Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הנתונים מראים שמשהו דפוק במערכת הדלק, גש למכון המתמחה בהזרקות דלק ותפסיק לנסות לנחש כל מיני ניחושים. (האוטו כנראה גם צורך דלק מיותר לשווא...)

 

אפשרי גם לפנות למוסך מורשה של אופל?

 

לדעתי לא כדאי לפנות למוסך מורשה - מערכות דלק זו לא ההתמחות שלהם והחיישנים אצלם מקוריים ויקרים הרבה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כל הנתונים מראים שמשהו דפוק במערכת הדלק, גש למכון המתמחה בהזרקות דלק ותפסיק לנסות לנחש כל מיני ניחושים. (האוטו כנראה גם צורך דלק מיותר לשווא...)

 

אפשרי גם לפנות למוסך מורשה של אופל?

 

לדעתי לא כדאי לפנות למוסך מורשה - מערכות דלק זו לא ההתמחות שלהם והחיישנים אצלם מקוריים ויקרים הרבה יותר.

 

 

אוקי...והיכן יש מכון המתמחה בהזרקות דלק? (באזור הצפון)...

:scatter:
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זוכרים את הקפיצות שהיו לי? אז הם נעלמו...זוכרים את השריפת שמן המוגברת שהייתה לי? גם היא נעלמה...

וכל זה בגלל גומיות שסתומים...נסעתי למוסך ובדקטו לי את המנוע מתחת ואמרו שאין נזילות והמוסכניק אמר כנראה הבעיה בגומיות שסתומים שמעבירות את השמן ומציף את כל המנוע.

עלה לי 600 ש"ח להחליף את כל ה-16 גומויות על כל השסתומים וגם השריפת שמן הפסיקה והאוטו לא קופץ ונוסע חלק :)

תודה לכל מי שעזר...

:scatter:
×
×
  • תוכן חדש...