Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה בגלל יותר מדי לימודים בזמן האחרון, אבל אתמול מאוחר בלילה, שנייה לפני שנרדמתי מול המחשב בזמן לימוד לעוד מבחן חסר סיכוי, עברה במוחי המחשבה הזאת וחשבתי לשתף אתכם בה.

 

אני חושב שאם כל אחד ייאמץ את הגישה הזאת הוא יהנה הרבה יותר מהמערכת שלו. באמת. תהנו! :wink:

 

אני לא אודיופיל.

 

אני לא אודיופיל. מודה ומתוודה.

 

אין לי את השגעון למרדף הבלתי פוסק אחרי איכות שמע עילאית.

 

אין לי את הממון להשיג ציוד קצה.

 

אין לי את הכוח והעצבים הנדרשים לפרוייקטים יקרים הנמשכים זמן רב.

 

אין לי את הזמן להתעסק עם תיקוני זמנים, פאזות ואקולייזרים מתקדמים.

 

אין לי חשק להאזין "דיסקי בדיקה" ולראות אם שומעים את החצוצרן מצד ימין ואת הבאסיסט מהפינה השמאלית המרוחקת.

 

עזבו אותי.

 

לא קונה את הוודוואים האודיופלים של חיווט מסגסוגת טיטניום גופרתי ולא את הציפוי האולטרא אלסטי החדש של הטוויטר שכולם מדברים עליו.

 

לא מחפש האם יש הנחתה של 2.94dB בתדר 2K ולא אם יש בור בין הוופר לטוויטר.

 

לא מעניין אותי אם זה קבל אלקטרוליטי של בניק או קרמי של מונדורף.

 

לא מחפש את זה.

 

כל מה שאני רוצה הוא להאזין למוזיקה.

 

ככה.

 

איך שאני אוהב.

 

לא אכפת לי מה מותקן וכמה זה עלה.

 

לא אכפת לי מה אנשים אומרים.

 

אני רוצה לשמוע כמו שאני אוהב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני לא אודיופיל :lol:

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

אני לא חושב שזה שקר.

לפעמים אנחנו מכוונים גבוה ואז מתאכזבים שלא קיבלנו את מה שחיפשנו. לא פעם ולא פעמיים היו רכיבים שפשוט לא עשו לי את זה על אף הפרסטיז'ה שלהם (ע"ע מגברי אודיסון, וופרים מיוחדים, טוויטרים נדירים, קרוסים אקזוטיים).

 

כל אחד ואחד אוהב לשמוע סאונד בדרך אחרת, וכל אחד אוהב לשמוע מוזיקה שונה, ומכאן נובע שאין מערכת שהיא האידיאל ואולי כדאי שנפסיק לרדוף אחרי מה שכולם אומרים ש"זה הכי טוב".

ההרהור הזה עלה בי בזמן שעיינתי והשתתפתי בשרשור הזה. ראבאק, אפילו במערכת רמקולים למחשב שעלתה לי 300 שקל אני מוצא דברים שאני אוהב ואתם יודעים מה? כרגע היא נשמעת הרבה יותר טוב מכל המישמש שכולל גם ג'נסיס ואילייט שיושבים כרגע ברכב.

 

לגבי סקופים (או חידה יומית בשפת הפורום), בקרוב :twisted:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זאת הבעייה בסאונד ברכב. תמיד יש דברים מסביב שיפריעו, כביש מרחב מאוד קטן.

 

אני הגעתי למסקנה כמה אנחנו כבר נוסעים ברכב ביום?

תשאלו את עצמכם ותחשבו אם כול זה שווה את ההשקעה כמה שזה תחביב ונכון אני מאוד אוהב את זה.

 

אבל לפעמים מספיק הממוצע מערכת ב10 גג 15 אלפים וזה אפילו יותר מידי לא צריך להשתגע ולבזבז הון עתק על מערכת שכולה שומעים בה חצי שעה ביום.

 

גילוי נאות לפני כשנה הייתה לי מערכת ברכב ששוויה היה 32 אלף שקלים.

 

לפני כשבועיים לפני שפירקה לי קרייזלר את האוטו ברמזור הייתה לי מערכת ב8 אלף.

 

ותנחשו מה הסתפקתי בה מאוד והיו אנשים שנכנסו לאוטו וחשבו שהיא שווה הרבה יותר.

 

לפעמים השם זה לא מה שקובע אלא הכיוון הנכון הרכיב הנכון והמתאים ולא לקנות מגבר ב10 אלף ולשדך לו קומפוננט ששווה גם 10 אלף ולהתאמץ למצוא בו משו לא בסדר.

אם תחפשו על קטנות תמיד תמצאו ! אין דבר מושלם בעולם הזה במיוחד בסאונד.

המערכת של ה32 אלף הייתה לי מעולה לשבוע אחרי שבוע כבר התחלתי לחפש דברים אחרים.

צריך להסתפק במה שיש:]

פורסם

כבר מזמן הגעתי למסכנה שדיסקים "אודיופיליים" הם מוקלטים ברמה גרוע, עם כל מיני טריקים שעוזרים להדגיש את הפירוט ושאר ירקות אודיופיליים.

מזמן הגעתי למסכנה שEQ טוב - רק עוזר.

ושחייבים לשמוע ולכונן את המערכת לפי דיסקים שאתם הולכים לשמוע הכי הרבה - ולהנות מהם.

 

בגלל שאי-אפשר אחרת.

בגלל שאודיאופיליה - זה לא תחביב, זה שם של מחלה.

[under construction]

פורסם

איתמר,



 

מה קרה ממי? קמת בבוקר וגילית שאתה DIFORCE? :-D

 

זה בסדר - אתה חלמת... זה רק החום מהמבחן המתקרב ובא - שלא תחלום שאיזה מד זווית רודף אחריך :roflmao:

 

------------ איתמר ------------ גם אני ---------- לא אודיופיל

 

אני מתקין את הרמקולים שלי על הרצפה! :roflmao:

 

--------------------- ועכשיו קצת רצינות ----------------------

 

איתמר - שוב, כן

 

הצטרפתי לתחביב הזה בשנת 1999 עת השתחררתי מהצבא (זה ממש עושה לי טוב לראות מטוס גדול ממריא דרך דמעה שקופה - טרמינל ג'ה טאם, טרמינל איי לאב יו בלהמיה - לא צריך להיות אודיופיל בשביל להיות חולה על היצירה המדהימה הזו גם ככה ההקלטה חרא).

 

הצטרפתי לפורום בשנת 2004

 

לקח לי בדיוק שלוש שנים לעשות מעגל ולחזור לאותה הנקודה ולהבין אמת אחת ויחידה - סאונד ומוזיקה דינם כאוכל!

 

על טעם וריח אין להתווכח - אם זה נשמע טוב וזה עושה לי טוב זה מה שחשוב.

 

אבל - למדתי גם שיש רמה מסויימת של רכיבים שעושה לי את זה ולפעמים כן כן - זה לווא דווקא בגלל הסאונד אלא בגלל מותג, פרסטיג' או אפילו לרכוש מחבר ולהרגיש טוב עם זה!

 

אני יכול לאמר שיש לי רכיבים שנותנים תוצאה שממיסה אותי - בשני הרכבים, מערכת אחת פשוטה יחסית ומערכת אחת מוטרפת לגמרי - שתיהן טובות ברמה שהחיוך לא יורד לי מהפנים - אבל, אחת מהן רחוקה שנות אור מהשניה למרות ששתיהן מביאות אותי לאושר עילאי.

 

אז - האם אני אודיופיל? לא יודע... אני מתקין את הרמקולים שלי על הרצפה... האם אני אוהב מוזיקה ומוכן להקריב עבורה הרבה מאוד דברים - כן כן כן ושוב כן.

 

האם אני אי פעם אציב את הרכב שלי לתחרות סאונד - לעולם לא!

 

בשביל הספורטיביות אולי כן, בשביל השואו בשביל להעביר את האהבה שלי הלאה כן

 

בשביל שיגידו לי איך הרכב שלי נשמע - לא תודה ולא מעניין

 

אני רק רוצה לקבל חוות דעת של חברים שרוצים לעזור לי לשפר ואני רק רוצה להעביר את התחביב שלי הלאה.

 

אז

 

האם אני אודיופיל - אני אענה לך בסיפור:

 

מרצה באוניברסיטת ניו יורק ביקש פעם מהתלמידים שלו לכתוב לו מאמר על מה ההבדל בין בורות לאפטיה.

 

הוא נאלץ לתת ציון 100 עגול לתלמיד שהגיש לו פתק שהיה כתוב בו משפט אחד...

 

לא יודע, לא איכפת

 

ובזאת אסיים 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפעמים אני מקנא באנשים שמיבחיבנתם שיר ב 128KBPS ו 320KBPS נשמע להם בדיוק אותו דבר.

 

לפעמים אני מקנא באנשים שמעדיפים להוריד DVDRip מאשר HDRIP כי זה יורד יותר מהר.

פורסם
לפעמים אני מקנא באנשים שמיבחיבנתם שיר ב 128KBPS ו 320KBPS נשמע להם בדיוק אותו דבר.

 

לפעמים אני מקנא באנשים שמעדיפים להוריד DVDRip מאשר HDRIP כי זה יורד יותר מהר.

 

 

בקיצור אתה אומר שאתה היית רוצה להיות פולני...

 

מצטער!

 

פולני בפורום הזה יש רק אחד 8)

 

הכסא תפוס! :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אלו מחשבות של מנהל פורום אודיו לאחר עישון חומר ירוק ושתיה של חצי ליטר יין לקידוש תוך ישיבה בשרותים אם מיכל של אקונומיקה פתוח, אז אנחנו בצרות:arrow:

 

גילוי קטן, גם אני שתיתי משהו:roll:

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

יבגני



 

אתה רוסי - אם לא שתית משהו אז אני מודאג

 

העיקר שביחד עם זה אכלת כמו שצריך? אם כן - אתה בסדר! :-D

 

זה בסדר גם שמנהל פורום שומר על פסון ושפיות מעשית שכזו - זו גישה נכונה ובריאה

 

הבעיה היחידה היא שמכל הוותיקים (במובן של דינוזאורים) בפורום הזה נראה שנשארנו עם מנהל אחד ופולני...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בקיצור אתה אומר שאתה היית רוצה להיות פולני...

 

מצטער!

 

פולני בפורום הזה יש רק אחד 8)

 

הכסא תפוס! :-P

 

ואני מה?!

בשיפוצים...


×
×
  • תוכן חדש...