Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

השבוע נפטרתי בהצלחה מגטס 2005. למרות שבדגמים החדשים יש מנוע חדש שאמור להיות חסכוני יותר בדלק אני עדיין מפחד לחזור לגטס. חשבתי לקנות את הסיריון, אבל לאור הפסקת היבוא שלה אני חושש שהערך שלה ירד ושלא אצליח למכור אותה בקלות בעתיד.

 

קראתי כל מיני דיונים על כל מיני מכוניות בפורום. אבל זה רק בלבל אותי יותר :?.

 

אני מחפש רכב מליסינג בתקציב של עד 55000 ש"ח.

חשוב לי שיהיה רכב חסכוני, אמין ובטיחותי. משנות דגם 2007-2008.

הרכב הוא רכב שני למשפחה, אני מניח שהוא לא יעבור את ה-15000 ק"מ בשנה.

בינתיים חשבתי על הC4 או הC3 או על המאזדה 3.

כמו כן אם יש המלצה מסויימת על חברת ליסינג שבולטת יותר ממתחרותיה בנתינת שירות ואמינות, אשמח לשמוע.

 

תודה מראש!

 

תמיר.

פורסם

אני חושב, שגם אם היבוא של סיריון יופסק, ירידת ערך שלה לא תהיה גובהה יותר משל C4 או C3 מליסינג.

לגבי מזדה יד שניה עם עבר של ליסינג והמכירה שלה אתה יכול לקרוא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=352343&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

לא הייתי מגדיר את מזדה 3 כרכב חיסכוני או זול לאחזקה (בהשוואה לסיריון).

ואני כן חושב, שלצרכים שרשמת סיריון מתאימה בצורה טובה מאוד.

יש מבחר גדול של סיריון בכל חברות הליסינג - תעשה בירורים לגבי קילומטראז' סביר, ללא התאונות.

תלך לחברות ליסינג גדולות, רצוי לחברה שמטפלת ברכבים שלה במוסכי היבואן .

תקנה רכב ישירות מחברת הליסינג, לא ממגרש הסוחרים שמוכר מכוניות עם עבר בליסינג.

אל תבייש להתמקח על המחיר, אל תוותר על הבדיקה ותיקון של כל מה שיתגלה בה+ אחריות לשנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היי naimtamir

 

קראתי את הודעתך ואשמח לעזור

 

ברוב חברות הליסינג וההשכרה, כלי הרכב הוותיקים ביותר הם משנת 2008 ומזדה 3 וסיטרואן C4 בשנתונים שאתה מחפש עולות יותר מהתקציב שהקדשת לרכישה.

יש מס' כלי רכב אחרים שעונים על הדרישה שלך , תנסה לבדוק את הרנו מגאן (חסכונית, רמת בטיחות גבוהה מאוד, אמינה).

 

בלי קשר לרכב שתבחר, רצוי לוודא שהחברה המוכרת מתחייבת לטיפולים שוטפים במוסכים מורשים ובשימוש בחלפים מקוריים בלבד במסגרת אחריות היצרן.

 

במגרשי המכירות שלנו יש מספר רכבים שיכולים לענות על צרכיך, כפי שעולים מהודעתך.

 

אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי אם אתה מעוניין

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות

 

מיטל מאלדן

פורסם

היי שוב,

 

תודה מיטל על העזרה.

 

הסיריון ירדה מהפרק. האמא לא אוהבת את המראה שלה :roll:.

 

ההתלבטות כרגע היא בין שני דגמי יונדאי, כאשר הגטס חוזרת לתמונה (מודל 2008 ) אל מול האקסנט מאותה שנה.

 

מה דעתכם? אשמח לתשובה בהקדם.

 

תודה.

פורסם

הגטס 2008 קצת יותר חסכונית מהגטס 2005 אבל תצפו להבדל של שמיים וארץ.

האקסנט קצת יותר גדולה מהגטס, אז אם אתם לא צריכים את תא המטען של האקסנט עדיף לכם להישאר עם הגטס.

 

עוד רכב שיכול להתאים לכם זה ניסאן מיקרה או פיאט פונטו.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

אוקיי. אחרי סיבוב נוסף במגרשים אבקש שוב את עזרתכם:

 

הדרישות נותרו זהות, הרכבים טיפה התחלפו:

 

יונדאי אקסנט 2008

יונדאי גטס GLI 2008

שברולט אוואו 5 דלתות 2008

שברולט אוואו 4 דלתות 2008

 

כולן מליסינג.

 

או, במפתיע :wink: פג'ו 206 2006 יד ראשונה, פרטית.

 

אשמח לכל חוות דעת והמלצה!

 

תודה!

פורסם

שברולט אוואו 5 דלתות 2008

שברולט אוואו 4 דלתות 2008

 

 

 

http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

 

 

http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_kalos_2006/256.aspx

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה אתה מחפש, אמינות\תחזוקה לא יקרה במחיר קניה נמוך או נוחות והנאה מנהיגה?

 

אני אישית לא אוהב את אקסנט - המושבים מאוד לא נוחים והרכב קופצני גם בכביש מהיר (אני כבר לא בדבר על משובש).

אבל הרכב הזה אמין בהחלט, קצת יותר מרווח מסופר מיני אחרות ויש לו בגאז' לא רע.

 

גטס כבר היתה לכם, לא צריך לספר. היתרון של גטס הוא מחיר הקניה (הודות לכמות אסטרונומית של הרכבים למכירה).

רכב אמין וספרטני.

206 נוחה יותר (הרבה יותר), מפנקת ולטעמי גם יפה. גיר אוטומטי יכול לעשות בעיות יקרות, אבל גם יכול להיות אמין.

היתרון של 206 הוא יד פרטית (במידה והרכב במצב שמור) וכיוצא מזה גם סחירות (יחסית ליונדאי יוצאי ליסינג).

ישנם בפורום כמה אנשים שחיפשו\ ממשיכים לחפש 206 שמורה, ולא מצליחים כל כך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמו שכתבתי למעלה אני מחפש בעיקר מכונית אמינה ובטוחה שתקח אותי מנקודה א' לב' ולא תרוקן לי תוך כדי את הכיסים יותר מדי.

דבר נוסף שמאוד חשוב לי הוא באמת נושא הסחירות שלה, כי עד שמכרתי את הגטס, יצא לי המיץ.

 

כלומר, אם ה206 שאני בודק מחר היא שמורה ונקייה, מצאתי את מה שאני מחפש?

פורסם

 

הסיריון ירדה מהפרק. האמא לא אוהבת את המראה שלה :roll:.

 

 

זוכר את זה?

תיקח איתך את אימך, שתשב ברכב, תתרשם ממנו.

נראה לי , להיבט הזה יש משקל רב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני ממליץ בכל פה על הניסן מיקרה ומפתיע אותי שלא מצאת מליסינג! אתר יד 2 מלא במכוניות מהדגם הזה!!

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

למרות כל ההמלצות והעזרות. נשארנו עם הגטס והאקסנט. לי אישית, נמאס להתווכח עם אמא :roll:

 

אז אלו שני הדגמים הסופיים:

 

יונדאי גטס 2008 89,000 ק"מ, דגם GLI

 

יונדאי אקסנט 2008 100000 ק"מ, דגם GL

 

שתי הבדיקות שלהן נקיות לפי חברות הליסינג, חוץ מתיקוני פחחות למיניהם.

×
×
  • תוכן חדש...