Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[]אז ככה...עד לפני בערך כחודש ימים היו לי מין קפיצות כאלה ברגע שהייתי מושך או נותן פול גז וגם לא היה מושך טוב ובאיזה שהוא שלב של המשיכת הילוך היה נפסק ונוסע חלק (כאילו בא הפול גז במכה)...

קפיצות בסגנון כאילו משהו מפריע לאוטו, חשבתי שזה הפילטר דלק שמשהו סתום בו ובגלל שנותנים פול גז הרבה דלק נזרם ועובר דרך הפילטר אבל אצלי חשבתי שהוא היה סתום ואז מרוב הלחץ היה יוצא במכה ונותן את הגז...

הלכתי למוסך החליפו לי פילטרים והכל...הקפיצות קצת הפסיקו עד שיום אחד באתי לבדוק שמן והתפלאתי למראה עיני :shock: ...השמן היה משהו כמו פחות מס"מ לקראת הסוף של המקל.

היה לי בקבוקון קטן של שמן במכונית מילאתי אותו ונסעתי לאחר מספר שעות למוסך, הגעתי למוסך המוסכניק ישב מאחורי ההגה ואמרתי לו למשוך את האוטו כי הקפיצות קראו לי כשהייתי מושך הילוכים.

בכל מקרה, הוא התחיל לנסוע אני רואה האוטו נוסע חלק בלי שום קפיצות ומשום מה אני הייתי בכוח מושך 20 קמ"ש (לא יכולתי יותר בגלל הקפיצות), והוא מושך הילוך שלישי עד 80 :? .

בכל מקרה חזרנו למוסך הוא עושה הכל בסדר עם האוטו...ואז נסעתי הביתה ואני רואה שהאוטו התחיל לסחוב כמו שמעולם לא סחב וזאת הייתה הרגשה נוראה טובה.

קניתי אצלו שמן 4 ליטר...ומילאתי כמעט עד למקסימום...האוטו נסע חלק בלי קפיצות בלי בעיות.

לאחר משהו כמו שבועיים התחילו אצלי הקפיצות שוב...בדקתי שמן ושמתי לב שהוא כמעט במינימום...מילאתי שוב פעם שמן שלשום...והאוטו משום מה התחיל לסחוב פחות טוב...

דבר ראשון אין לי מושג ממה הבעיה הזאת נובעת...בהתחלה חשבתי בגלל הפילטר אבל מסתבר שזה לא זה...אח"כ חשבתי בגלל שאולי לא היה מספיק שמן או שהוא היה ישן מדי.

אבל מילאתי מחדש שמן והיום נסעתי ובהילוך רביעי היו לי רעידות קטנות (לא כמו מקודם) אבל בסגנון...

ודבר שני השמן נעלם לאנשהו...אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם מאוד, תודה מראש.

 

 

 

**** הערת הנהלה ****

עוד דוגמא למשתמש שרוצה שתתחילו לנחש באיזה רכב הוא נוהג.

:scatter:
פורסם

לא יודע איזה רכב יש לך אבל נראה לי שיש לך נזילת שמן..

שמן לא הולך לשום מקום... הוא או נוזל או או נשרף.. הוא נשרף כאשר טבעות האטימה

לא עושות את התפקיד שלהם כראוי.. אם תכתוב באיזה רכב מדובר עם פרטים שיעזרו (ק"מ שנה מנוע ) אולי אבל רק אולי נוכל לעזור לך..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
לא יודע איזה רכב יש לך אבל נראה לי שיש לך נזילת שמן..

שמן לא הולך לשום מקום... הוא או נוזל או או נשרף.. הוא נשרף כאשר טבעות האטימה

לא עושות את התפקיד שלהם כראוי.. אם תכתוב באיזה רכב מדובר עם פרטים שיעזרו (ק"מ שנה מנוע ) אולי אבל רק אולי נוכל לעזור לך..

 

אוקי חברים...לא צריך לצעוק אפשר לבקש.

יש לי אופל אסטרה שנת 95 מנוע 1.6, עברה 131,000 ק"מ.

:scatter:
פורסם

האם הרכב מעשן :?:

 

כלומר האם כשלוחצים על הגז רואים עננה של עשן כחלחל יוצאת מהאגזוז :?: אם כן, זמנן של טבעות הבוכנה הגיע.

 

אם עננת העשן יוצאת מהאגזוז רק אחרי שעוזבים את הגז הבעיה היא כנראה גומיות שסתומים יבשות.

 

אם לא זה ולא זה אז כנראה שיש לך סתם נזילה (לך למוסך ויתארו לך אותה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
האם הרכב מעשן :?:

 

כלומר האם כשלוחצים על הגז רואים עננה של עשן כחלחל יוצאת מהאגזוז :?: אם כן, זמנן של טבעות הבוכנה הגיע.

 

אם עננת העשן יוצאת מהאגזוז רק אחרי שעוזבים את הגז הבעיה היא כנראה גומיות שסתומים יבשות.

 

אם לא זה ולא זה אז כנראה שיש לך סתם נזילה (לך למוסך ויתארו לך אותה)

 

 

מממ...לא אין לי ענן של עשן...ועשיתי לפני חודש שטיפת שסתומים.

והקפיצות האלה נובעות מנזילת שמן?

:scatter:
פורסם
גש למוסך ובדוק אם יש נזילת שמן או בריחה אחרת של השמן

 

אבל במוסך יגידו לי לעשות קודם שטיפת מנוע...ואז שיבדקו את הנזילת שמן, לא?

:scatter:
פורסם

נכון חלקית

 

במידה ויש נזילה היא תיראה לעין, השטיפה נועדה כדי לנקות את האיזור כדי לראות מאיפה הנזילה.

 

שטיפה עושים רק אחרי שבטוחים שיש נזילת שמן, וחוץ מזה בשביל כמה עשרות שקלים שווה לבצע שטיפה (אני עשיתי לפני הטסט), היתי המום שראיתי חלקים "חדשים" בתחתית הרכב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עניתם לי רק על שאלה אחת שאת התשובה עליה גם ידעתי לפני כן...שהשמן נעלם למקום כלשהו ומן הסתם זה קורה או מנזילה או משריפת שמן. :?

השאלה יותר רצינית שלי ממה נובעות הקפיצות האלה באוטו...והאם זה קשור איכשהוא לשמן?

:scatter:
פורסם

אין כל קשר בין תכולת השמן במנוע לקפיצות שהנך חש.

ככל הנראה יש לך בריחת ניצוץ, יש לבדוק ראשית את המצתים וחוטי ההצתה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אין כל קשר בין תכולת השמן במנוע לקפיצות שהנך חש.

ככל הנראה יש לך בריחת ניצוץ, יש לבדוק ראשית את המצתים וחוטי ההצתה.

 

עמית

 

 

החלפתי לפני חודש את כל המצתים וחוטי ההצתה ואז הקפיצות האלה פחתו...אבל עדיין ישנם

:scatter:
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שמתי לב בזמן האחרון לתופעה מעניינת הכוונה מתי קורים בדרך כלל הקפיצות האלה...

בדרך כלל שהרכב עמוס 4-5 אנשים ואני מושך הילוכים וכאשר אני מגיע לטורים גבוהים שם מתחילות הקפיצות.

יש למישהו מושג במה מדובר? :?

:scatter:
פורסם

כל הנתונים מראים שמשהו דפוק במערכת הדלק, גש למכון המתמחה בהזרקות דלק ותפסיק לנסות לנחש כל מיני ניחושים. (האוטו כנראה גם צורך דלק מיותר לשווא...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כל הנתונים מראים שמשהו דפוק במערכת הדלק, גש למכון המתמחה בהזרקות דלק ותפסיק לנסות לנחש כל מיני ניחושים. (האוטו כנראה גם צורך דלק מיותר לשווא...)

 

אפשרי גם לפנות למוסך מורשה של אופל?

:scatter:
×
×
  • תוכן חדש...