת כבר בשבע וחצי, רבע לשמונה צפונה. בעודי יורד אני רואה פקח מצמיד לי דו"ח לחלון על חניה ללא כרטיס (להזכירכם, אילת, אזור בתי מלון,כחול לבן, שבע וחצי בבוקר!!!!!!).

התחיל דין ודברים וצעקות מי לעזאזל מחפש אורחים של בתי מלון באזור כזה ביום שבת בשבע וחצי בבוקר בכחול לבן.

ואז התבררה לי השיטה (אגב, בעזרתו של הפקח שאמר שאני צודק, אך שולחים אותם בדיוק למטרה הזאת).

ברור לעריית אילת כי אף אורח בבית מלון לא ישים שעון מעורר בשבע בבוקר וירד עם תחתונים לשים תו חניה עוד לפני שהתרנגול התעורר, ולכן הם קבעו כי החניה בתשלום מ07:00 ועד 19:00 בערב!!!

אין לך אפשרות לשים יום לפני ל24 שעות או משהו, הפקחים לא עושים סיבוב בשעה סבירה נאמר עשר או מאוחר יותר לראות אם מישהו באמת מפריע לתנועה. פשוט שיטה מכוערת ומגעילה של עיריית אילת לסחיטת כספים מאורחי בתי המלון כיוון שברור שלא ניתן לעמוד במשימה. הווה אומר או שלא תחנה בכחול לבן או שתרד בשש בבוקר לשים תו חניה.

 

אגב, על הדשבורד היתה מונחת קבלת האתמול (יום שישי) עד 19:00 בערב שזה המקסימום שיש ביכולתי לשים, כלומר ראו שלא מדובר על אזרח שמזלזל ולא שם תוי חניה בכלל.

 

כ"כ רתחתי, איחלתי הן לפקח והן לעיריית אילת מ"כל טוב הארץ" ונסעתי.

ערן,

 

למעשה מה שאתה אומר הוא זה :

1. החנייה באילת הינה בתשלום במשך כל ימות השבוע בשעות מוגדרות במקומות המסומנים.

2. ביום שישי, החנת רכבך בחנייה המסומנת כחנייה בתשלום מתוך כוונה להוציא את הרכב מן החנייה רק למחרת, אחרי השעה 7 בבוקר. שילמת על החנייה עד השעה 19:00 בערב באותו יום.

3. ביום שבת בבוקר התעוררת והגעת לרכבך לאחר השעה 7:00, תוך ידיעה מראש כי התשלום בגין החניית רכב במקום המסומן כחנייה בתשלום חל מהשעה 7:00 בבוקר, גם ביום שבת. כלומר רכבך תפס מקום חניה מבלי ששילמת עבור הזכות לעשות כן כמוגדר בחוק.

4. כאשר הגעת לרכב "תפסת" פקח עירייה רושם לך דו"ח בגין העבירה המתוארת בסעיף הקודם ופתחת במונולוג (אשר כנראה בשלב כזה או אחר תיאר את העץ המשפחתי שלו ושל עוד כמה אנשים בעירייה) כי הם העזו לאכוף תקנות ונהלי חנייה הקבועים בחוק?

 

אני לא חושב שאתה בעמדה לבוא לעירייה בטענות כלשהן גם אם קיים טעם כלשהו לפגם בפועלם, שכן אם ברצונך לבוא בטענות כלפי מישהו בעניין מסוים, קודם כל עלייך לוודא שאתה עצמך "בסדר" בנושא הרלוונטי.

מעבר לכך יש כמה נקודות בדברייך אליהן הייתי רוצה להתייחס :

התחלת את הסיפור שלך מיום חמישי, לשם מה? כדי להראות שאתה "בסדר", שאתה משלם תמיד על חנייה ורק פעם לא שילמת ולכן צריך לוותר לך? אגב שים לב שכתבת שביום שישי בבוקר הגעת לרכב בשעה שמונה (אני רק יכול להניח) מבלי ששילמת עבור החנייה ולמזלך (כדברייך) לא היה דו"ח.

יום שבת, אין כלל חשיבות לעובדה ש"עשית" טובה לעיריית אילת ובחרת, בניגוד ל90 אחוז מן האורחים של בתי המלון, לצאת לדרך מוקדם יותר ועוד בלבוש מלא ולא רק בתחתונים. קיומו של כרטיס חניה עד השעה 19:00 של יום האתמול והעדרו של כרטיס חניה רלוונטי לא מציגך כאזרח שומר חוק אלא כחאפר הדוגל בשיטת "מצליח" ותסלח לי על הביטוי.

 

לסיכומו של עניין, אני חושב שאתה עצמך אמרת את זה באופן הברור, התמציתי והמדויק ביותר :

"הווה אומר או שלא תחנה בכחול לבן או שתרד בשש בבוקר לשים תו חניה." במידה והיית אכן מבצע את אחת מהפעולות הנ"ל היית חוסך לעצמך כסף ועגמת נפש. אם הייתה בך התחושה כי יש כאן התנהלות שכל תכליתה "לסחוט" כספים מהציבור, קיימים גורמים אליהם ניתן לפנות ולהציג את תלונתך כאזרח שומר חוק.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לא מכירה את הנושא אבל בטוח דבר אחד:

 

אני, בנושאים שאני לא מכיר, אין לי ביטחון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא חושב שעירית אילת מנצלת את השעה המוקדמת. אם לא כתובה שעה מפורשת בשלט זה תקף מבחינתי כל היום.

אם אתה חונה שם ויודע שהזמן נגמר לך בשעה לא סבירה תוסיף עוד כסף לפני. מה שכן הם מנצלים זה שגם על יום שבת גובים דמי חניה, וזה סתם ניצול מגעיל של "אתה בחופשה? רוצה לשים פה את האוטו? אצלנו תשלם גם על שבת כי פה זה אילת!"

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בוודאי. מה אתם חושבים שהם פראיירים ?

כם השוטרים - כל סוף חודש יושבים עם החשב ובודקים שלא יירמה אותם בבונוסים על כל דו"ח,על כל קמ"ש שהדביקו לך,כל נקודה ברישיון,כל נוסע לא חגור שהמציאו וכל טונה נוספת במשאיות.

למה הם מופיעים במשפטים ? כדי לוודא מקרוב כמה קנס אכלת -שלא יירמו אותם באחוזים.

פורסם
למה רעים? בגלל שהם עושים את העבודה שלהם?

אם אתה חושב שהם רואים שקל מזה, אתה טועה (וזה נאמר מהיכרות קרובה עם שוטר).

 

אלמוגית, אם אתה לא מכירה את הנושא, איך יש דברים שאת בטוחה לגביהם?

מבינה קצת בהנעת עובדים בשירות הציבור במיוחד כשמדובר על הכנסת כסף ממיסים למינהם כמו בנקרה הנ"ל, אני יודעת להגיד לך שלפקיד שומה שאני מכירה יש מכסה של כסף שהוא צריך להכניס כל חודש

פורסם

אלמוגית,

 

אל תהיי פתי מאמין לכל דבר.

מאכילים אותך לוקשים בהלצה /ציניות, ואת לוקחת את זה ברצינות.

 

גם אן אותו פקיד צריך להכניס סכום מסויים, הוא לא מקבל אחוזים, לא בונוס ולא נעליים - לכל היותר הוא עומד ביעדים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לצערי אני מכיר את הסיפור גם מלהיפך.

יש שוטרים שלא עושים כלום. מביאים כל כך מעט דוח"ות שברור שמשהו כאן לא בסדר. לא יכול להיות שבאופן קבוע אחד מביא רבע מאחר שעושה משמרות באותו קטע כביש,אותם שעות . לא תורמים להורדת הקטל בכבישים ואף אחד לא אומר להם כלום. יישארו עד הפנסיה כי הבוס שלהם לא ייפתח פתח לתיבת פנדורה - שאלות לא נעימות בממלכתו.

פורסם

ערן, בתור תושב אילת לשעבר (ועובד מלון לשעבר), אם היית קצת אחראי ומברר בקבלה היית מגלה שאתה יכול לרכוש תו חניה יומי (בד"כ נמכר בעלות מסובסדת) שבו אתה מגרד את התאריך וכך אתה יכול לדוגמא לרכוש 3 תווים ולסגור את עצמך לכל הסופ"ש (ד"א, זה תקף לכל החניות באילת). בנוסף יש הרבה מקומות שבהם תוכל להעמיד את הרכב באיזור המלונות מבלי לשלם על החניה, פשוט זה בד"כ לא יהיה צמוד למלון שלך אלא 5-10 דקות הליכה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

dorki,

 

אם תרענן זכרונך בכתבה, כתוב שם שהתגמול הוא על שעות נוספות שמשקיעים בחפירה בתיק , ולכל היותר התגמול בגין כך יכול להגיע לכ-1,800 ש"ח בחודש בלי קשר לסכום הגביה הנוסף.

על שעות נוספות צריך לשלם.

מבין השורות ניתן להבין שפקיד שרוצה להצדיק את השעות הנוספות, ידאג להראות שהן הניבו גביית מס נוספת, אחרת אין טעם שישאר. אם זה התמריץ, אני מסכים שזאת דרך קצת מעוותת אבל אין קשר ישיר בינה לבין היקף הגביה והתגמול על כך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...