Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב יש לי חבר שיש ברשותו אופנוע דו שימושי - של Yamaha - WRZ - 400 סמ"ק .

 

השאלה הראשונה הבחור מעוניין לרכב על האפונוע טך ורק בשטח - ורק בימי שישי ושבת - האם יש ביטוח חובה שהוא יכול לבטח את האופנוע אך ורק ליום שישי ושבת ?.

 

שאלתי השנייה יש לו נזילה מהבולם של האופנוע לשם שיפוצו כולל עבודה ביקשו ממנו 800 ש"ח - האם זהו מחיר סביר ? .

 

האם ניתן לחובב לשפץ בולם באופו עצמאי ? , או שמא נידרשים כלים ייעודים יקרים ומומחיות ? .

 

אם למישהו יש המלצה על מקום שמשפץ בולם לאפנוע במחיר יותר סביר באיזור המרכז ,אשמח לשמוע .

 

שאלה נוספת היא בנושא ברגים , הוא מעוניין להחליף הרבה ברגים ישנים באופנוע - האם בחנויות ברגים כמו " בית הבורג" בת"א הוא יוכל למצוא ברגים לאופנוע ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=8

 

חראם על עמוס השרת, קבל לינק לאחד הפורומים הכי פעילים שיש בעברית.

גם האתר של פולגאז יתאים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תראה, הגישה שלי היא "אני יכול לעשות כל מה שהמכונאי שלי יכול או לנסות עד שאלמד לעשות כל מה שהמכונאי שלי יכול"

 

אופנוע הוא הדרך הטובה ביותר ללמוד לעבוד, הכל נגיש קטן ואפשר לעבוד בבית.

 

הנה לינק שמראה עבודה על בולם של קרוזר :

 

http://www.xs11.com/forum/showthread.php?threadid=13400

 

ברמת העיקרון אני חושב שיהיה אפשרי למצוא בולם משומש תקין בפחות מ800 ש"ח או אם הוא מתעקש לחסוך הוא יכול לפרק את הבולם ולקחת אותו למוסך מפורק מהאופנוע, ככה הוא יחסוך פירוק והרכבה שזה דבר די פשוט.

 

והנה סרטון שיסייע במלאכת הפירוק, האופנוע בסרטון הינו YZ250, מאוד דומה לWR.

http://www.youtube.com/watch?v=otNDLUe9ZJM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

והנה עוד משהו קטן :

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=TfBUyzvlNuk&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם

תודה על התשובות .

 

היכן ניתן במרכז הארץ לתקן גאנט שהוא מעט עקום - ג'אנט של האופנוע הנ"ל .

 

בנוסף לכך יש על הג'אנט ריתוך - שמתחיל להיפתח .

 

כמו כן האם יש ספר טיפולים בעברית לאופנוע הנ"ל ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...